58.Bölüm

9.7K 1.1K 666
                                    

(Taehyung)

Ji A eline tutuşturduğum ağrı kesici bantları yapıştırıyor ben ise soğuk parmak uçlarının tenimle temas ettiği her an biraz daha geriliyordum.

''Bitmedi mi?'' diye sorduğumda ''sonuncusunu yapıştırıyorum'' diye yanıt veren Ji A'ya karşılık başımı usulca salladım.

Nihayet sonuncu bandın yapıştığını da hissettiğimde tişörtüme uzanıp hızlıca üzerime geçirdim. Odaya birilerinin girmesi halinde yanlış anlaşılmalara sebebiyet vermek istemiyordum özellikle de amirimin Ji A'nın yanında bu kadar rahat davrandığıma tanıklık etmesini istemezdim.

Ji A'nın olduğu yerde hala duruyor olması dikkatimden kaçmazken alt dudağımı gülmemek adına dişlerimin arasında sıkıştırdım ve ciddi olmaya özen göstererek arkama dönmeden ''orada mı bekleyeceksin?'' diye sordum.

''Şey, dün beni uyurken kucağında taşıdığın için teşekkür ederim.''

Konuyu aramızda geçenlere ve ilerisine taşımak istediğini bildiğimden ''önemi yok'' diye yanıt verdim. 

Aslında aramızda yaşanan her şeye birer perde çekmek ve yepyeni bir başlangıç yapmak istiyordum fakat güven sorununun devam ettiği süreçte yeni bir yanlış anlaşılma daha yaşamamız durumu söz konusu olursa birbirimizi yeniden kırmamızdan ve birlikte olmamız için şansımızın kalmamasından korkuyordum. Bu yüzden zamanın bizi yönlendirmesini istiyordum.

Ji A bir süre daha olduğu yerde kalıp yavaş adımlarla karşımdaki tekli koltuğa doğru adımlarını atıp oraya oturduğunda bir şeyler söylememi beklediğinden artık adım kadar emindim. Ama bunu yapmayacaktım. Niyetimi ona açıkça söylersem güven sorununu aşmak için kendini zorlayacağını düşünüyordum. Oysa ben onun hem yanında kalıp bunu nasıl çözmesine yardımcı olmak istiyordum.

''Bir saate kadar bir operasyona katılacağım. Masadaki dosyaların bir kopyasını hazırlayabilir misin benim için?''

Ji A suratını asmamaya çalışarak usulca başını salladı. Yerinden kalkmak için hazırlanırken bir anda aklına bir şey gelmiş gibi duraksadı.

''Ben de gelsem olur mu?''

''Operasyona mı?'' diye sorduğumda tereddüt etmeden başını salladı ve ardından ekledi ''Arabada beklerim, hiçbir sorun çıkarmam.''

''Olmaz, senin burada kalman daha mantıklı'' dedikten sonra itiraz etmemesi adına oturduğum yerden kalktım ve ''birer kahve alıp geliyorum bize'' diyerek odadan seri bir şekilde çıkmayı başardım.

Daha önce gideceğimiz barda nasıl korktuğunu düşünürsek Ji A'yı bu tür olaylara dahil etmek istemiyordum. Arabada bekleyecek olsa bile onu yanımda herhangi bir operasyona götürmek gibi bir niyetim yoktu.

Koridorda ilerlediğim sırada merkez ikinci ekip lideri Lee Song Joon görüş alanıma girdi. Amir So ile tokalaşıyor bir şeyler konuşuyorlardı.

''Bizim ekibimizin lideri ile tanışmış mıydınız?''

Amir So beni görür görmez Lee Song Joon ile tanıştırmaya kalkışınca onu usulca selamladım. Birkaç operasyonu beraber yürütmemiz dışında pek diyaloğumuz yoktu.

''Operasyonlardaki üstün başarısı sayesinde kendisini çokça duydum.''

Lee Song Joon'un övgüsü üzerine hafifçe gülümsedim. Bu konuda mütevazı olmayacaktım.

''Bu sizin için de geçerli Komiser Lee.''

''Gitmeden önce bir kahve içer miyiz birlikte?''

House of Cards ❧ VHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin