- A testünk úgy van beállítva, hogy automatikusan reagál az ellenség jutsuira. – mondta a Raikage és kitörtek a Mizukagéval. (Naruto Shippuuden 300. rész 00:35 – 00:40) Elé álltam a Raikagének. Fával és kővel támadtam rá. A Mizukage tovább ment a hadosztály felé, akik támadásba lendültek. Közben a Tsuchikage a másikkal harcolt. Ekkor a Mizukage megidézett egy óriáskagylót.
- Kiki dobd ide a tekercset! – kiáltotta Gaara.
Odadobtam neki. Gaara kinyitotta beleharapott az ujjába.
- Kuchiyose no jutsu! Chi – chi! – kiáltotta
Megjelent az óriás pumám.
- Igen Gaara – sama?
- Chi – Chi a kagyló!
- Értettem!
Chi – Chi elkezdett a kagylóval harcolni. Tovább harcoltam a Raikagével kombináltan támadtam rá föld és szél elemmel.
- Hé kislány megjött a segítséged. – megszólalt a Raikage
Temari tűnt fel egy csapat föld és szél használóval és jött a pecsételő osztag is. Temari ahogy odaért kombinált széltámadással támadtunk rá. Közben megérkezett Naruto.
- Te meg mi a fenét keresel itt! – rivalltam rá
- Ezt én is kérdezhetném tőled! Nem chakrát kellene gyűjtened?
- Épp azt csinálja az eredeti testem idióta!
- Akkor miért nem ott vagy?
- Naruto ez csak a klónom! Mint neked a kage bunshin, csak én szívom az eredetitől a chakrát.
- Azért kellene felszívódnod! – rivallt rám
- Rá érünk még azzal! Intézzük el! – szegeztem tekintetem egyenesen a Raikagéra
- Rendben. Csináljuk! – mondta határozottan Naruto
- Kérek szépen ide a kezembe egy mini szél rasengant. – néztem Narutora
- Ne utasítgass már! – csattant rám
- Idióta! Kértem!
Naruto csinálni kezdte a mini szél rasengant, majd átadta. Nekiugrottam a Raikagének. Visszaverte a támadást.
- Rikutoki együtt kell támadnunk. – mondta Naruto
Bólintottam.
Kunaiokkal támadt addig a többi ninja, körbe dobták vele a Raikagét. (Naruto Shippuuden 301. rész)
- Ti meg hová céloztok? – kérdezte (Naruto Shippuuden 301. rész
- Túl gyors. – tette a megjegyzést Temari
- Ha a villámpajzsom használom a sebességem a többszörösére nő. Hacsak nem szél elemmel támadtok és földet használtok pajzsként.
- Temari! – kiáltottam
Rám nézett és bólintott
- C – osztag! Szél elem hálóvetés! – kiáltotta Temari
Ezalatt az idő alatt mögé kerültem Narutoval ő egy szél elemű rasengant vetett be én meg egy szél elemű sárkányt. Földre került, de nemsokára elkezdett összeállni a teste.
- Rikutoki ez így nem fog menni! – kiáltotta nekem Naruto
- Hadd gondolkozzak! – kiáltottam vissza – Mit tudunk Naruto?
- Minden Raikage nagyon gyors. Én harcoltam a fiával. Rikutoki fel tudod venni a bijuu pajzsod? – kérdezte
- Nem. Nincs ahhoz elegendő chakrám jelenleg. Mély koncentrálásban van az eredeti testem így ezzel kell gazdálkodnom. – mondtam neki
- Akkor, ha jelt adok támadj egy nagy hatótávolságú szél elemű jutsuval. – mondta
Bólintottam.
Naruto a magasba ugrott és a bijuu palástja segítségével ráirányított egy szél elemű rasengant. Majd megfordította.
- Rikutoki most!
Magasba ugrottam.
- Szél elem hétfejű sárkány!
Szemből ráirányítottam a sárkányom. Eltereltem a figyelmét Naruto telibe találta. Hatalmasat pördült a Raikage és a földre kényszerült. Egyszer csak a teste újra összeállt.
- Mással kell próbálkoznunk Naruto! – kiáltottam neki
- Ja. Elképesztő az ereje. – mondta ki hangosan Naruto a gondolatait
- Megváltozott a tekintete. Teljesen irányítják. – mondtam
Felemelte a kezét a Raikage. Egy ninja előugrott és elkiáltotta magát:
- Mindenki menjen a Raikage közeléből! A föld elem használók azonnal hozzanak létre egy sárfalat! (Naruto Shippuuden 301. rész 07:16 – 07:20)
- Igenis! Föld elem Óriás sárfal! – kiáltották a föld elem használók. Mi is hátrébb ugrottunk Narutoval, majd csak azt látom, hogy a ninja a földre ugrik és elkiáltja magát:
- Láva elem gumi fal! (Naruto Shippuuden 301. rész 07:53 – 07:54)
- Ez meg mi? – kérdezte Naruto (Naruto Shippuuden 301. rész 07:58)
- A harmadik legerősebb ninjutsuja a Négyujjas pokolhozó kéz. Chakrát koncentrál az ujj hegyébe. Tökéletesen passzol a villám elemmel. Mindenki távolodjon el, amennyire tud! – kiáltott hátra (Naruto Shippuuden 301. rész 07:59 – 08:22)
Úgy tűnt a gumifal megállítja, de nem akartak neki szót fogadni és pár ninja előre tört mikor áttörte a falat. Mi korábban hátrébb ugrottunk. Alig akartam hinni a szememnek, hogy a megerősített falat ilyen könnyedén áttörte, akik előre törtek mind meghaltak. A Raikage könnyedén életüket vette.
- Francba! – kiáltotta Temari
Narutoval és a másik ninjával egy magaslati pontra ugrottunk.
- Ostobák! – kiáltotta a ninja
Észrevettük, hogy már csak három ujja van kinyitva a Raikagének.
- Háromujjas technikára váltott! – kiáltotta a ninja (Naruto Shippuuden 301. rész 09:09 – 09:11)
- Mi a fene ez a jutsu? – kérdezte Naruto – Rettentően erős! Egy pillanat alatt több tucat embert ütött ki! (Naruto Shippuuden 301. rész 09:12 – 09:19)
- Ha jól gondolom, minél kevesebb ujjat használ, annál jobban tudja koncentrálni az erejét. Jól gondolom? – kérdeztem
- Pontosan. Ez a Harmadik legyőzhetetlen lándzsája. A testével pedig képes ellenállni a technikának. Így egy közel áttörhetetlen pajzsot alkotva maga köré. – mondta a ninja (Naruto Shippuuden 301. rész 09:26 – 09:32)
- Igaz az, hogy állítólag ő volt az egyetlen ember, aki képes volt kiállni egy bijuu ellen? – kérdeztem
- Igen.
- Hihetetlen! – mondta Naruto – Hm... És az ott? (Naruto Shippuuden 301. rész 09:54 – 09:56)
- Mire gondolsz? – kérdeztem
- Nézzétek van egy sebhely a mellkasán. Ha az ő teste a legerősebb pajzs, akkor mi volt képes megsebezni? Még a Rasen Shuriken sem volt hatással rá és a szél elemű hétfejű sárkány se. – mondta Naruto elgondolkodva (Naruto Shippuuden 301. rész 09:59 – 10:11)
- Á, hogy az... Egyszer mindenkit elküldött a nyolcfarkú közeléből. És egyedül szállt szembe vele. (Naruto Shippuuden 301. rész 10:12 – 10:20)
- Tehát a nyolcfarkú volt az? – kérdezte Naruto (Naruto Shippuuden 301. rész 10:21 – 10:23)
- Élete legnagyobb szégyeneként emlegette azt az esetet. Sosem beszélt róla... Még a negyedik sem ismeri a részleteket. – mondta a ninja (Naruto Shippuuden 301. rész 10:24 – 10: 35)
- Azt tudjuk, hogy az átlagos támadások nem nagyon hatnak ellene. Viszont a nyolcfarkú elleni harcban megsérült. – mondta Naruto (Naruto Shippuuden 301. rész 10:36 – 10:43)
- Az ő legerősebb jutsuja pedig... - mondani akartam tovább
Erre Naruto egy bijuu bombát kezdett gyártani. A másik ninja meglepődött elégedetten mosolyogtam. És arra gondoltam végre sikerült neki, de nem sikerült mivel hirtelen semmivé foszlott.
- Rikutoki?
- Hmm?
- Nem tudsz bijuu bombát rálőni? – kérdezte
- Nem éppen, ahhoz felkellene vennem a palástot és jelenleg az sem működik. Még egy mini bijuu bombát sem tudok most kilőni, hiába keverném szél elemmel.
- Francba! – bosszankodott Naruto
- Vigyétek el a sérülteket! – kiáltotta lent Temari
- Kuchiyose no jutsu! Zedo Segíts nekik!
Zedo lekúszott a szikláról. Mindenki félre ugrott. Temari megszólalt:
- Ne ijedjetek meg! Ez Rikutoki -sama gyógyító állata. Rakjátok hozzá a sérülteket.
- Temari nem sok chakrám maradt így sok mindent nem tudok tenni, de amíg kiér az orvosi osztag hasznát vehetitek! – kiáltottam le neki
Bólintott.
- Rikutoki neked a nyolcfarkúd nem tudja, hogyan történt az eset? – kérdezte Naruto
- Nem, de várj. – magamba merültem és megszólaltam: Gyuuki vedd fel a kapcsolatot a nagy testvéreddel kérlek!
- Máris! Hip – hop és megtudunk mindent.
Becsuktam a szemem és koncentráltam.
- Mit csinál? – kérdezte a másik ninja
- Kommunikál a másik nyolcfarkúval, ha megfelelő távolságban van vele, akkor fel tudja venni vele a kapcsolatot. – mondta Naruto
- De hogyan? – kérdezte a ninja meglepetten
- Belé van pecsételve.
- De, hogy?
- Ez nem minden, minden bijuuból van belé pecsételve. – okoskodott Naruto
- Akkor igaz... Ő a Kazekage felesége?
- Igen. Ootsutsuki Rikutoki. – mondta okoskodva Naruto
- Akkor mégsem hazugság, amit róla mondanak!
Naruto a fejét rázta. Közben felvettem a kapcsolatot. Ők meg lefoglalták a Raikagét.
- Ki vagy te? Várj emlékszem! Ezt a hajszínt sosem felejtem a szemed, mint a köddé, csakis te lehetsz Rikutoki! – mondta a fejemben Bee
- Bee! Erre most nincs időnk. Beszélnem kell Gyuukival!
- Itt vagyok Rikutoki! Mi a baj? Nem olyan vagy, mint szoktál.
- Gyuuki egyszer már harcoltál a harmadik Raikagéval, ugye?
- Igen, valamikor régen. Nagyon erős és kitartó volt. Az egyujjas pokolhozó kéz technikájával az összes farkamat levágta! (Naruto Shippuuden 301. rész 16:32 – 16:42)
- Hogy sebezted meg a mellkasát?
- Azt hiszem bijuu bomba volt. Vagyis... nem biztos. Mindketten teljes erővel támadtunk a másikra, aztán pedig összeestünk. Nem emlékszem pontosan. (Naruto Shippuuden 301. rész 16:49 – 17:00)
Kinyitottam a szemem és tovább adtam Narutonak gondolatban az infokat.
- Rajtad a sor én nem tudok ennél többet tenni. – mondtam
- Megoldom. – mondta Naruto
Felvette a sennin módot, majd megidézett egy kage bunshint.
- Amikor ideér a Raikage álljatok hátrébb. Ki akarok próbálni valamit. – mondta Naruto (Naruto Shippuuden 301. rész 17:42 – 17:45)
Hátrébb húzódtunk. Naruto elkezdett egy rasengant létrehozni. Naruto felé indult a Raikage. Az utolsó pillanatban kitért és eltalálta a karját, ami leszakadt. Naruto hátraesett, indulni akartam, amikor megláttam, hogy a Raikage keze a mellkasában van, pont a sebhelynél. Majd darabokra hullott.
- Ahogy gondoltam! – kiáltotta Naruto (Naruto Shippuuden 301. rész 19:05 – 19:06)
- Pecsételjétek le! Nekem vissza kell vonulnom. Gaarát rád bízom Naruto.
Azzal hirtelen eltűnt a klónom a harctérről. Éreztem, hogy kifog merülni a chakrám és kell egy fél óra, a teljes mély töltődésben. Közben a Mizukagét is le tudták pecsételni. De a Tsuchikage még mindig szabadon mozgott. Kezdtem teljesen feltöltődni. A mély alvásból kijöttem és megszólaltam:
- Sajnálom, hogy engedetlen voltam, de segítenem kellett.
- Semmi baj. Fő, hogy sikerült. Naruto megérkezett? – kérdezte Tsunade
Bólintottam.
- Helyes. – mondta
- Mozgást érzek a Tsuchikage megidézett valamit, valami nagyon gonoszat. Ez nem lehet!
YOU ARE READING
Egy kunoichi élete Naruto világából
FanfictionEgyszer régen évekkel ezelőtt, született egy leány Senju Tobayashi és Uchiha Nina gyermekeként. A Rikutoki nevet adták neki. Megvédve a neve miatt ránehezedő sorstól Ootsutsuki vezetéknevet adták a szülei. A kislányt gyerekkorában odaígérték a negye...