- Naruto és Sasuke... Az anyámmal folytatott harcotok hozott valamilyen változást a válaszotokban, amit korábban nekem adtatok? – kérdezte Hagoromo (Naruto manga 692. fejezet 6. oldal)
- Nem a válaszom ugyanaz. Tudom, hogy talán nem fog tetszeni, amit mondok, de a Kaguyával való harc során az járt az eszemben, hogy az anyám Uzumaki Kushina tényleg jó ember volt. Kaguya mindenkitől különbözött, akikkel eddig harcoltam. Úgy értem mintha nem is lenne szíve. – mondta Naruto (Naruto manga 692. fejezet 6 – 7. oldal)
- Az emberek kezdetben bizalommal fordultak az anyám felé, egy jóságos istennőnek tekintették. Nem tudom, mitől változhatott meg annyira, hogy démonként tekintsenek rá. De valószínűleg azután történhetett valami, hogy megette a chakra gyümölcsöt. Bármi is történt te és Rikutoki ti mások vagytok, mint az anyám. Még az összes bijuu chakrájával sem lettek olyanok. Már csak az maradt hátra, hogy feloldjuk a Mugen Tsukuyomit. – mondta Hagoromo (Naruto manga 692. fejezet 7 – 8. oldal)
- És pontosan hogyan tervezed? A mi erőnkre is szükséged lesz? – kérdezte Kurama (Naruto manga 692. fejezet 8. oldal)
- Nem. Naruto akiben megvan az összes bijuu chakrája és Sasuke, aki birtokolja a rinnegant. Ha összeillesztik a pecsétjüket, akkor meg kell szűnnie a jutsunak. Igazából Rikutoki is véghez tudná vinni, de inkább arra kérlek, hogy akadályozd meg, hogy több ember megsérüljön. – mondta Hagoromo felém fordulva (Naruto manga 692. fejezet 8. oldal)
- Rendben. – válaszoltam és készen álltam rá, hogy egy védőfallal megakadályozzam, hogy az emberek a magasból a földre hulljanak.
- Hmm... Ez sokkal egyszerűbben hangzik, mint gondoltam volna. – mondta Kurama (Naruto manga 692. fejezet 8. oldal)
- Kutatásokat végeztem, hogyan oldhatom fel anyám Mugen Tsukuyomiját. Biztos vagyok benne. És most térjünk rád Sasuke. (Naruto manga 692. fejezet 8. oldal)
- Lehet róla szó... De előtte még kivégzem az öt kagét, akik még a Mugen Tsukuyomi hatása alatt vannak. – Kezdett forrni bennem a düh újra felvettem a sennin módot, hogy meg tudjam állítani. – És ráadásul bijuuk! Titeket is az irányításom alá vonlak és majd elpusztítalak ha eljön majd az ideje! – kiáltotta Sasuke (Naruto manga 692. fejezet 8 – 10. oldal)
- Hogy mondtad kölyök? – kérdezte Kurama közben csapott a mancsával feléje, de mindegyik bijuu szeme rinneganra változott. (Naruto manga 692. fejezet 10. oldal)
- A bijuuk a genjutsuja hatása alá kerültek. Naruto, ahogy várható volt, ez lett a vége. Nincs más választásom, mint rád és Rikutokira bízni ezt. Én már elértem az ebben a világban levő tartózkodásom határait. Hamarosan eltűnök. – mondta Hagoromo (Naruto manga 692. fejezet 11. oldal)
- Ja. Ez sem fog tetszeni neked Rikudou apó. De mi nem fogjuk úgy végezni, mint a fiaid. Én nem vagyok Ashura és Sasuke sem Indra. – mondta Naruto (Naruto manga 692. fejezet 11. oldal)
- Sasuke jól gondold meg mit cselekszel, mert nem leszek veled szemben kíméletes. – sziszegtem
- Sasuke most ez az álmod? Azt mondod, hogy még mindig csak bosszút akarsz állni? – kérdezte tőle Kakashi (Naruto manga 692. fejezet 12. oldal)
- Igaz, hogy korábban pusztításra vágytam. És a bosszú volt az egyetlen célom. De most más a helyzet. Mert ami elpusztul, azt mindig újjá lehet építeni. Meg akarom reformálni az egész shinobi világot. Egy olyan helyet szeretnék, amit nem szennyez be sötétség. Amit én akarok az forradalom! – majd – Chibaku Tensei! – remegni kezdett a föld. (Naruto manga 692. fejezet 12 – 14. oldal)
- Naruto! Rikutoki! Segítsetek rajtunk! – kiáltotta Kurama (Naruto manga 692. fejezet 15. oldal)
- Bármi áron ki foglak szedni onnan titeket! – kiáltottam
- Tartsatok ki Kurama! – tette hozzá Naruto miközben a bijuukat Sasuke egy – egy hatalmas földgömbbe zárta.
- A mostani háborúban eléggé hozzászoktam a rinnegan használatához. És mostanra mindenki eltűnt, aki az utamba állt. Kivéve titeket Naruto és Rikutoki. (Naruto manga 692. fejezet 16. oldal)
- Sasuke! Engedd el a bijuukat! – ordítottam rá
- Sasuke! Teszek róla, hogy a testvérek viszálya itt érjen véget! – kiáltotta neki Naruto (Naruto manga 692. fejezet 17. oldal)
- Rikutoki veled később számolok, Narutóval van elintéznivalóm.
- Azt te csak hiszed! – sziszegtem
- Nem engednéd szabadon a bijuukat? Hiszen végre szabadok lettek. Jól ismerem őket. Tudom, hogy többé nem fognak rosszat cselekedni. – mondta neki Naruto (Naruto manga 693. fejezet 3. oldal)
- Naruto, úgy tűnik még mindig nem érted. – mondta neki Sasuke – Mostantól te vagy minden bijuu jinchuurikije. Így természetesen rád és Rikutokira is értem, amikor azt mondom, hogy az utolsó porcikájukig el akarom őket pusztítani. Az alapján amit Rikudou mondott nincs szükségem a bijuuk benned lévő chakrájához a Mugen Tsukuyomi megszűntetéséhez. Mivel rendelkezem az elfogott bijuukkal. Addig legalább életben hagyom őket. Úgyis tudom, hogy Rikutoki nem fogja nekem feloldani. (Naruto manga 693. fejezet 3 – 4. oldal)
- Nem engedem, hogy ezt elvidd szárazon! Ugye tudod? – kérdezte tőle Naruto (Naruto manga 693. fejezet 4. oldal)
- Akkor azt hiszem veled kell kezdenem Naruto! De nem itt! Menjünk máshová! Neked is tudnod kell hová! (Naruto manga 693. fejezet 5. oldal)
Sasuke elindult Naruto utána eredt. Utánuk akartam indulni, de Kakashi rám szólt:
- Hagyd őket! Lerendezik egymás között. – mondta nekem
- Rendben van. – mondtam neki és levettem a sennin módot– De ha visszajön Naruto nélkül és továbbra is ez a terve nem érdekel megölöm. – sziszegtem
- Rendben van. – mondta beleegyezően Kakashi
YOU ARE READING
Egy kunoichi élete Naruto világából
FanfictionEgyszer régen évekkel ezelőtt, született egy leány Senju Tobayashi és Uchiha Nina gyermekeként. A Rikutoki nevet adták neki. Megvédve a neve miatt ránehezedő sorstól Ootsutsuki vezetéknevet adták a szülei. A kislányt gyerekkorában odaígérték a negye...