Az erők mozgatója - Hello dédapa!

318 22 0
                                    

- Mozgást érzek a Tsuchikage megidézett valamit, valami nagyon gonoszat. Ez nem lehet! – kiáltottam fel
- Mi történt? – kérdezte a Raikage
- Dédapa...
- Csak nem nagyapa?
– kérdezte Tsunade
- Nem. Uchiha Madara.
- Micsoda?
– kérdezte a Raikage
- A negyedik hadosztály felé tart. – mondtam és pattanni akartam volna fel, de Tsunade megállított.
- Egyelőre nyugton maradsz!

Közben a harctéren.
- Még egy valaki van ott! – kiáltotta Naruto
- Ő... - nyögte Oonoki
- Ki az? – kérdezte Naruto
- Hát végül te is feltűntél. Uchiha Madara! – mondta sziszegve Oonoki (Naruto Shippuuden 321. rész 19:56 – 20:04)
- Szóval valójában így néz ki maszk nélkül. – mondta határozottan Naruto (Naruto Shippuuden 321. rész 20:13 – 20:15)
- Pontosan ugyanúgy néz ki! – vágta rá Oonoki
- Hogy érted ezt? – kérdezte Naruto
- Nézd csak meg a szemeit! Rikutokinak igaza volt végig. Halott volt csak a hozzá hűek követték a parancsait. – válaszolta Gaara
- Semmi kétség ez Uchiha Madara! Ez, azaz ember, akivel még fiatalkoromban harcoltam. Akkor mégis ki rejtőzik a maszk alatt? – kérdezte Oonoki (Naruto Shippuuden 321. rész 20:43 – 20:57)
- Ha ő a valódi Madara...Akkor a korábban Madarának hitt maszkos fickó nem ő?! – kérdezte Naruto (Naruto Shippuuden 322. rész 00:19 – 00:25)
- Úgy tűnik... - fűzte hozzá Oonoki
- Tsuchikageként te korábban is igénybe vetted az Akatsukit. Nincs valami ötleted ki lehet a maszkos? – kérdezte Temari (Naruto Shippuuden 322. rész 00:29 – 00:35)
- Senki nem jut eszembe. De nem számít ki ő. Akkor is meg kell állítanunk! – válaszolta Oonoki (Naruto Shippuuden 322. rész 00:35 – 00:42)
- A fejpántjukon az áll shinobi. – mondta Madara – De a ruházatuk alapján mind különböző nemzetből vannak. Egy új szövetséges haderő? (Naruto Shippuuden 322. rész 00:44 – 00:52)
- Biztos a háború miatt hozták létre. – mondta a Tsuchikage (Naruto Shippuuden 322. rész 00:53 – 00:56)
- Ez az Ő műve. Biztos forgat valamit a fejében. Viszont nem úgy tűnik, hogy minden a terv szerint haladna. Különben miért így támasztott volna fel engem? Ki használja az Edo Tenseit? – kérdezte Madara (Naruto Shippuuden 322. rész 00:57 – 01:13)
- Ki tudja... - mondta Tsuchikage, majd Kabuto, aki az Edo Tenseit irányította megszólalt a Tsuchikagén keresztül: - Kabuto vagyok... Az ő partnere. (Naruto Shippuuden 322. rész 01:14 – 01:24)
- Az Edo – Tenseien keresztül beszélsz hozzám? Milyen barátságtalan... (Naruto Shippuuden 322. rész 01:25 – 01:29)
- A te Edo Tenseied különleges. Úgy készültél, hogy olyan legyél, mint fénykorodban. (Naruto Shippuuden 322. rész 01:30 – 01:36)
- Te tudod milyen voltam fénykoromban? – kérdezte meglepetten Madara (Naruto Shippuuden 322. rész 01:37 – 01:41)
- Nem. Ezért kérlek, hogy mutasd meg nekem, az Uchihák legendás erejét. (Naruto Shippuuden 322. rész 01:42 – 01:48)
Gaara rájuk támadt de a két Edo Tenseies könnyedén elugrott. Madara Gaara, Naruto és Oonoki elé ugrott le a földre, majd az egész egység rá rontott. De Madara visszavert minden támadást, majd megidézett egy Susanoot, amit Gaara a homokjával körbevett. Közben a főhadiszálláson.

- Segítenünk kell nekik! Mindent elsöpör! – kiáltottam fel izgatottan
- Odamegyek. Mabui azonnal készítsd el az azonnali átvitel jutsut! – adta ki az utasítását Tsunade (Naruto Shippuuden 323. rész)
- Az a technika csak tárgyak átvitelére alkalmas. Ellentétben a megidéző technikával, ez nem képes emberek átvitelére. – ellenkezett Mabui (Naruto Shippuuden 323. rész 07:36 – 07:43)
- Most nincs időnk vitatkozni. Nem tudjuk meg, ha nem próbáljuk ki! – kiáltotta Tsunade erélyesen (Naruto Shippuuden 323. rész 07:44 – 07:47)
- Én most már tudom! Az átvitel sebessége olyan gyors, hogy az átlagos test nem bírja ki. A biztos halál vár rá. Még a negyedik Raikage sem képes használni pedig ő nálad sokkal gyorsabb. Ha ő nem bírja ki, akkor te sem vagy rá képes. – mondta Mabui (Naruto Shippuuden 323. rész 07:48 – 08:14)
- Van egy ötletelem Villámló isten jutsu. Genma! – mondta Shikaku
- Értettem! – mondta Genma és készülődni kezdett a jutsuhoz
- Nem szükséges! Ezt fogom használni – és a homlokán lévő pecsétre mutatott (Naruto Shippuuden 323. rész 08:31 – 08:34)
- Értem. De azt tudjuk, hogy hatalmas kockázattal jár, és ön nagyon rossz játékos. – mondta Shikaku (Naruto Shippuuden 323. rész 08:35 – 08:44)
- Csak akkor, ha pénzről van szó! – mondta Tsunade – Az életem más kérdés! Azért vagyok még életben. (Naruto Shippuuden 323. rész 08:44 – 08:53)
- Raikage – sama! Kérem, beszélje le a Hokage – samát! – kérlelte Mabui (Naruto Shippuuden 323. rész 08:55 – 08:59)
- Mabui készítsd el az azonnali átvitelt! – adta ki az utasítást a Raikage – Két embernek! (Naruto Shippuuden 323. rész 09:02 – 09:06)
- Raikage – sama! – sopánkodott Mabui (Naruto Shippuuden 323. rész 09:07 – 09:08)
- Nincs más választásunk. Ideje, hogy a tábornokok kezelésbe vegyék a dolgokat. – mondta Shikaku beleegyezően (Naruto Shippuuden 323. rész 09:11 – 09:16)
- Akkor cserélek a klónommal. – mondtam
A Raikage bólintott.
Kimentem a teremből és a klónomhoz siettem átvettem tőle a természeti energia szívását. Mikor visszatértem a terembe, mindegyikük eltűnt kivéve Shikaku és Mabui volt ott.
- Genma? – kérdeztem
- Csak az egyik klónja volt itt. Az eredeti alakja a Mizukagéval van, épp most hajtják létre a Villámló isten jutsut. – magyarázta Shikaku
- Értem, akkor én is indulok. Az eredetim jó messze van a csatatérről. Jelenleg fél mennyiségnél járok. A chakra mennyiségem körülbelüli háromnegyedét viszem, de folyamatosan termelem.
- Rikutoki! Maradj veszteg!
– szólt rám Shikaku
- Erre most nincs idő! Meg kell állítanunk a dédapám, vagy életre keltik.
Azzal én is elindultam, mielőtt még Shikaku megszólalt volna.

Egy kunoichi élete Naruto világábólWhere stories live. Discover now