34.Bölüm

11.2K 1.2K 552
                                    

(Taehyung)

Telefonumun çıkardığı bir miktar gürültülü ve rahatsız edici seslere rağmen, yastığıma iyice sarılıp koltukta biraz daha büzüldüm. Kesinlikle yaptığımız büyük baskın sonrasında alışverişe çıkıp saatlerce Yoongi için uygun bir hediye aradığımızdan kendimi hiç dinlenmiş hissetmiyordum.

''Taehyung, her güne korku filmindeymişim gibi uyanıyorum. Bu nasıl bir jenerik?''

Ji A'nın söylenişleri kulaklarıma doluyor fakat gözlerim açılmamak için direniyordu.

''Ya bu sese rağmen hala uyuyor musun?''

Kafama isabet eden yastıkla birlikte zorluklarla araladığım gözlerimi kırpıştırdım. 

Neden ben de her normal insan gibi sevgilim tarafından öpülerek uyandırılmak yerine yastıklarla cebelleşiyordum?

''Biraz daha uyusak olmaz mı?''

Çatallı çıkan sesime aldırmayan Ji A elimden tutup beni yerimden kaldırmaya çalıştı.

''Sen Yoongi'nin evinde parti hazırlıkları ile uğraşırken, benim de Choon Hee'nin hazırlanmasına yardım etmem lazım.''

Alt dudağımı sarkıtıp, sarıldığım yastığım ile birlikte koltuktan doğruldum. Elimi yüzüme götürdüğümde hissettiğim sertlik kaşlarımı iyice çatmama sebep oldu.

''Tıraş olmam lazım önce.''

Ji A heyecanla birkaç adım atarak yanıma ulaştı ve elini çenemde gezdirdi.

''Ben yapabilir miyim?''

Dudaklarımı ıslatıp, gülümseyişimi bastırmaya çalıştım.

''Neden bu kadar heveslendin?''

Omuz silkip elini çenemden çekti. 

''Bilmem, bir sebebi yok aslında. Sadece çok sevimli görüneceğini düşündüm.''

Tıraş olurken nasıl sevimli görünebilirdim ki?

......

Az önce tıraş olurken nasıl sevimli görüneceğime dair içimden geçirdiğim düşünceleri geri alıyorum. 

Ji A makyaj çantasından çıkardığı pembe fiyonklu saç bandını saçlarıma geçirmiş, kıkırdayarak yüzüme sürdüğü tıraş köpüğünün ardından yanaklarıma parmağıyla kalpler çizmişken küçük bir çocuğu andırıyordum.

''Taehyung, çok tatlısın!''

Pekala bu banyoda ''çok yakışıklısın'' diye ağladığı günleri de biliyordum. En azından kendimi bununla teselli edebilirdim.

''Yüzümü keseceksin diye korkmaya başladım ama. Resmen oyun oynuyorsun.''

Ji A köpükle yüzüme şekiller çizmeyi bıraktığında ciddi olmaya çalışarak tıraş bıçağını eline aldı.

''Tamam artık ciddi bir şekilde yapacağım bunu!''

Beni oturttuğu sandalyede biraz daha geriye yaslanıp kendimi Ji A'nın ellerine bıraktım. Bu kadar istekli olduğunu görmesem bir şekilde en azından bu kısmı kendim yapabilirdim.

Ji A dikkatli bir şekilde bana doğru eğilip tıraş bıçağını yavaşça yüzümde kaydırdığında kendimi bir miktar daha rahat hissettim. En azından artık bunu dikkatli bir şekilde yapacağından emindim. Dikkatini dağıtmamak adına ona bakmamaya çalışıyordum fakat bu kadar yakınımdayken bu pek mümkün olmuyordu.

House of Cards ❧ VHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin