7.Bölüm

15.4K 1.4K 641
                                    

(Ji A)

Ağır adımlarla eve doğru ilerlerken bir yandan da aklımdaki düşüncelerle boğuşuyordum. Böylesine hain bir pislikken, bu kadar kusursuz olması büyük haksızlıktı.

Derin bir iç geçirerek zile basacakken, ardına kadar açılan kapıda beni Namjoon karşıladı.

''Ben geldim.''

Gülümseyerek içeri geçeceğim sırada kolumdan tutup bakışlarını üzerimde gezdirdi.

''Kimdi o?''

Kaşlarımı havalandırıp, bakışlarımı ona sabitlediğimde dudaklarını ıslatarak tekrar sordu.

''Seni bırakan adam kimdi?''

Bu kadar tepki göstermesine gerek var mıydı? Sevgilim olsa ne yapacaktı? 

''Arkadaşımın abisi. Geç olduğu için beni de bıraktı.''

Bakışlarını kısarak bana bir süre baktıktan sonra kolumu serbest bıraktı.

''Doğru söylüyorsun, gözbebeklerin sabitti.''

Harika! Testi geçmiştim!

Kim Namjoon gibi bir kardeşe sahipseniz ve o psikiyatr olmaya hazırlanıyorsa her an bir yalan testine maruz kalabiliyordunuz.

Gözlerimi devirerek anneme doğru ilerleyip onu yanaklarından öptükten sonra Ae Cha'yı sordum.

''Odasından çıkaramıyoruz hanımefendiyi.''

Namjoon'un cevabıyla birlikte adımlarımı Ae Cha ile ortak odamıza doğru atıp kapıyı usulca açarak içeri girdim.

Neredeyse varlığımı fark etmeyecek derecede telefona bakıp gülümsediğini görünce dudaklarım keyifle yukarı kıvrıldı.

''Ne o, Jin ile mi mesajlaşıyorsun?''

Jin'in adını duyar duymaz dikkatini bana veren Ae Cha gülümseyerek beni onayladı.

''Ne konusuşuyorsunuz?'' diye muzip bir şekilde sorarak yanına yaklaşmaya çalıştığımda telefonunu benden saklayarak bakışlarını kaçırdı.

''Mesajlarımızı sana okutacağımı düşünmüyorsundur herhalde.''

Ona yavru kedi bakışları atsam da pek işe yaradığı söylenemezdi.

''Sen benimle uğraşmayı bırak da şu Kim Taehyung ile nasıl tanıştığını anlat.''

Elimi ağzıma götürerek esnemeye başlayıp yataktan usulca kalktım.

''Nasıl uyku bastırdı bir anda anlatamam. Hadi iyi geceler sevgili kardeşim.''

Yatağıma doğru attığım birkaç adım Ae Cha'nın ensemden tutmasıyla birlikte son buldu. Sanırım daha fazla bunu saklamamın bir yolu yoktu.

Yatağın kenarına oturup suratımı asarak merakla anlatmamı bekleyen Ae Cha'ya karşılık alaycı bir tavır aldım.

''Yaa işte ben geçen sarhoş olmuştum falan. Evin yolunu bulamıyordummuş.''

Ae Cha bakışlarını kısarak, başını olumsuzca salladı.

''Cümle kurma kabiliyetini kaybettin herhalde. Düzgün bir şekilde anlat.''

Duygularımı gizlemenin bir yolu olmadığını anlayarak, alt dudağımı sarkıttım. Anlaşılan Ae Cha'ya her şeyi doğru bir şekilde anlatmalıydım.

House of Cards ❧ VHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin