23.Bölüm

13.5K 1.2K 455
                                    

(Taehyung)

"Jin Hyung, Ae Cha ile birlikte dağ evinde kalacakmış. Bizim mangal partisi iptal!"

Jungkook elindeki telefonu torpidonun gözüne bırakırken kaşlarımı havalanırdım.

"Ah ne güzel! Öyleyse Ji A ve ben de katılmalıyız."

Ji A bana aldırmadan yan koltuktan akan trafiği izlemeye devam ettiğinde, önde oturan Mi Rae'yi yoklamak istedim.

"Hatta Mi Rae'ye alıp sen de gel. Yoongi ile Na Ri'yi de alırız."

Jungkook sağa sinyal verdikten sonra dönüşünü yapıp dikiz aynasından bana baktı.

"Bu plandan Jin Hyung'un haberi var mı?"

Ae Cha ile bir türlü yalnız kalamadıklarını bilsem de bunu umursamayacaktım. Ji A ile o dağ evinde vakit geçirme fırsatı yakalamıştım. Öyleyse bencil olmak zorundaydım.

"Ji A, dağ evine beraber gider miyiz?"

Ji A başını olumsuzca salladığında hafifçe ona doğru eğildim.

"Seni kaçta alayım evden?"

Gülümsemesini bastıramayan Ji A bana dönerek omuz silkti.

"Choon Hee de gelecek mi?"

Biraz düşünür gibi yaptıktan sonra başımı olumlu bir şekilde belli belirsiz sallayarak onu onayladım.

"Gelmesini istiyorsan gelebilir."

Ji A onaylar şekilde başını salladığında gülümsedim.

"Sekizde hazır ol!"

"Tamam anlaştık."

Sanırım bu bizim ilk anlaşmamızdı. İlk kez bana bir konuda direnmemişti. Bana alışıyor olabilir miydi?

"Hey, farkındaysanız Jin Hyung'un halâ haberi yok!"

Omuz silkip yanıt verdim.

"Haberi olmayacak ki! Nasıl olsa dağ evinin yolunu biliyoruz. Sürpriz yaparız. Bizi kovacak değil ya!"

Yani en azından kovmamasını umuyordum.

Ji A yeniden sessizliğe bürünerek dışarıyı seyre daldığında derin bir iç geçirdim. Bu gizemli tavırlarının sebebini oldukça merak ediyordum. Bir yandan bana karşı hisleri olduğunu düşünürken bir yandan da onu engelleyen bir şeylerin varlığını hissediyordum. 

Ae Cha daha önce birisiyle birlikte olmadığını söylese de bazen vazgeçemediği bir platonik aşkı falan olduğunu düşünüyordum ve sanırım bu bir miktar kalbimi sızlatıyordu. Ji A'yı kendi düşüncelerimde yarattığım platonik aşkından bile kıskanıyordum. 

Hislerimin ne zaman ve nasıl bu denli geliştiği hakkında bir fikrim yoktu fakat bir şeyler tarafından apansızca Ji A'ya çekiliyordum. 

.....

Yoongi ve Na Ri'nin merkeze dönmesiyle birlikte oturduğum yerden kalkıp onları girişte karşıladım. Takibin nasıl gittiğini ve neler öğrendiklerini oldukça merak ediyordum.

Bakışlarımı Yoongi'ye odakladığımda başını olumsuzca salladı.

''Malesef Seo Han Gyu gözden kayboldu.''

Kaşlarımı çatıp duraksadım. Yoongi ve Na Ri'nin asla başarısız bir takip yaptıklarına tanık olmamıştım.

''Takip mesafesini koruyorduk fakat girdikleri sokak, çıkmaz sokaktı.''

House of Cards ❧ VHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin