41.Bölüm

11K 1.1K 796
                                    

(Ji A)

Kafede bütün gün çalışıp yorgun düştüğümden Mi Rae'nin tavsiyesine uymuş, Taehyung'un televizyonundan açtığım pilates kanalındaki oldukça fit bir vücuda sahip eğitmenlerin yaptığı birbirinden meşakkatli hareketleri yapmaya çalışıyordum.

''Mi Rae, seni öldüreceğim!''

Kendi kendime mırıldanıp bir sürü para verdiğim pilates setine göz geçirdim. Kesinlikle yorgunluğumu almak yerine beni iyice strese soktuğuna dair bahse girebilirdim.

Ayaklarıma geçirdiğim esneme bandını gerdirip sırtım yerdeyken bacaklarımın ikisini birden havaya kaldırdım. Tam anlamıyla bacaklarımla sırtım arasındaki açının doksan derecelik açı yapmasına ve bunu yaparken karnımın yere yapışmış olmasına dikkat ediyordum.

''Bebeğim, ne yapıyorsun sen?''

Taehyung'un ne ara eve geldiğini bilmediğim ve kaşlarının tekini havaya kaldırıp bana bakıyor olmasına karşılık telaş yaptığım için esneme bandının elimden kaymasına izin verirken bacaklarımı da yere indirdim. Tam da o sırada Taehyung'un bakışlarının üzerimde yavaşça gezindiğine şahit oldum. Eğitmenler gibi görünmek adına sporcu taytımın üzerine sporcu atleti giyinmiştim ve bu da karın kısmımı tamamen açıkta bırakıyordu.

Çekici görünmeye çalışarak bacaklarımı tamamen uzatıp bakışlarımı Taehyung'a odakladım.

''Pilates yapıyorum, daha sıkı bir vücuda sahip olmak için.''

''Baaak sen!''

Taehyung yüzünde sinsi bir gülümseme ile birlikte yanıma ilerleyip pilates matının kıyısına oturdu. 

''Sana yardım etmemi ister misin?''

''Pilates yapmayı biliyor musun?'' diye sorduğumda başını olumsuzca salladı ve ağırlığını üzerime vermeden ellerini bacaklarımın üzerinde sabitledi.

''Mekik çekmene yardımcı olacağım.''

Bunun pilatesle herhangi bir alakası olmadığını bilsem de bana yardım etme isteğini yok saymayıp onu onayladım ve ellerimi boynumun arkasına gelecek şekilde ayarlayıp yükseldim. Taehyung bacaklarımın sabit kalması için destek olduğundan bu hiç zor değildi fakat yükseldiğim an Taehyung ile yüzlerimiz arasındaki mesafe azaldığından kendimi kontrolsüz hissetmeye başlamıştım her an dudaklarından öpme isteğimi yerine getirebilirdim.

''Hadi daha yirmi iki oldu.''

Taehyung, dudakları bir kalp şeklini alacak kadar güldüğünde daha fazla bu işkenceye katlanamayıp son kez sırtımı buluşturduğum pilates matından ayırıp yükseldim ve Taehyung'un ceketinin yakalarından tutup onu kendime doğru çekip benimle birlikte geriye doğru düşmesine sebep oldum. 

Üzerime ağırlığını vermeden uzanan Taehyung niyetimi anlamış olacak ki, dudaklarıma art arda birkaç minik öpücük kondurdu. Dudakları yukarı doğru kıvrıldığından bu durumdan keyif aldığı çıkça ortadaydı.

Ruhuma dokunurcasına, dudaklarını uzun bir süre dudaklarımın üzerine bastırdıktan sonra alt dudağımı iki dudağı arasında sıkıştırıp yavaşça emdi. Kalp atışlarım kulaklarımda atmaya başlarken, yumuşacık saçlarını bulan parmaklarım saç diplerini yavaşça okşamaya başladı. Taehyung ise bir dirseğini yere dayamıştı ve boşta olan eli yanağımı usulca okşuyordu.

Dudaklarımız birbirine karışırcasına uyumla dans ederken Taehyung dilini dudaklarımın üzerinde gezdirdi ve ona daha fazla yer açmam için dudaklarımı aralamak durumunda kaldım. Öpüşmemiz hararetli bir hal alırken işin içine dillerimizin de karışması bedenimin karıncalanmasına sebep oldu.

House of Cards ❧ VHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin