- Gyűlöllek benneteket. Hagoromo, Hamura, ti az enyém vagytok. (Naruto manga 681. fejezet 18. oldal)
- Az én szerepem itt véget is ért. Vissza kell térnünk anyánkhoz a mindenek fellett álló istennőhöz. – mondta a fekete Zetsu, majd elkezdett leválni Naruto és Sasuke testéről és Kaguya felé igyekezett. (Naruto manga 681. fejezet 18. oldal)
- Nem csak ti vagytok, akik megírták a shinobik történetét! Egy anyának boldognak kellene lennie mikor önállóvá vállnak a fiai! – ordította Naruto (Naruto manga 681. fejezet 18 – 19. oldal)
Támadó állásba helyezkedtek.
- Micsoda lázadó természetetek van. Az anyánk minden chakra létrehozója. Ti kölykök semmit sem tehettek ellene. – mondta fekete Zetsu (Naruto manga 681. fejezet 19. oldal)
Leszálltam Zoe hátáról, aki közben biztonságos helyre vitte Kakashiékat. A fiúk mögé szálltam és rá tettem a vállukra a kezem, hogy pótoljam a chakrájukat.
- Át kell törni a védelmén, hogy le tudjátok pecsételni. – mondtam
- Sasuke, használnunk kell azt a jutsut! – mondta Naruto (Naruto manga 681. fejezet 19. oldal)
- Azt a jutsut? – kérdezte értetlenkedve Sasuke (Naruto manga 682. fejezet 3. oldal)
- Sasuke figyelj rám! – szólt rá Naruto (Naruto manga 682. fejezet 3. oldal)
- Nem tudom, hogy miben mesterkedtek, de az anyám bármilyen jutsut képes elnyelni. – mondta fekete Zetsu (Naruto manga 682. fejezet 3. oldal)
- Naruto! Ezt nem gondolhatod komolyan?! – kérdeztem tőle felháborodottan, mert sejtettem mire gondol
- Próbaszerencse! Ezt a jutsut többet gyakoroltam titokban, mint a rasengant. (Naruto manga 682. fejezet 5. oldal)
- Azt tudom, engem is megszívattál vele az utazásunk során... - mondtam felháborodottan és eszembe jutottak az akkor történtek, hogy egy egész napra el bújtam előle...
- Ha ezzel rést tudunk nyitni a védelmén. Akkor megpróbálhatjuk. A bal szemem készen áll. Rajta! Amaterasu! (Naruto manga 682. fejezet 5. oldal)
Sasuke Amaterasuval elterelte Kaguya figyelmét gyorsan hátat fordítottam. Naruto ekkor kage bunshinokat csinált és bevetette a fordított hárem jutsut. Kaguya meglepődött ezt kihasználva kiütötték.
- Működött! – ujjongtam
- Ez a shinobik történelme te szemét! – kiáltotta neki Naruto (Naruto manga 682. fejezet 9. oldal)
- Most Naruto! – kiáltotta Sasuke (Naruto manga 682. fejezet 9. oldal)
Naruto hátulról Sasuke szemből nyújtotta Kaguya felé a kezét. Hirtelen jég borította Kaguya testét.
Hirtelen megváltozott a táj, minden jeges volt.
- Srácok képes a dimenziók között utazni! – épphogy kimondtam jobbra tőlünk feltűnt – Jobbra! – kiáltottam
Hirtelen Kaguya feléjük támadt, de Sasuke egy Amaterasuval hárította.
- Ezúttal taktikusan kell együttműködnünk! – szólt Sasuke Narutonak (Naruto manga 682. fejezet 16. oldal)
- Vigyázzatok szét ne válasszon benneteket! Csak együtt tujátok lepecsételni! – kiáltottam nekik
- Az a csaj sokat beszél... Ki kellene iktatnunk nem gondolod anya? – kérdezte fekete Zetsu
Erre egy fekete kar felém nyúlt.
- Senpo védőpajzs. – védtem a támadását, és még chakrát is loptam tőle.
- Átkozott... Anya képes ugyanazokat a technikákat alkalmazni, mint te! – sziszegte fekete Zetsu
- Tudom, de a nyomomba sem ér. – mondta neki Kaguya
- Rikutoki szerintem vonulj kicsit félre kezd téged kipécizni. – mondta Naruto
- Észrevettem, de ne félts, csak a célra koncentráljatok! – kiáltottam vissza
Hirtelen Sasuke eltűnt mellőlünk.
- Sasuke! – kiáltottam
Naruto elindult a kinyílt ablak felé, de az bezárult.
- Naruto ne menj a közelébe! – kiáltottam neki és ellöktem a támadás útjából, ami engem a földre taszított.
- Jók a reflexeitek! De viszont most már csak annyi a dolgom, hogy elszívom Naruto összes chakráját, majd a tiédet is Rikutoki. – mondta fekete Zetsu
Naruto mellém ugrott és felsegített.
- Jól vagy?
Bólintottam.
- Sasuke nélkül nem tudod lepecsételni. – mondtam – Akárhogy is próbálom nem érzékelem ebben a dimenzióban Sasukét. Vissza kell őt hoznunk, vagy neked kell abba a dimenzióba kerülnöd, ahol ő van. – mondtam Narutónak
Hirtelen Kaguya eltűnt, és a jég repedezni kezdett. A világ elkezdett ránk támadni.
- Senpo Gömb védőfal technika! – mondtam és leraktam a tenyerem a földre, ami egy láthatatlan burkot képzett körénk. – Nehogy kilépj belőle! – utasítottam
A jég darabok eltörtek, mikor a pajzs széléhez értek. Mikor a mozgás leállt, leszálltunk a földre. Hirtelen Kaguya újra előbukkant. Megérkezett mellénk Sakura Kakashi és Obito is.
- Ezt hogy csinálja? – kérdezte Sakura
- Egy fajta tér idő technika. – mondta Obito (Naruto manga 683. fejezet 15. oldal)
- Hol van Sasuke? – kérdezte Kakashi
- Nem érzékeljük. – mondta Naruto
- Akkor valószínűleg egy másik dimenzióba küldte. Az előbb is egy másik dimenzióból jött elő. Ez hasonló a szemem képességéhez. – mondta Obito (Naruto manga 683. fejezet 15. oldal)
- Be tudsz jutni oda? – kérdezte Kakashi (Naruto manga 683. fejezet 16. oldal)
- Ha a következő alkalommal, amikor megnyitja a dimenziót, össze tudom vele hangolni a kamuimat, akkor igen. Ha Sasuke ott van, képes leszek visszahozni őt. – mondta Obito – Csak van egy kis bibi. Óriási mennyiségű chakrára lesz szükségem a visszatéréshez. (Naruto manga 683. fejezet 16 – 17. oldal)
- Akkor csinálok egy klónt. – mondta Naruto (Naruto manga 683. fejezet 17. oldal)
- Az nem lesz elég, még akkor sem, ha Rikutoki is csinál mellé egyet. Nektek szükségetek van a chakrára. – mondta Obito
- És az én Byakugou chakrám? – kérdezte Sakura (Naruto manga 683. fejezet 17. oldal)
Annyi már elég lesz. Naruto megkérhetnélek, hogy csinálj egy kage bunshint. – Naruto készített egy kage bunshint. – Nem tudom megmondani, hogy ott lesz – e Sasuke. De most behatolunk az ő területére. Bármi áron megtalálom Sasukét és visszahozom. (Naruto manga 683. fejezet 18. oldal) Naruto és Sakura tegyétek a vállamra a kezeteket, hogy bármikor átugorhassunk a másik dimenzióba. – mondta nekik Obito (Naruto manga 684. fejezet 3. oldal)
- Oké! – mondták
- Felfigyelt ránk igaz? – kérdezte Naruto (Naruto manga 684. fejezet 4. oldal)
- Számításba kell vennünk, hogy érzékelni fogja, mikor a kamuival átugrunk a dimenziójába. – mondta Obito (Naruto manga 684. fejezet 4. oldal)
Kaguya egész végig Narutot nézte. Naruton láttam, hogy felkészül, gyorsan elillantam, hogy Kaguya mögé kerüljek. Szerencsére teljesen Narutoval foglalkozott.
- Ez az én dimenzióm! Itt nem tehetsz semmit! – kiáltotta neki Kaguya
Hirtelen Naruto megragadott egy letört jégcsap darabot és Kaguyára támadt vele. Hátulról Amaterasuval támadtam rá. Így teljesen el tudtuk terelni a figyelmét, míg Naruto megidézett több kage bunshint.
Kaguya csak kitartotta Naruto felé a kezét és kiáltotta:
- Ez az én dimenzióm! (Naruto manga 684. fejezet 6. oldal)
Naruto folyamatosan sorozta, Kaguya nem bírta sokáig elnyelni a rengeteg kage bunshint, így meg kellett nyitnia egy kaput egy másik dimenzióba. Csak azt láttam, hogy Naruto utána eredt. Leszálltam Kakashi mellé. Az igazi Naruto nem tudott átjutni a dimenzióba itt ragadt velünk a jégvilágban, így elvegyült a klónjai között.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Egy kunoichi élete Naruto világából
FanficEgyszer régen évekkel ezelőtt, született egy leány Senju Tobayashi és Uchiha Nina gyermekeként. A Rikutoki nevet adták neki. Megvédve a neve miatt ránehezedő sorstól Ootsutsuki vezetéknevet adták a szülei. A kislányt gyerekkorában odaígérték a negye...