Készen állsz?

424 26 0
                                    

Egyenesen a gyűlésterembe mentünk, az asztalon első szintű riasztásos pergamen állt Konohából.
- Most érkezett. – mondta az egyik tanácsos.
Leültem Gaara mellé az asztalhoz. Gaara elkezdte felolvasni a levelet.

- Tisztelt Kazekage – dono!
Shizune vagyok Tsunade – sama jobb keze. Értesítenem kell benneteket, hogy Pein megtámadott minket. A falut porig rombolta, szerencsésen mindenki túlélte. Igaz Hokage – sama kómában fekszik. Naruto megmentette az egész falut, legyőzte Pein, mind a hat testét, amit chakra rudakkal irányítottak. Megkereste az irányítót, aki Jiraiya – san tanítványa Nagato volt. Naruto térítette jobb belátásra, így felélesztette a falu összes lakosát. Jelenleg folynak az építkezések. Tudomásunkra jutott, hogy Uchiha Sasuke és társai is csatlakoztak az Akatsukihoz, miután megölte a bátyját Itachit. Állítólag be akarta fogni a Hachibit és úgy gondolták sikerült is. A Raikage úgy gondolta ideje változtatni a dolgokon, így összehívta az öt kage gyűlését. Szerintem ti is nemsokára készhez kapjátok a levelet. A jelenlegi Hokagénk Danzou. Nem tudom hallottál róla Rikutoki biztos tud róla mesélni. Minden erőnkkel azon vagyunk, hogy Tsunade – sama felébredjen.
Üdvözlettel: Shizune

- Tsunade – sama... - motyogta Genma
- Mit tudtok Danzouról? – kérdezte Baki – Megfelelő személy az irányításra?
- Mindig is Hokage akart lenni. A harmadik Hokagéval kormányozták Konohát közösen. A vének tanácsának tagja. Az Anbu speciális részlegét a gyökért vezeti, mikor juunin lettem engem is felszólított a csatlakozásra, de én nemet mondtam. Azt válaszolta, hogy így nem lesznek a képességeim kiaknázva és én csak a gyökérbe vagyok jó. Hozzáfűzte még, hogy ne gondoljam, hogy nem fognak fegyverként felhasználni a falu érdekében. A katonaságot helyezi előtérbe. Nem hiszem, hogy nagyon együtt akarna működni a Kagékkal. A faluban az a pletyka terjengett, hogy sharinganokat ültetett be magának. Itachi azt mondta róla, hogy nála gonoszabb, ridegebb embert nem ismer. Mikor meghalt a harmadik Itachi eljött a faluba, hogy figyelmeztesse Danzout, hogy szemmel tartja, és ne tegyen semmi megfontolatlant Sasukéval vagy velem.
- Nem sok reményt fűzök az együttműködésre, ha ő lett a Hokage.
– egészített ki Genma
- Remélem Tsunade – sama minél hamarabb felébred. – fűztem hozzá
Kopogtak az ajtón.
- Gyere! – kiáltotta Gaara
Bejött egy ninja hivatalos levéllel átnyújtotta Gaarának. Gaara kibontotta és olvasni kezdte:

- Tisztelt Kazekage – dono!
Az öt kage egy tanácskozás erejéig összeül. A Raikage gyűlést indítványozott minden falu vezetőjének. A gyűlést Vas országában tartjuk meg. Én, mint a szamurájok és Vas ország vezetője meghívom Önt! A gyűlésre két ninja kísérheti el, Ha valami gond adódna, esetleg harc törne ki, ez a két ninja szolgál a saját kagéjuk megvédésére. Kérem, tartsa ezt tiszteletben! A gyűlést jövő hét szerdán tartjuk. Kérem időben jelenjen meg Vas országában és tegyen eleget a feltételnek! Ha nem a feltételek szerint jár el, azzal veszélybe sodorja a saját faluját.
Üdvözlettel: Mifune Vas ország vezetője

- Kazekage – sama ez lehet csapda... Miért csak két ninja? – kérdezte egy tanácsos
- Lehet, hogy az, lehet, hogy nem. Eleget kell tennünk a kérésnek. Temari és Kankuro fog velem jönni.
- De Gaara!
– csattantam fel
- Rikutoki – fordult felém – Neked itt kell maradnod! Nem vihetlek magammal. A lányokra is vigyázni kell. Háború készülődik az Akatsuki ellen. Úgy tűnik, az öt nemzet talán most a történelem során először összefog.
- De veled akarok menni.
- erősködtem
- Ez nem kérés, hanem parancs! Rikutoki itt kell maradnod, valakinek vezetnie kell ideiglenesen a falut és vigyázni rá. Benned bízok a legjobban. Ki másra bíznám a falunkat?
- Értettem. Eleget teszek a kérésednek, ha nem jó szívvel, de akkor is.
– mondtam lehangoltan
- Köszönöm. Kankuro, Temari! Készüljetek az indulásra Vas országa több napra van tőlünk. Holnap reggel indulunk. A gyűlés négy nap múlva lesz. Fel kell előtte mérni a terepet, hogy biztonságos – e.
- Rendben van Gaara – sama! Mindent előkészítek az indulásra.
– mondta Kankuro hivatalosan
- Ha nincs más megbeszélnivalónk, akkor én visszavonulnék. A távollétemben, mindent Rikutoki fog irányítani. Kövessétek a parancsait! Minden szó, ami elhagyja a száját, olyan, mintha én mondtam volna. Értették?
- Igen Kazekage – sama!
– mondták
- Genma, te itt maradsz továbbra is Rikutokival a személyi testőre leszel. Ha háborúba indulunk, megszűnik, úgyis a fejpántok jelentősége és csak shinobik leszünk. – intézte szavait Gaara Genmának
- Rendben. – mondta határozottan Genma
- Akkor ahogy parancsoltam. Nem akarok ellentmondást hallani! –utasított mindenkit határozottan Gaara
Felállt mindenki és meghajolt. Gaarával kimentünk és a lakosztályunkba mentünk. A lányokra a lakosztályban Kotetsu, Izumo és Ayame vigyázott. Nyugodtan aludtak az ikrek a szobában, mikor bementünk Ayame távozott. Szóltam Kotetsunak és Izumonak, hogy kettesben szeretnék maradni Gaarával, így ők is elmentek.

Egy kunoichi élete Naruto világábólOù les histoires vivent. Découvrez maintenant