Not: Yeni Taehung kurguma da beklerim sizi 💜
(Ji A)
"Ji A, kızım uyanmayacak mısın?"
Annemin sesi ile birlikte gözlerimi zorlukla araladım. Taehyung beni sabaha karşı eve bıraktığından uykumu alamamıştım.
"Saat kaç anne?" diye sordum ve "üçe geliyor" demesi ile birlikte yerimden hızla doğruldum. O kadar uyumuş muydum?
"Gece uyuyamadın mı?" diye soran anneme karşılık başımı olumsuzca salladım. "Taehyung ile mesajlaştık" dedim. Halbuki bütün gece Taehyung ile birlikteydim.
"Pekala, kalk artık birlikte kahvaltı yapalım."
"Tamam anne, duş alıp üzerimi giyindikten sonra geleyim."
Annem odamdan çıkar çıkmaz telefonuma uzandım. Taehyung'un attığı birden fazla mesajı görünce gülümsedim.
Kimden: Egoist, şımarık, ukala, pis yakışıklı!
"Günaydın sevgilim, uyanınca yaz bana 😚."
08:12"Ağrın var mı?"
09:21"Seni çok özledim."
11:09"Bir davayla ilgilenmem lazım, mesaj atarsan bir süre dönemeyebilirim."
11:40"Hadi ama, saat kaç oldu! Hala uyuyor musun?"
13:56"Sevgilin işe uykusuz gitsin sen uyu tabii😟"
14:34Cidden bu kadar çok mu mesaj atmıştı?
Gülümseyerek yerimden doğruldum ve cevap yazmaya koyuldum.
Uyandım şimdi ve ben de seni çok özledim. Duşa gireceğim şimdi çıkınca yazarım yine 💜
15:05
Yataktan kalkıp banyoya geçtim. Üzerimdekilerden sırayla kurtulurken aynadaki yansımama baktım. Tenimde izlerin olacağını biliyordum ama bunlar biraz fazlaydı.
Dün gecenin aklıma gelmesiyle birlikte yanaklarımı bir sıcaklık aldı. Musluğu açıp yüzüme soğuk suyu birkaç kez çarptım. Duş alacak ve dün geceyi aklımdan çıkaracaktım sayet tüm gün kızarmış yanaklarımla dolaşmak istemiyordum.
Sahi bugün ne yapacaktım?
Taehyung ile vakit geçirmek istiyordum ama o bugün meşgul olabilirdi. Ekibi ile birlikte bir dava üzerinde çalışıyordu. Gerçi Taehyung her zaman bir dava üzerindeydi asla boş kalmıyordu. Seoul'un tüm sorunlarını üstleniyor olmalıydı. Mecbur boş zamanını kollayacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
House of Cards ❧ V
Fanfiction'Bir kez randevuya çıktıktan sonra peşimi bırakacak mısın?'' Taehyung başını olumsuzca salladı. ''Hayır, sonra birden fazla kez randevuya çıkacağız!'' Her güzel şeyin bir sonu olduğu bilincinde olduğumdan aklıma gelen bir diğer soruyu yönlendirdi...