72.Bölüm

11.4K 998 545
                                    

(Ji A)

Sınav süresinin bitmesi ile birlikte görevlilere optik ve kitapçığımı teslim edip çıkışa doğru yöneldim. Bir ay kadar kısa bir sürede Taehyung'un benim için uygun gördüğü tempoda sürekli olarak çalışmıştım ve sınavım oldukça iyi geçmişti.

Merdivenleri hızlı adımlarla inip okul binasından dışarı çıktığımda bahçede beni bekleyen annem, babam ve Taehyung dikkatimi çekti ve kocaman gülümsedim.

Onlara doğru koşmaya başladığımda Taehyung beni fark ederek yerinde kalmak yerine bana doğru adımlar atmaya başladı ve benim koşar adımlarım kollarımı boynuna sarmamla birlikte son buldu. Taehyung beli sardığı güçlü kolları ile beni etrafımda bir tur döndürdükten sonra babamın öksürmesi ile birlikte birbirimizden ayrıldık.

''Nasıldı? Çözdün mü hepsini?''

Taehyung'un benden beklentisi oldukça yüksekti her seferinde tüm soruları doğru çözmemi beklediğini vurgulayıp duruyordu.

''Hepsini olmasa da yüzde doksanını çözdüm'' dedim gülümseyerek. ''Senin sayende.''

Taehyung'un en azından yanağına bir öpücük kondurmak istesem de anne ve babamın göz hapsi yüzünden bunu gerçekleştiremeyip önce anneme ardından da babama sarıldım.

''Artık gitmek istediğin üniversiteyi belirlemeye başla. Okul alışverişine çıkmak için sabırsızlanıyorum.''

''Baba, ciddi olamazsın'' diye kahkaha attım fakat onun bakışlarında o ciddiyeti malesef yakalamıştım.

Annem, babamın içinde ukte kalan her şeyi gerçekleştirmek istediğini birkaç gün önce söylemişti. Geçenlerde lunaparka gitmemizin sebebinin bu olduğunu düşünüyordum fakat okul alışverişine falan çıkmak da biraz abartı değil miydi? Yani sonuçta yirmi bir yaşındaydım. Üniversiteye gitme yaşımı bile fazlasıyla geçmiştim.

''Ajanda falan alırız. Sevmez misin?''

''Severim'' dedim ve gülümsedim. Babamı kırmak gibi bir lüksüm olduğunu düşünmüyordum zaten ona yeterince geç kavuşmuştum.

''Eee bunu kutlamayacak mıyız?''

Taehyung'un içindeki ''bir şeyleri kutlama ruhu'' da açığa çıktığına göre daha fazla bu okul bahçesinde kalmamız gerekmiyordu. Derhal bir ''hamburger partisi'' düzenleyebilirdik mesela. Taehyung bundan fazlasıyla memnun kalırdı.

"Kutlayalım elbet. Hem size en sevdiğiniz kurabiyelerden de yaparım."

......

Hep birlikte eve geçtiğimizde babam Taehyung ile masada bir çeşit kart oyunu oynuyor, annem ise kurabiye hazırlıyordu.

Taehyung'un koltuğun üzerine koyduğu ceketinin kollarının yerde süründüğünü fark edip düzeltmek için ceketi tutup kaldırdığımda cebinden kırmızı bir kutu düştü.

Yüzük kutusuna benziyordu!

Aklıma gelen şeyle birlikte kalp atışlarım hızlandı ve titreyen ellerimle kutuyu yerden kaldırdım.

Herkes bir şeylerle uğraşıyordu. Bir kerecik baksam sürprizi kaçar mıydı?

Merak duygusu içimi yiyip bitirmeye başladığında kutunun kapağını usulca kaldırdım ve tek taş ile aşkla bakıştım sonra kapağı usulca kapattım ve kimseye çaktırmadan ceketin cebine yerleştirdim.

Tüm vücudumu esir alan bir titreme eşliğinde koltuğa oturdum.

Taehyung bana evlenme teklifi etmeye mi hazırlanıyordu?

House of Cards ❧ VHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin