(Taehyung)
Seo Han Gyu'nun daha önce izini kaybettirdiği sokakta bulanan eski depoya yapacağımız baskın için tüm ekip hazırlanmaya koyulmuştuk.
Çelik yeleğimi üzerime geçirdiğim sırada bakışlarım yeniden kol saatime düşerken Yoongi'nin uykusuna bir kez daha lanet ettim.
"Yoongi gelmedi mi daha?"
Üniformamın fermuarını çekerken, Jungkook'a dönmüştüm.
"Yoldaymış, gelir birazdan."
Ne kadar uykuya düşkün olsa da görevine asla gecikmeyen Yoongi nasıl olmuştu da uyuyakalmıştı anlamıyordum.
Ji A bana acımayıp koltukta yatmama müsaade ettiğinden gece boyunca sırt ağrısı çekmeme rağmen uyanabiliyordum.
Cidden, Ji A'ya yılın kalpsiz sevgilisi ünvanının verilmesini talep etmeyi düşünüyordum.
"Çok geç kalmadım değil mi?"
Yoongi nihayet nefes nefese içeri geçtiğinde derin bir rahatlama hissettim.
"Sorun değil, hazırlan hemen!"
Yoongi beni onaylayıp kişisel odasına geçerken, Na Ri'ye diğer birimlerden destek ekibi istediğimizi bildirmesini söyledim.
Eski bir depoya baskın düzenleyecek olsak da içeride bizi nelerin beklediğini bilmiyordum. Üstelik çok tenha bir yerde olduğundan tehlike anında bize ulaşılması oldukça zordu. Bu yüzden adımlarımı sağlam atmak istiyordum.
......
Bütün hazırlıklarımızı tamamlayarak eski depoya yakın bir sokağa geçtiğimizde deponun karşısında imar sorunları sebebiyle kullanılmayan apartmanın çatı katına iki nişancı yerleştirdim.Nişancılarla iletişimi sağlamak adına tek kulağımda cihaz bulunduruyordum. Gerçi deponun etrafının yüksek duvarlarla çevrili olması bunu pek gereksiz kılsa da kaçmaya çalışan birileri olursa etkisiz hale getirmelerini amaçlamıştım.
''Dışarıyı izlemeleri için gizli kameralar yerleştirilmiş olabilir. Destek ekibi bir süre burada beklesin.''
On sekiz kişiden oluşan kalabalık grup beni onaylarken ekibimin hazır olduğundan emin olarak Jungkook ve Yoongi'yi yanıma aldım.
Jimin ve Na Ri'nin ise sokağın diğer tarafından dolanarak gelmesini uygun bulmuştum. Böylece iki tarafı da tek seferde kontrol etmeyi planlıyordum.
''Umarım içeride bir sürprizle karşılaşmayız.''
En az Jungkook kadar bu konuda endişeliydim. Bir yerin herhangi bir planı olmadan oraya baskın yapmanın zorluklarını biliyordum. Eski depoya ait öğrenebildiğim tek şey oranın iki katlı bir yapı olduğuydu. Bu yüzden temkinli davranmamız gerekiyordu.
''Operasyondan daha önemli bir şey varsa o da sizsiniz. Bir aksilik olursa kendinizi dışarı atmaya bakın.''
Jungkook beni usulca onayladığında aslında hiçbirimiz bir tehlike anında bile diğerlerini bırakıp kendini düşünmeyeceğini biliyordum fakat böyle olmamasını dilerdim.
Duvar kenarına sinerek yaptığımız kısa süreli gezinme deponun girişinde son bulduğunda nihayet beşimiz de orada toplanmıştık.
Kapının tahta olması her ne kadar onu kolaylıkla kırabileceğimizi söylese de ses çıkarması riskini göze alamamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
House of Cards ❧ V
Hayran Kurgu'Bir kez randevuya çıktıktan sonra peşimi bırakacak mısın?'' Taehyung başını olumsuzca salladı. ''Hayır, sonra birden fazla kez randevuya çıkacağız!'' Her güzel şeyin bir sonu olduğu bilincinde olduğumdan aklıma gelen bir diğer soruyu yönlendirdi...