59.Bölüm

9.7K 1.1K 674
                                    

(Ji A)

Taehyung'un ardından kapattığı kapıyı birkaç kez açmaya çalışıp bunu başaramadığım için yanaklarımı şişirerek kapıdan birkaç adım geriye doğru gittim. Kapıya yaslandığını ve benim onu itecek kadar gücüm olmadığını düşünürsek bu kıyafetlerden hızlıca kurtulmam gerekiyordu.

Askılıklara doğru ilerleyip diz üstünde biten siyah jean etek ve dekoltesiz bir büstiyer seçtim.

Ne demişti Taehyung? Bu sıcakta pantolon ve deri ceket mi giyinecektim?

Bakışlarımı devirip üzerimdekilerden kurtulmaya bakarken "çabuk ol, geç kalabiliriz" diye bağıran Taehyung'a karşılık "tamam" diye bağırdım. Ses tonum biraz kızgın çıksa da bunu hak ettiğini düşünüyordum.

Seçtiğim jean etek ve siyah büstiyer üzerime kalıp gibi oturduğundan inceleme gereği duymadan kapının önüne kadar geldim ve "hazırım, kapıyı acabilirsin" diye seslendim ve kapı Taehyung'un yasladığı sırtını kapıdan ayırmasıyla birlikte açıldı. Bana doğru dönüp bakışlarını üzerimde gezdiren Taehyung sıkıntılı bir nefes verdi.

"Hadi gidelim artık" derken bakışları baştan aşağıya üzerimde dolaşmış ardından beni bekleme gereği duymadan merdivenlere yönelmişti.

Uzun bacakları sayesinde benim ona yetişmem için koşturmam gerekirken yürümeyi seçtiğimden aramızdaki mesafe bir miktar açıldı.

Taehyung'un peşinden dışarıya kadar çıktığımda arabasına ulaşan Taehyung henüz arkasına dönme gereği duydu ve ben giriş kapısının önünde soluklanmakla meşgulken arkamdan gelip omzuma konan el yüzünden ürküp arkamı döndüm.

Lee Song Joon denen ekip lideri, elini yavaşça kendine çekerken "korkuttuysam özür dilerim" diyerek gülümsedi.

"Önemli değil, müsaadenizle yetişmem gereken bir yer var."

Selam verip geçmeyi düşünürken Lee Song Joon bir kez daha duraksamama sebep oldu.

"Sizi tekrar ne zaman görebilirim? Numaranızı istemek kabalık mı olur?"

Bu adam ciddi ciddi bana koşuyordu ve Taehyung'a yetişmezsem beni burada bırakıp gidebilirdi.

"Telefonum yanımda değil, üzgünüm." diyerek dünyanın en saçma bahanesini uydursam da önüme geçerek bana engel olan Lee Song Joon cebimden çıkardığı bir kartviziti elime tutuşturdu.

House of Cards ❧ VHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin