24.Bölüm

13.2K 1.3K 558
                                    

(Ji A)

Aynanın karşısına geçip yansımama baktığımda memnuniyetle gülümsedim. Siyah skinny bir jean ile birlikte balıkçı yaka haki bir triko giyinmiş, metal tokalı siyah bir kemerle de görünümümü zenginleştirmiştim. Bu iki rengin uyumunu seviyordum. 

Kulaklarıma halka metal küpelerimi de takıp göğsümün altına kadar uzanan salık saçlarımı kulağımın arkasına attım. 

Makyaj malzemelerine göz gezdirdiğimde doğal görünmek istediğime karar verip siyah eyeliner ve rimelimin dışında bir de mat nude bir ruj seçtim.

Yaptığım hafif makyajın ardından telefonuma gelen bildirimle birlikte yatağıma doğru ilerledim.

Şımarık, Egoist, Pis Yakışıklı : Evinin yanındaki parktayım. Seni bekliyorum <3

                                                                                                                                                       Me: Geliyorum.

Yazdığım kısa yanıtın ardından derin bir iç geçirip askılıktan siyah deri ceketimi ve siyah sırt çantamı aldım. Bizimkilere yakalanmadan sessizce çıkmayı planlıyordum. 

Parmak uçlarımda usulca ilerleyerek kapının kolunu açtım. Siyah bağcıklı askeri botlarımı da alıp kapının ardında hızlıca giyindim. 

''Nereye böyle?''

Tanrım! Her seferinde yakalanmak zorunda mıydım?

''Mi Rae evde yalnız olacak, onunla kalacağım.''

Namjoon tek kaşını havalandırıp üzerimdekilere göz gezdirdi.

''Seni bırakayım o zaman geç oldu.''

Nefesimi sıkıntılı bir şekilde dışarı üfledim. Neden Ae Cha değil de hep ben yakalanmak zorundaydım?

''Gerek yok, eve geçmeden önce yakınlarda buluşacağız. Kızsal bir şeyler almamız gerekiyor.''

Namjoon'un bir cevap vermesine müsaade etmeden ona el sallayıp uzaklaşırken ardımdan kapıyı kapatma sesini duymamla birlikte derin bir oh çektim. Bir gün çok fena yakalanacaktım. 

Hızlı adımlarla köşeyi dönüp parka ulaştığımda ardımda birinin olmadığından emin olup beni dışarıda bekleyen Taehyung'a doğru ilerledim. Bakışları üzerimde gezindikten sonra gülerek çok uyumlu olduğumuza dair bir şeyler söyledi. O da siyah bir jean ile birlikte haki bir gömlek ve siyah deri ceket giyinmişti. İtiraf etmek gerekirse ona çok yakışmıştı.

Arka kapıyı açıp geçmeme yardımcı olduktan sonra sürücü koltuğuna yerleşti. Yanındaki koltukta Yoongi oturuyordu ve benim yanımda da Choon Hee. Bu durum elbette yol boyunca Choon Hee ile bana konuşma fırsatı doğuruyordu.

......

Bizi uzaylı görmüş gibi karşılayan Jin Oppa ve Ae Cha belli ki oldukça mutlu olmuştu(!).

Kapının önünden geri çekilip içeri girmemizi beklerken bile birbirlerine "bunlar nereden çıktı bakışları" atıyorlardı.

"Planınızı falan bozmamışızdır umarım."

Taehyung'un bunu söylerken dudaklarının yukarı kıvrılması bu durumla oldukça eğlendiğinin kanıtıydı.

"Hayır sorun değil iyiki geldiniz" diyen Ae Cha olmuştu Jin Oppa ise onun tam tersi Taehyung'a öldürücü bakışlar atmakla meşguldü. Sanırım insanlarla uğraşmaktan zevk alan birisi arandığında ilk adres Taehyung oluyordu. Benimle de fazlasıyla uğraştığından bu konuda oldukça tecrübeli olduğumu söylemek mümkündü.

House of Cards ❧ VHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin