(Taehyung)
Choi Rim'in tutuklu olarak kaldığı hastaneye geçip, odasına girdiğimde ağzındaki solunum cihazını çıkaran Choi Rim kısık bakışlarını bana yönlendirdi.
Aslında buraya gelmeyi hiç düşünmesem de Ji A hakkında bir şeyler öğrenmek isteyen yanıma söz geçirememiştim.
Yüzümdeki ciddi ifadeyi koruyarak odadaki sandalyeyi Choi Rim'in yanına çektim ve derin bir nefes aldım.
''Beni ne hale getirdiğini gözlerinle mi görmek istedin?''
Sorduğu soruya karşılık tepkisizce hırslı gözlerine uzun uzun baktım.
''Seni bu hale getiren kişi yine sensin Bayan Choi.''
Yeniden soluklanmak adına nebülizatörü ağzına taktığında dudaklarımı hırsla dişlerimin arasında dövdüm. Ji A'ya annesinin bir hastanede solunum cihazına bağlı bir şekilde yattığını söylemek istemiyordum.
''Bana, aileme, amirime yaşattıklarınızı belki görmezden gelebilirim fakat onca suçsuz insanın vebalini almışken nasıl oluyor da geldiğiniz bu durumdan şikayet edebiliyorsunuz?''
Choi Rim'in gülümsediğini fark etmemle birlikte ellerimi yumruk haline getirdim ve soluklanmasının bitip bana vereceği cevabı beklemeye koyuldum.
''Amirine söyle, bu davayı hiçbir zaman kazanamayacak.''
Ölüm döşeğindeyken söyledikleri karşısında histerik bir şekilde gülüp ayaklandım ve ona doğru olabildiğince eğildim.
''Sen tam bir ruh hastasısın.''
Fısıltıyla söylediklerimden sonra vereceği cevabı umursamadan odadan ayrılıp kapıyı sertçe kapattım.
Hastane koridorunu hızlı adımlarla geçip kapının önünde duraksadım.
Choi Rim'in söyledikleri zihnimde tekrar tekrar yankılandı.
''Amirine söyle, bu davayı hiçbir zaman kazanamayacak.''
''Amirine söyle, bu davayı hiçbir zaman kazanamayacak.''
Kaşlarımı çatıp bakışlarımı yere indirdim.
Amir So'nun karısı ile arasında geçen meseleyi hatırlayınca sertçe yutkundum.
Choi Shik davası yüzünden tehditler alan Amir So hamile karısını evde bırakıp nöbete gittiği bir günde evi ateşe verilmiş ve karısı bu yangında bebeğini korkudan düşürmüştü. Sonrasında yeniden hamile kalmayı başaran Bayan So, amirimden sürekli işini bırakmasını istemesine rağmen Amir So bunu kabul etmemişti ve doğumdan birkaç ay sonra bebekleri kaçırılmış geriye kanlı kıyafetleri Amir So'nun adresine gönderilmişti.
Bayan So bu talihsiz olayın ardından Amir So ile ayrılma kararı almış ve ikisi de acısını tek başına üstlenmişti. Amir So bu olayın ardından çok sevdiği karısı ile yeniden bir araya gelmeye çalışsa da bu asla mümkün olmamıştı.
''Taehyung, konuştun mu?''
Yoongi bana doğru ilerlerken kaşlarımı iyice çatıp bakışlarımı Yoongi'ye yönelttim.
''Ji A'nın kolundaki neşter izi, farklı bir kimlikte büyütülmesi,yirmi bir yaş,Choi Shik'in ölmeden önce son bir kozunun daha olduğunu söylemesi...''
Yoongi bana anlamsızca bakmaya devam ederken arabaya doğru hızlı adımlarla ilerlemeye koyuldum.
''Nereye?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
House of Cards ❧ V
Fanfic'Bir kez randevuya çıktıktan sonra peşimi bırakacak mısın?'' Taehyung başını olumsuzca salladı. ''Hayır, sonra birden fazla kez randevuya çıkacağız!'' Her güzel şeyin bir sonu olduğu bilincinde olduğumdan aklıma gelen bir diğer soruyu yönlendirdi...