Egy kunoichi élete Naruto világából

314 14 11
                                    

Sosem gondoltam volna, amikor belekezdtem a fanfictionom megírásába, hogy ekkora olvasottságra teszek szert. Hatalmas köszönettel tartozom mindenkinek, aki segített ennek az elérésében. Több, mint 7,4 k nézettség 912 szavazat jelenleg 2020. januárjában. 1000 hála és köszönet érte. A hozzászólásokat láttam az utóbbi időben hanyagoltátok, pedig örömömre szolgált olvasni őket. Egy-egy pozitív vagy negatív kritika mindig új energiákat adott a publikálásban.

A történetről annyit szeretnék elmondani, hogy Microsoft Wordben írtam meg a részeket. Hamarabb készen volt az egész történet, mint hogy publikáltam. Kezdetben csak saját magamnak írtam és később döntöttem amelett, hogy a külvilággal is megosztom.

Egy kis statisztika magáról a történetről:
Összesen 82. Fejezetet tartalmaz
Összesen 490 oldal A4-es Microsoft Word dokumentumban 12-es Times New Roman betűmérettel 1,15 sorközzel 😅
Összesen 182073 szó

Érdekesség: A Filler részeket később írtam meg. Körülbelül a harmadik elolvasáskor döntöttem el, hogy szükség van rájuk. Illetve a történet publikálása közben.

8 hónap aktív publikálási munkája, az írásról inkább nem ejtek szót. 😄 Őszintén fogalmam sincs. 😆

A későbbiekben is megtalálható leszek a wattpadon, mivel a másik a fanfictionnemmel kapcsolatban a Megbabonáztál (Csábításból jeles fanfiction) hozom az új részeket. Nyugodtan írjatok, akár privát üzenet is és mondjátok el a véleményeteket akár az Egy kunoichi élete Naruto világából című fanfictionommel vagy a Megbabonáztál kapcsolatban. Minden kérdésre örömmel válaszolok. Nem tudom, hogy a későbbiekben hozok-e újabb fanfictiont vagy folytatást. Ötleteket szívesen fogadok a témában.

Köszönöm, hogy mellettem voltatok és támogattatok. Millió ölelés és puszi nektek érte! 🤗😙

 Millió ölelés és puszi nektek érte! 🤗😙

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Egy kunoichi élete Naruto világábólDonde viven las historias. Descúbrelo ahora