30.Bölüm

12.5K 1.2K 666
                                    

(Taehyung)

''Seni bıçakladığıma göre, ben kaçıyorum.''

Gülmemek adına dudaklarımı birbirine bastırıp, düştüğüm yerde acıyla kıvranmaya devam ederken Jungkook'un arabaya atlayıp gidişini seyrettim.

Böbreğimin üzerindeki kırmızı sıvının etrafa yayılmasını engellemek adına yere dümdüz bir şekilde uzanmıştım.

Yoongi arabadan inip bir sokak ötedeki Jimin ve Na Ri'ye haber verdikten sonra yanıma geçip başucuma oturdu ve etraftaki birkaç kişinin çığlıkları üzerine dışarı çıkacağını düşündüğüm Seo Han Gyu'nun beni tanımaması için kırmızı sıvıdan yüzüme de bulaştırıp başımı olabildiğince sola çevirdim. 

''Polisi arayalım hemen!''

''Önce ambulansa haber verelim!''

Yoongi etrafımızı saran insanlara fırsat vermeyerek ikisine de haber verdiğini söyledi ve az sonra duyulan ambulans sesi ile birlikte yüzümdeki gülümseyişi engellemeye çalıştım.

Az sonra maskeleri ile birlikte ambulanstan inen Jimin ve Na Ri beni sedyeye alırken, Yoongi de benimle birlikte ambulansa geçti.

Kapı kapanır kapanmaz sedyeden doğrulduğumda Yoongi ile yumruklarımızı tokuşturduk.

''Jungkook, rolünü çok iyi oynamadı mı?''

Başımı hafif aşağıya eğerek gülümsedim. Kesinlikle bu konuda çok iyiydi.

''Bir serseriyi oynamayı çok iyi beceriyor gerçekten.''

Böbreğimin üzerine saplanmış gibi duran ince uçlu iğneyi saplandığı sünger ile birlikte çıkarıp bir kenara attım ardından da üzerimdeki kırmızıya boyanan montu da aynı serilikle çıkardım. Kısa bir sürenin ardından birkaç sokak ötede durduğumuzda bizi bekleyen Jungkook ile karşılaştım.

''Her şey yolunda mı?''

Kaşımın tekini havalandırıp dilimi damağıma dayadım ve Jungkook'a birkaç adımda ulaşıp omzuna hafifçe vurdum.

''Senin çöplüğünde işlerin yolunda gitmemesi mümkün mü?''

Jungkook suratını buruşturup o kelimeyi ortama uysun diye söylediğine dair bir şeyler mırıldanırken gülüşüme engel olamadım.

''Şimdi ne yapıyoruz?''

''Jimin bu operasyon boyunca sen hiç Seo Han Gyu'ya görünmedin. Üzerindeki kıyafetlerden ve maskeden kurtulup üniformanı giyin ve az önce olan bıçaklanma olayı için kamera görüntülerine ihtiyaç olduğundan güzellik salonunun kamera kayıtlarını emniyetin istediğini bildir.''

Jimin, başıyla beni onaylayıp ekip arabasına üzerini değiştirmek için geçerken ben de Jungkook'un arabasına atladım. Na Ri de benimle birlikte arabaya geçmişti. Bir sokak ötede beklemede olacaktık.

Güzellik salonunun kamera kayıtları elimize geçtiğinde bu yaralanma kısmını kayıtlardan silip, bize yarayan kısmın kalmasını sağlayacaktım. Kaçırılan kızların üçünün de orada bulunduğuna dair kamera kayıtları olduğu sürece her türlü arama iznine de sahip olacaktık. Hatta Seo Han Gyu şüpheli kişi olduğundan sorguya bile alabilirdik fakat bu işin arkasında başka kişilerin de olduğunu düşündüğümden bu öncelikli hedefi değildi.

''Peki, burada ne işimiz olduğunu ve kamera kayıtlarını neden aldığımızı nasıl açıklayacağız?''

Anlaşılan Na Ri'nin kafasında henüz plan oturmamıştı.

House of Cards ❧ VHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin