54.Bölüm

9.7K 1.1K 557
                                    

(Ji A)

Taehyung'un benimle sürekli aynı ortamda bulunmak istemeyeceğini biliyordum fakat Amir So'nun sunduğu öneriyi de ret edememiştim.

Aslına bakılırsa, yaşadığım travma yüzünden polis olma fikrine asla sıcak bakmıyordum. Buraya yalnızca Taehyung'un yakınında olmak için gelmiştim. Fakat Taehyung'un bu durum karşısında verdiği tepki yüzünden şimdiden pişman olacağımı hissedebiliyordum.

''Gelsene, Ji A.''

Taehyung'un sesiyle birlikte kapıda öylece dikildiğimi fark ederek ağır adımlarla ilerlediğim sırada bakışlarım Taehyung'un masasının karşısındaki sandalyelerden birinde oturan eski sevgilisine takıldı.

Birbirimize dakikalardır kötü bakışlar attığımızı düşünürsek, Taehyung'un odasında öylesine bulunmuyordu. Ona karşı hala bir şeyler hissediyor olabilir miydi?

Bakışlarımı yeniden Taehyung ile buluştururken boş sandalyelerden birine de ben oturdum ve bununla birlikte Taehyung önündeki dosyalardan birini Se Mi'ye uzattı.

''Se Mi, yeni davayla ilgili aradığın her şeyi bu dosyada bulabilirsin.''

Se Mi memnuniyetsiz bir tavırla Taehyung'un elindeki dosyayı alıp ayağa kalktı ve abartılı bir şekilde topuklarını yere vurarak çıktığında nihayet yalnız kalabildiğimiz için bir miktar mutlu oldum.

Bakışlarım yüzünde gezinirken onu ne çok özlediğimi fark ettim. Alnına dökülen yumuşacık saçları, kaybolmak istediğim derin bakışları, keskin yüz hatları, sonsuza kadar öpmek istediğim dudakları...

Nasıl bu kadar yakışıklı olabilir diye aklımdan geçirirken 'Daha iyi gördüm seni'' diyen Taehyung ellerini masanın üzerinde birleştirdiğinde tebessüm ettim.

''Daha iyiyim.''

Taehyung derin bir iç geçirip yutkunduğunda soracağı şeye kendimi hazırlamaya başladım. Duruşumu dikleştirirken bakışlarımı kaçırmayı kendime yasakladım. Az çok soracağı şeyi tahmin edebiliyordum.

''Gerçekten polis olmayı mı istiyorsun?''

''Gözlemlemekten zarar gelmez, seversem neden olmasın?''

Alt dudağımı kanatırcasına ısırdığım sırada Taehyung oturduğu koltuktan kalktı ve ağır adımlarla yanıma ulaşıp hemen dibimdeki sehpanın üzerine oturdu. Şimdi dizlerimiz birbiri ile temas ediyordu ve Taehyung bakışlarını benimkilere sabitlemişti.

''Yaşadığın travmayı bu kadar çabuk atlatamayacağını biliyorum. Gerçekten çatışmaların hiç eksik olmadığı bir meslek edinmek istiyor musun?''

Bu kadar yakınımdayken ve gözlerimin içine bakıyorken ona yalan söylemek çok zordu. 

''Bu zamana kadar bu mesleği hep kötü tanıdım, aslını öğrenmek istiyorum.''

''Pekala, sana öğreteceğim öyleyse.''

Yüzümde kocaman bir gülümseyiş oluştuğunda Taehyung yakınlığımızı bozarak oturduğu sehpanın üzerinden kalktı ve büyük kahverengi dolaba doğru ilerledi. 

''Buradaki tüm dosyaları kronolojik olarak sıralamanı istiyorum. Ayrıca çözüme ulaşmamış dosyaların da birer kopyasını hazırlaman gerekecek. Sana bir liste çıkartacağım, listedeki kişilerin her birine ait iletişim bilgilerini bulmanı istiyorum, bu konuda Jungkook sana yardımcı olur. Son olarak bir dosya incelemeni isteyeceğim içeriğinde bazı özel kelimeler arayacaksın.''

House of Cards ❧ VHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin