Az Akatsuki mozgásba lendült

473 37 0
                                    

Másnap reggel korán elindultam, hogy Konohába érjek. Estére meg is érkeztem így a falun kívül vártam meg a napfelkeltét.
Mikor a faluba értem Naruto köszöntött:
- Szia Rikutoki! Hogy – hogy itt vagy? Gaara?
- Szia Naruto! Azonnal beszélnem kell Tsunade – samával! Fontos.
– mondtam határozottan
- Jó – jó. Nem tartalak fel! – ugrott félre az utamból
- Köszi, majd beszélünk. Szia! – majd futottam tovább a Hokage torony felé
- Szia! – kiabálta utánam
Futottam a főépülethez. Pár ismerős csodálkozva nézett rám, hogy itt vagyok. Mikor a főépülethez értem felfutottam a lépcsőn. Shizune épp a folyósón állt Kakashival, odafutottam hozzájuk.
- Rikutoki? Te? – kérdezte Kakashi
- Shizune – san azonnal beszélnem kell Hokage – samával! Fontos információim vannak. – mondtam Shizunénak hadarva
Bólintott, majd bement, aztán behívott engem. Bementem meghajoltam.
- Tsunade – sama a jelentés. – adtam oda neki két tekercset, az egyik az Itachitól kapott, amelyben le van írva minden tag neve és hogy melyik faluból van. A másikban pedig a megfigyeléseim.
Tsunade elvette őket, majd elolvasta.
- Szép munka Rikutoki! Hogy szerezted ezeket az információkat?
- Nem volt könnyű, de sikerült.
– hazudtam
- Nagy szolgálatot tettél mindkét falunak. Menj pihend ki a fáradalmaid!
- Tsunade – sama...
- Igen?
- Mikan a faluban van?
- Nem küldetésen van, ahogy Genma, Kotetsu és Izumo is. Temari ma reggel indult vissza Sunagakuréba. Nem találkoztál vele?
- Nem.
- Akkor elkerültétek egymást. Pihenjél, holnap majd beszélünk!
- Rendben. Köszönöm!
Meghajoltam, majd elsétáltam a régi szállásomhoz.

Mikor kinyitottam az ajtót és beléptem a lakásba fura érzés fogott el. Mintha nem is az otthonom lenne. Igaz már lassan egy éve nem jártam Konohában. Bementem a fürdőbe, a szekrény ugyanúgy volt. Üresen árván, ahogy hagytam. Úgy, ahogy a lakás minden egyes szobájában minden. Idegennek éreztem magam, ott ahol életem legtöbb idejét töltöttem. Lezuhanyoztam, majd lefeküdtem a régi ágyamra. Egyből álomba merültem. Azt álmodtam, hogy Sunagakurét megtámadták. Két Akatsukis, az egyik megtámadta Gaarát. Gaara harcolt és minden erejével védte a falut, ezt használta ki az ellenfele. Mikor bevetette a homok védelmet a falu miatt, sebezhetővé vált és az Akatsukis teljesen kiütötte. Éreztem, hogy a chakrája cserbenhagyja Shukaku sem tudott már többet segíteni, ő is teljesen kimerült. Arra keltem fel, hogy kiabálok. Felültem az ágyon teljesen leizzadtam. Bementem a fürdőbe és láttam, hogy a szemem rinneganként tekint vissza rám. Csak álom mormoltam magamnak, csak álom. Vagy fél órán keresztül meredtem a tükörképemre és a mosdókagylóra támaszkodva lihegtem. Mikor kezdtem megnyugodni lezuhanyoztam. Bekapcsoltam a TV-t mert nem tudtam aludni. Reggel lementem a közeli kis étkezdőbe. Kértem egy kávét és mellé egy csokis óriás kiflit, mikor megettem kimentem. Útközben találkoztam Narutoval, Sakurával és Kakashival.
- Rikutoki! – integetett felém Naruto odasétáltam
- Jó reggelt! – köszöntem
- Jó reggelt! – mondták
- Hova tartasz Rikutoki? – kérdezte Naruto
- Hokagéhoz. Engedélyt akarok tőle kérni, hogy elindulhassak Sunagakuréba.
- Akkor gyere velünk. Mi is odatartunk éppen.
– mondta Kakashi
Bólintottam, majd elindultunk. Naruto szokásosan nem bírt magával, alig várta, hogy küldetést kapjon.
- Miért vagy a faluban Rikutoki – san? – kérdezte Sakura barátságosan
- Küldetésen voltam, azért megyek, hogy megkapjam a másolatot és hazatérhessek. – válaszoltam mosolyogva.

Odaértünk az épülethez. Felmentünk a lépcsőn, majd Kakashi bekopogott a Hokage ajtaján.
- Gyertek! – kiáltotta
Bementünk. Meghajoltunk.
- Már vártalak benneteket. Rikutoki te addig állj félre, míg Narutoéknak ki nem adom az új küldetést. – félreálltam – A küldetésetekben egy konvojt kell kísérnetek.
- Micsoda egy konvojt? C- szintű küldetést kapunk? Nem érdemlünk meg egy S - szintűt?
– kérdezte Naruto megbotránkozva (Naruto Shippuuden 8-9. rész)
Kopogtak az ajtón majd egy kódfejtő robogott be. Tsunade kezébe adott egy levelet.
- E ez nem lehet! – mondta meglepetten Iruka
- Lehetetlen! – füzzte hozzá meglepetten Shizune
- Mi történt? – kérdezte Naruto izgatottan
Rossz előérzetem támadt.
- Sunagakure Kazekagéját elrabolta az Akatsuki. – mondta Tsunade és felém nézett
- Micsoda? – kérdeztem
- Gaara... Megint ők – mondta Naruto (Naruto Shippuuden 8-9. rész 10:14 – 10:17)
- Segítséget kértek tőlünk – magyarázta Tsunade
Teljesen lefagytam. Lepergett előttem az álmom.
- Nem lehet...- mormogtam
- Tsunade – sama a Kakashi csapatot akarod küldeni? – kérdezte Shizune meglepetten (Naruto Shippuuden 8-9. rész 10:33 – 10:35)
- Vészhelyzet van! Nincs időnk válogatni. Rikutoki is velük tart. Kakashi csapat új küldetést adok nektek. Elmentek Sunagakuréba, megtudjátok mi történt és jelentést küldtök vissza Konohába. Valamint követni fogjátok a parancsaikat és segítetek nekik. Indulás!
- Ez nem lehet. Csak álmodtam, nem lehet a valóság.
– mondtam magam elé merengve
- Szedd össze magad Rikutoki! Megmentjük Gaarát ígérem! – mondta Naruto miközben a két kezét a vállamra tette.
Bólintottam, majd letöröltem egy könnycseppet az arcomról.

Egy kunoichi élete Naruto világábólOnde histórias criam vida. Descubra agora