(Taehyung)
Koltuğuma yaslanmış, kahvemi yudumlarken bir yandan da elimdeki çözüme ulaşmamış dosyaları inceliyordum.
Kapımın tıklatılmasıyla birlikte bakışlarımı dosyalardan alıp, Jungkook'a kaydırdım.
''Yeni bir kaçırılma vakası ile karşı karşıyayız.''
Kaşlarımı çatıp, Jungkook'un elindeki dosyayı aldım.
''21 yaşında üniversite öğrencisi bir kız iki gündür kayıp. Bir hafta içinde bu üçüncü kaçırılma vakası olduğu için bizim araştırmamızı istemişler.''
Dosyaya biraz göz gezdirdim.
Ailesi ve arkadaşlarının ifadelerine göre sıradan bir kızdı. Pek arkadaşı olmayan, sessiz tiplerden.
''Daha önce kaçırılan kızların dosyaları da burada mı?''
Jungkook kolunun altına sıkıştırdığı diğer iki dosyayı da masama bıraktı.
''Hepsi burada.''
Kızları kaçıran aynı kişiyse bu kızlar arasında bir bağlantı olmalıydı. Öyleyse ilk olarak ortak bir şey aramalıydım.
Birbirlerini tanıyor olma ihtimallerini düşündüm. Aynı üniversitede olmadıkları gibi, önceki eğitim süreçlerinde de aynı okullarda okumamışlardı. İçlerinden birisi bale ile ilgileniyordu fakat diğerlerinin böyle bir hobisi yoktu.
Alt dudağını dişlerimin arasına aldım.
Birinin okuduğu üniversite, birinin gittiği dans kursu ve diğerinin çalıştığı kafe aynı caddede yer alıyordu.
"Ortak bir mekan bulmamız gerekiyor sanırım."
Jungkook'a Gwacheon Caddesi'nde gençlerin takılabileceği mekanları bulmasını söyleyerek dosyalar üzerinde detaylarla ilgilenmeye devam ettim.
"Na Ri buraya gelir misin?"
'Na Ri çok geçmeden odama geldiğinde dosyaları göz ucuyla işaret ettim."
"Yeni vaka ile ilgili, kızların aileleriyle görüş. Kredi kartı kullanıyorlarsa, gerekli dokümanları iste. Nerede harcama yaptıklarını bilirsek, takıldıkları ortak bir mekan var mı diye bir çıkarımda bulunabiliriz."
Na Ri beni onaylayıp, odamdan ayrılmadan önce duraksadı.
"Kolun nasıl oldu?"
"Iyiyim bir sorun yok."
Na Ri usulca başını sallayıp odamdan çıktıktan sonra geriye yaslandım.
Kolum tamamen iyileşmişti fakat ruh halim için aynı şeyi söylemek oldukça zordu. Ji A aklımdan bir türlü çıkmıyordu. Bu da onu görme isteğimi arttırıyordu. Bulduğum ilk fırsatta soluğu nerede alacağıma hislerim karar veriyordu.
"Gwacheon Caddesi'nde birkaç kafe ve bir güzellik salonu var."
Jungkook'un edindiği bilgileri aklımın bir köşesine yazdım.
"Na Ri'den bir haber bekleyelim bakalım."
Bu mekanlardan herhangi birinde bulunduklarına dair bir kanıt olmalıydı.
"Bu önemli bir detay mı bilmiyorum ama, üçü de son zamanlarda sağlık raporu almış."
Elindeki raporlarla birlikte içeri giren Yoongi dosyaları masama bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
House of Cards ❧ V
Hayran Kurgu'Bir kez randevuya çıktıktan sonra peşimi bırakacak mısın?'' Taehyung başını olumsuzca salladı. ''Hayır, sonra birden fazla kez randevuya çıkacağız!'' Her güzel şeyin bir sonu olduğu bilincinde olduğumdan aklıma gelen bir diğer soruyu yönlendirdi...