29.Bölüm

13.5K 1.2K 1K
                                    

(Taehyung)

Art arda çalan zil sesi ile birlikte yatakta gerinip, sarıldığım yastığımı bir kenara bıraktım. Zorlukla yerimden doğrulup oturur pozisyona geçtiğimde bir kez daha çalan zil sesi kulaklarımda yankılandığında sıkıntılı bir nefes verip kapıya doğru ayaklarımı sürüyerek ilerlemeye koyuldum. 

Kapıyı yavaşça açtığımda elinde mor bir bavul ile birlikte kapının önünde duran Ji A yüzünden kaşlarım havalanırken mırıldandım.

''Rüyadasın Kim Taehyung.''

Kendi kendimi onayladığımda, Ji A mahcup bakışlarını bana yönlendirip oldukça kısık bir sesle sordu.

''Acaba birkaç günlüğüne burada kalabilir miyim?''

Başımı hafif aşağıya eğerek çarpık bir şekilde gülümsedikten sonra yeniden bakışlarımı Ji A ile buluşturdum.

''Ne güzel bir rüyasın sen, istediğin kadar kalabilirsin.''

Ji A'nın elindeki bavulu alıp kapının yanına çektikten sonra, bileğini yakalayıp kendime doğru çektim ve kollarımı beline sardım. Burnuma dolan taze şeftali ve vanilya kokusu bunun bir rüya olmadığını söylediğinde onu omzundan tutarak yüzlerimiz arasında çok mesafe kalmayacak şekilde uzaklaştırdım.

''Ji A, bu bir rüya değil mi?''

Ji A gülümseyerek parmak uçlarında yükselip yanağıma bir öpücük kondurdu. Ardından dudakları keyifle yukarı kıvrılırken beni yanıtladı.

''Hala rüya olduğunu mu düşünüyorsun?''

Pekala, dudaklarından aldığım tek öpücük için bile hissettiklerim rüya olmayacak kadar güzeldi. O halde Ji A gerçekten benimle mi kalacaktı? 

''Çok emin değilim aslında, bir daha mı öpsen?''

Ji A burnunu kırıştırıp, beni es geçerek içeri girdiğinde gülümseyerek peşine takıldım. O salondaki koltuğa geçip oturduğunda kapıyı kapatıp yanındaki boşluğa geçtim.

''Evde bir sorun mu var?''

Başımı hafif yana eğip Ji A'nın bana bakmasını sağladığımda derin bir iç geçirip omuzlarını silkti.

''Daha sonra konuşsak olur mu bunu?''

Pekala, evde bir sorun olduğu kesindi! 

''Dün gece eve geç döndüğün için değildir umarım.''

Tek kaşım havalandığında Ji A başını olumsuzca salladı.

''Dün gece ile bir ilgisi yok.''

Ji A'nın verdiği kısa cevapla birlikte bu konuyu daha fazla irdelememem gerektiğini düşünerek yerimden yavaşça kalktım.

''Birlikte kahvaltı hazırlar mıyız?''

Ji A gülümseyerek yerinden kalktığında elinden tutup onu ardımdan mutfağa sürükledim. Neden mutfağın salonun tam köşesinde olduğunu sorguluyordum. El ele tutuşma mesafemizin bu kadar kısa olmasına kızmıştım.

Ji A yumurtalara doğru yönelip nefis bir omlet hazırlayacağına dair bir şeyler söylediğinde gülümsedim. Bana omlet yapacak bir sevgilim olduğu için oldukça şanslı olmalıydım. Üstelik benimle birlikte kalacağı için ekstra şanslı hissediyordum. 

''Bekle!''

Ji A yumurtaları kırmak için hazırladığında sağ elindeki yumurtayı alıp tezgaha geri bıraktım ve sağ bileğindeki tokayı bileğinden çıkarıp salık bıraktığı saçlarını tepeden gelişigüzel bir şekilde topladım.

House of Cards ❧ VHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin