(Ji A)
''Nasıl yaralandın?''
Amir So hiddetle yerinden kalkıp, Taehyung'un kolunu tuttuğunda, Taehyung bakışlarını benden alarak amirine döndü.
''Merkez 2. ekibe, destek olarak bir operasyona dahil olduk. Kör noktaları plana katmadıklarından, hedef oldum.''
Amir So, bakışlarını devirip telefonunu eline aldığında Taehyung onu sağlam olan koluyla durdurdu.
''Amirim, 2. ekibi dağıtacaklarmış zaten. Yetenekli kişiler olsalar da, yaptıkları plan sekteye uğruyor diye bizim ekiplere eşit bir şekilde dağıtılacaklar.''
Amir So telefonunu yavaşça indirirken, Bay Kim oğlunun yarasını görmek istediğine dair bir şeyler söylüyordu.
''Birkaç gün evde dinlensin oğlum.''
Bayan Kim, Taehyung'un yüzünü avuçlarının arasına alınca henüz kendime gelmiştim.
''İyileşmeden gelirse ben kovarım zaten.''
''Amirim sıyırdı geçti gerçekten çok öenmli bir şey değil.''
Taehyung etrafındakileri inandırmak adına montunu üzerinden avaşça çıkarıp, sargıdaki
kolunu gösterdi. Pansuman yapmak adına gömleğinin kolunu kesmişlerdi.''Ah annem, önemsiz olur mu hiç? Ben seni iyileşmeden hiçbir yere bırakmam. Bir tanecik
oğlum var benim.''Annesine gülerek artık abartmamasını söyleyen Taehyung'a gülümsedim. Bu durumda bile
ailesini rahatlatmak istemesine şaşırmıştım. Namjoon olsa sabaha kadar sızlanıp, ilgi
görmek adına her şeyi yapacağından adım kadar emindim.Bayan Kim, Taehyung'u odasına gönderirken bakışlarım, artık eve gidebileceğini söyleyen
Yoongi'ye takıldı fakat Bayan Kim yemekten önce onu bir yere göndermeyeceğini söyleyerek gitmesine engel olmuştu.''Taehyung'un en sevdiği çorbadan yapmıştım.''
Choon Hee ile birlikte Bayan Kim'in peşine takılıp, mutfağa geçtiğimizde aklım henüz Taehyung'taydı.
''Abimin sağ kolu yaralı, yemekleri birinin yedirmesi gerekiyor sanırım.''
Choon Hee ve annesi gülümseyerek bana baktığında duraksadım. Benim bununla ne gibi bir alakam vardı?
''Choon Hee, masayı kurmama yardım ederken sen de Taehyung'a yemeğini götürsen olur mu kızım?''
Kaşlarım şaşkınlıkla havalanırken, durumu sorgulamaya başladım. Yemeğini ben
götüreceksem benim yedirmem de gerekir miydi? Önemli olan diğer bir soru ise bunu
neden benim yapmam gerektiğiydi?Bir cevap vermeden öylece durmaya devam ettiğim sırada Bayan Kim konuşmasına devam etti.
''Choon Hee, Taehyung ile de tanıştığını söyledi. Senin için sorun olmaz umarım?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
House of Cards ❧ V
Fanfic'Bir kez randevuya çıktıktan sonra peşimi bırakacak mısın?'' Taehyung başını olumsuzca salladı. ''Hayır, sonra birden fazla kez randevuya çıkacağız!'' Her güzel şeyin bir sonu olduğu bilincinde olduğumdan aklıma gelen bir diğer soruyu yönlendirdi...