Négy chakra közeledtét éreztem, kettőt közelinek éreztem magamhoz, az egyik nagyon melengette a szívem, de sosem éreztem ezt a chakrát. Egyet nem ismertem közülük, de jó szándékú és hasonlított Narutoéra. A harmadik Hokage... Micsoda... De hisz ő hallott. Elindultam feléjük. Éreztem, hogy egyre jobban közelednek. Eléjük siettem megálltak. Meghajoltam:
- Üdvözöllek Sandaime Hokage – sama! Rég láttuk egymást. – mondtam a harmadiknak
- Rikutoki?
- Személyesen Sandaime – sama! – mondtam és rámosolyogtam ezután Hashirama felé fordultam. Próbáltam visszafogni magam, de alig bírtam ki, hogy ne ugorjak a nyakába.
- Nézd Hashirama, a vonásai nem hasonlítanak Tobayashiéra és Nináéra? – kérdezte az ezüst hajú rám mutatva
- Jaj elnézést! – hajoltam meg – Be se mutatkoztam Shodaime, Nidaime, Yondaime Hokage – sama! A nevem...
- Ootsutsuki Rikutoki! – tette a vállamra kezét a harmadik – Hashirama – sama legkisebb unokájának Tobayashinak és Uchiha Ninának az egy szem lánya.
- Micsoda? – kérdezte a második
Felemeltem a fejem és rámosolyogtam Hashiramára. Hashirama hirtelen felém ugrott.
- Micsoda van egy dédunokám? Gyere ide! – és megszorított
- Dédapa! – nyögtem – Megfulladok!
- Ó bocsáss meg! Hadd nézzelek! – megfogta a kezem és végigmért – Le sem tagadhatnád a kevert vérvonalat nagyon hasonlítasz édesapádra, de édesanyádra is. Ők hol vannak?
- Sajnos ők meghaltak. – mondta a harmadik
- Nehéz gyerekkorod lehetett leányom. – mondta az első
- Nem. Shiranui Genma és Sandaime – sama vigyáztak rám. Jelenleg az ötödik Kazekage felesége vagyok és két gyermekének édesanyja. – hadartam örömmel
- Micsoda ükapa vagyok? – kérdezte boldogan Hashirama majd oldalba lökte a másodikat. – Hallod ezt Tobirama ükapa vagyok.
- Ja, de ne felejtsd el, hogy hallott is. – mondta higgadtan a második
Hashirama hirtelen falfehér lett. Elnevettem magam, de a szám elé tettem a kezem. A negyedik felém fordult és kérdezte:
- Uzumaki Narutoról tudsz valamit?
- Igen. Épp Madarával harcol. Én csak idejöttem köszönteni önöket, mert chakrát gyűjtöttem és természeti energiát, de én is csatlakozom a harcokhoz.
- Akkor, ha megbocsájtotok. – a negyedik felugrott és elindult a harcmezőre a harmadik követte.
- Na és hány éves vagy? – kérdezte Hashirama
- 22. – feleltem – Két kislányom van félévesek.
- Micsoda? Hallod Tobirama...
- Igen. De még mindig hallott vagy Hashirama.
Megint fal fehér lett.
- Úgy örülök, hogy végre találkoztunk! – és a nyakába vetettem magam
Szorosan átölelt. Olyan volt az ölelése, mint ahogy elképzeltem mindig is, hogy milyen lenne egy közeli családtagnak.
- Nem akarom a családi idillt megszakítani, de nem kellene indulnunk? – kérdezte Tobirama
- De igen csak... - mondtam és nyakába ugrottam Tobiramának
- Te ez a lány, nem az apjára, vagy az anyjára ütött, hanem rád Hashirama... - nyögte Tobirama. Hashirama rám kacsintott.
- Elnézést Tobirama – sama, csak ritkán találkozom a családtagjaimmal. – mondtam mosolyogva
- Induljunk Rikutoki! – mondta Hashirama – Fenékbe kell billentenem Madarát.
Bólintottunk és elindultunk.Hamarosan megérkeztünk a csatatérre Minato, Sakura és Naruto mellé. Egy védőfal technikát már be is kellett vetnem, hogy egy hatalmas támadást kivédhessek.
- Gyors vagy Minato, mint mindig. – mondta a harmadik
- Sandaime Hokage – sama! – mondták csodálkozva
- Yondaime még nálam is jobb vagy teleportálásban – mondta Tobirama (Naruto Shippuuden 372. rész 12:10 – 12:14)
- Nos kezdjünk hozzá. – mondta Hashirama
- Rikutoki végeztél? – kérdezte Naruto
- Aha. Erősítést is hoztam. – mondtam mosolyogva
- Azt látom. – mondta Naruto
- Ezt nem hiszem el...
- Lehetetlen...
Hasonló felkiáltások voltak a csatatérttől, akik felénk néztek.
- Shodaime – sama, Nidaime – sama, Sandaime – sama, Yondaime – sama! (Naruto Shippuuden 372. rész 12:24 – 12:30)
- Akkor maguk állították meg a támadást? – kérdezte egy ninja (Naruto Shippuuden 372. rész 12:34 – 12:36)
- A mellettünk álló kishölgyre nézzetek, ő volt az, aki megállította. – mondta Hashirama
- Hála a jó égnek megmenekültünk! – kiáltották többen
- Még mindig jönni fog segítség. – mondta mosolyogva Naruto – De ő nekik időbe fog telni. (Naruto Shippuuden 372. rész 12:58 – 13:04)
Mosolyogva rábólintottam. Éreztem, hogy Gaara chakrája kezd erősödni és a többi kagéé is. Így teljesen a harcra tudtam koncentrálni.
- Már vártam rád. Hashirama! Látom, már meg is találtad a kis dédunokád! – kiáltotta Madara (Naruto Shippuuden 372. rész 13:11 – 13:14)
- Veled később foglalkozom! Először a Juubit kell megállítanom. – szólalt meg Hashirama Madarának (Naruto Shippuuden 372. rész 13:15 – 13:21)
- Csöppet sem változott. – mondta Madara nevetve – Még most sem egy rugóra jár az agyunk. (Naruto Shippuuden 372. rész 13:24 – 13:28)
- Végtére is, pont minket vett célba. – mutatott a Juubira Hashirama Naruto Shippuuden 372. rész 13:29 – 13:34)
- Naruto szép munkát végeztél! Pihenjetek! Majd mi hokagék elintézzük. – mondta Minato (Naruto Shippuuden 372. rész 13:38)
- Hokagék! Kezdjük! – adta ki a parancsot Hashirama (Naruto Shippuuden 372. rész 14:04 – 14:06)
Minato felvette a Kyuubi palástot.
- Te is érezted rajta? – kérdeztem Narutotól
Naruto bólintott.
- Nidaime, Sandaime, kérem álljanak elém! – kérte meg őket Minato majd jelöléseket tett rájuk, amivel a teleportáló kunaihoz tudnak teleportálni. (Naruto Shippuuden 372. rész 14:12 – 14:15)
Támadásba lendültek, a második, a harmadik és a negyedik a teleportáló kunaikhoz teleportálta magát.
- Kezdjük! Nipo Négy Karmazsin fényalakzat! – kiáltották mind a négyen (Naruto Shippuuden 372. rész 15:29 – 15:34)
Védőfalba zárták a Juubit.
- Végül én még csak szimplán hozzáadom. Senpo a kegyes Istenség kapui Tízpecsétes. – mondta Hashirama (Naruto Shippuuden 372. rész 15:46 – 15:52)
Kapuk ereszkedtek a tízfarkú farkaira.
Éreztem, hogy valaki közeledik.
- Késtél Sasuke. – mondtam higgadtan – Beszéltél Itachival?
- Ja. Rég találkoztunk...
- Sasuke – kun... - nyögte Sakura (Naruto Shippuuden 372. rész 16:46 – 16:47)
- Te vagy az Sakura? – kérdezte Sasuke (Naruto Shippuuden 372. rész 16:49 – 16:51)
- Sasuke – kun? Hogyan? – kérdezte Sakura (Naruto Shippuuden 372. rész 16:52 – 16:54)
A kortársaink mindegyike volt osztálytársuk felé nézett.
- Maradjatok távol! Ő az ellenségünk! – kiáltotta Shikamaru (Naruto Shippuuden 372. rész 17:03)
- Még mindig olyan harsányak vagytok, mint régen. – mondta Sasuke (Naruto Shippuuden 372. rész 17:12 – 17:14)
- Miért vagy itt Sasuke – kun? – kérdezte Sakura (Naruto Shippuuden 372. rész 17:20 – 17:23)
- Elég sok minden történt. Úgy döntöttem megvédem Konohát, és akkor én... leszek majd a Hokage. – mondta higgadtan Sasuke (Naruto Shippuuden 372. rész 17:25 – 17:38)
Leesett mindenki álla.
- Nem jöhetsz csak úgy vissza, hogy ilyen ócska viccet süss el, te áruló! – kiáltotta Kiba – Tudod, te egyáltalán, mit jelent Hokagénak lenni? (Naruto Shippuuden 372. rész 17:48 – 17:54)
- Nem tudom, mi lelt téged, de lehetetlen az, amit akarsz. Felfogod, egyáltalán, amit mondtál? – kérdezte Shikamaru (Naruto Shippuuden 372. rész 17:54 – 18:01)
- Szerinted csak úgy el tudjuk felejteni, amiket tettél? – kérdezte Shino (Naruto Shippuuden 372. rész 18:02 – 18:05)
- Igaz, tudom valószínűleg nem, de... nem is számít, hogy ti mit gondoltok rólam. Az összes eddigi Kage okozta a jelenlegi helyzetet. Ezért Hokage leszek és megváltoztatom a falut. – mondta ki a véleményét Sasuke (Naruto Shippuuden 372. rész 18:06 – 18:24)
Naruto felállt és mellé sétált.
- Aki itt Hokage lesz, az én vagyok! – kiáltotta Naruto (Naruto Shippuuden 372. rész 18:51 – 18:55)
- Örülök, hogy mindannyian Hokagék akartok lenni. – mondta Hashirama – Rikutoki, te nem akarsz? (Naruto Shippuuden 372. rész 18:56 – 19:00)
- Á dédapa én megmaradok a Kazekagené szerepemnél. – mondtam mosolyogva
- Kezdjetek chakrát gyűjteni, hogy leszedhessük a Juubit egy mindent bele támadással. – mondta Hashirama. (Naruto Shippuuden 372. rész 19:02 – 19:06)
Madara elé ugrottam, mert láttam, hogy hátulról meg akarja támadni Hashiramát.
- Lassan a testtel öreg! Meg sem öleled a dédunokád? – vigyorogtam rá
- Jó próbálkozás kislány, de sosem voltam érzelgős. Nem tudsz megállítani! – a kardjával felém csapott, amit a sajátommal védtem. A szemem sarkából láttam, hogy Naruto, Sakura és Sasuke a védőpajzshoz álltak.
- Rikutoki foglald le Madarát, amíg nem tudok vele harcolni! – kiáltotta Hashirama
- Rendben van! – kiáltottam vissza – Mokuton cseresznyefa virágzás!
Madara hátrébb ugrott követtem.
- Nem menekülsz! – és futottam utána
- Kapd el Rikutoki! Láttad Tobirama? Fa elemet használt! – ujjongott Hashirama
- Nyugodj meg! Láttam. Inkább koncentrálj! – utasította Tobirama
Madara félrecsalt a harctól és beszélni kezdett:
- Miért nem csatlakozol hozzám? Ez a világ úgysem fog létezni sokáig.
- Meg fogunk állítani! – vágtam vissza neki határozottan
- Azt csak hiszed. Már elkezdődött Rikutoki. Nézz körbe! Minek kell a háború, csak hallottak, hallottak hátán. A kis Kazekagédat is elveszítetted.
- Hazudsz! Érzem a chakráját életben van. Már gyógyítják! – vágtam vissza
- Hát jó. De nem élnél szívesen egy világban, ahol nincs háború? Gyűlölet? Megvetés? Szánalom? Ahol nem bélyegzik rád az Uchiha nevet? – kérdezte tőlem fellengzősen
- De szívesen élnék, de ahhoz a világhoz, a halálodon keresztül vezet az út. Én nem éltem megbélyegezve dédapa. Anyámék megkíméltek ettől, hiába birtoklom a sharingan erejét. Nem nézett rám senki sem megvetéssel.
- Anyád jól elintézett mindent. Elcsavarta apád fejét és elárult. Egy áruló!
- Tudta, hogy felhasználtál volna az aljas céljaidra, ha úgy neveltetett volna, ahogy te szeretted volna. Még hogy Obito neveljen fel? Mit tud ő? Az én senseiem apám helyett apám volt! Sosem árult el!
- Igen. Szükségem volt egy olyan shinobira, aki rendelkezik a Senju és az Uchiha vérvonallal. De szerencsére nem bíztam teljesen anyádban, így mielőtt meghaltam volna, a szemeimet másnak adtam. Tudod a rinnegan az újjászületés szeme, mindegyik szemnél erősebb. Ezáltal uralkodni tudsz élet és halál felett. Nincs olyan személy, akit ne tudnál visszahozni a halálból. Nem szeretnéd átölelni édesanyád és édesapád?
- Ha te kellenél hozzá nem! – nem szabad elárulni, hogy én is birtoklom – Amit létre akarok hozni, egy véget nem érő genjutsu. Boldogan élhetnél a családoddal együtt benne, úgy, hogy anyád és apád még él. Nem lenne jobb a világ úgy?
- Ami halott, maradjon is halott. Minden elmúlik egyszer. Semmi sem tökéletes! Ha minden csak tökéletes lenne a világban, sosem éreznénk élőnek magunkat. Hibákat elkövettünk, de emberből vagyunk. – mondtam határozottan
- Micsoda prédikáció... Ki tanította ezt neked? A drága senseied? Nem tudom mit szólnál ahhoz, ha most rögtön ide hoznám és előtted szúrnám szíven.
- Az élet tanította meg ezt nekem, meg az anyám! Utolsó mennyiségű chakráját a naplójába sűrítette, hogy csak én tudjam elolvasni. Tudok rólad. Amióta elolvastam a naplót, arra vártam, hogy megfizessek, azért, amire anyámat kényszerítetted!
- Kényszerítettem, örömmel leste minden szavam. Én voltam neki a drága nagyapja. Még a rejtekhelyemre is folyamatosan eljárt, hogy jelentsen a falubeli helyzetekről... Az anyád elárult mindenkit. – próbált volna győzködni
- Engem nem.
- Nagyon rá ütöttél. Őt sokan csúfolták, hogy nem született fekete hajjal. A vöröses fekete haja mindig az alvadt vérre emlékeztettet. Csak ő neki a sok vér is hozzájárult a hajszínéhez.
- Kezdesz idegesíteni öreg... - préseltem ki a fogaim közül
- Épp az a célom! Áruld el! – ugrott közvetlenül elém – Felélesztetted a rinnegant?
- Szeretnéd tudni, mi? – vicsorogtam rá
VOCÊ ESTÁ LENDO
Egy kunoichi élete Naruto világából
FanficEgyszer régen évekkel ezelőtt, született egy leány Senju Tobayashi és Uchiha Nina gyermekeként. A Rikutoki nevet adták neki. Megvédve a neve miatt ránehezedő sorstól Ootsutsuki vezetéknevet adták a szülei. A kislányt gyerekkorában odaígérték a negye...