5.Bölüm-Kayıp

1.8K 106 2
                                    

Bir öIüm şerefIi oIursa en büyük mükafatı, aImış demektir.
-HerakIeitos
---------------------

Azradan;

Her şey hazırdı. Duşlarda Kudret'lerin gelmesini bekliyordum.
Beni alt ettiğini sanarken,biz onu bitirecektik.
Hasret ve diğer bloktaki kızlar yan tarafta bekliyordu.
Bizimkilerin haberi yoktu çünkü Her plan,kusursuz bir plan olsa dâhi,bir risk taşıyordur.
Onlari bu riske atamazdım.
Hasret ve ben üstesinden geleceğimizden emindik.

İşte beklediğim o ses gelmişti.

"Oov kınalı yapıncak hangi duşta isen bir çıkta gözümüz gönlümüz açılsın." diyerek kapılara bastonu ile vurup hangisinde olduğumu kontrol ediyordu. Yüzüme alaycı bir gülüş yerleştirerek bulunduğum yerden dışarı çıktım.

"Çıktım nenem çıktım.." diyerek gözlerimi Kudret'in yanındaki 4 kıza ve ellerindeki kesici aletlerde gezdirdim.

"..Ooo boşta gelmemişiz ama olmuyor böyle ne bu gösteriş,hayırdır nenem?"

"Heheh seveceğini biliyordum kınalı yapıncak. Hepsi senin için. Beğendin mi?"

"Beğendim beğenmesine de ben sürpriz sevmem ki nenem. Keşke önceden sorsaydın."

"Yaav kınalı birazdan pert olacaksın hâla aval aval konuşuyorsun."

Bu dediğine kahkaha atmıştım. Ah nenem bu kadar kendine güvenme be.

"O iş öyle olmuyor da .." diyerek parmağımı şaklattım.
Bu işaretimizdi.

Bir anda Hasret ve diğer blok'un kızları hemen Kudret ve adamlarının etrafını sardı..
Haso arkadan diz bolgesine bir tekme atarak Kudret'i çömeltmişti.
Şaşıran ve korkan gözlerle etrafa bakıyordu.

"..Her an ,her şeye hazır olacaksın be nenem"
diyerek Kudret'in yanına gittim ve kollarını arkaya alarak hareket etmemesini sağlıyordum.

"Noldu Kutii,planların çöpe mi gitti ha?
Var mı Azra başkanı bitirmek."

"Noluyor lan,bırak beni bıraakk!
Kınalı bunu fena ödeyeceksin,KINALII!"

"Ahahah duydun mu Haso? Fena ödeyecekmişim. Allah'ım hiç güleceğim yoktu.
Nenem bak bakayım sen bana,
buradan sağ çıkarsan ödetirsin ,kesin odetirsin hemde. Ama bil bakalım çıkabilecek misin.
Hasret sence çıkabilecek mi?" Diyerek Hasret'e döndüm.

"Yok be Azo'm. Zaten bir ayağı çukurda,yardım ediyoruz işte iki ayağını sokabilmesi için. Daha da çıkamaz" diyerek ikimizde gülmuştük.

"Evet nenem,iştee geldiik.
Sen hayatının sonuna geldin,bense buradaki sonumun başlangıcına.. Bize çok şey yaşattın. Senin yüzünden iki kayıp verdik,birisi desen hâlen kendinde değil. Boncuk desen ...
Bunu ona yapmamalıydın bile. Seni uyarmıştım. Ama artık bitti o uyarılar."
diyerek arka cebimden bıçağımı çıkardım ve boğazına dayadım.

"N-napıyorsun kınalı. Tamam tamam.
Bak bir daha size bulasmayacağım söz, bırak beni."

"Ahahaha öyle kolay olmayacak gidişin hemen meraklanme nenem.
Sen şimdi boncuk'a bir çizik attırmıştın değil mi? Önce onun bedelini öde bakalım.
Yaşasın hammur abi kuralları.."
Dedikten sonra derince yanağına bir çizik attım.

"AHH! Ulann bırakın beni,Ahhh..
Geberticem lan sizi. Yalvaracaksınız beni öldür diye. Aahh,yanağım gitti ulaan ,Aahhh" diyerek acı çekiyordu karşımda. Bu, bana haz vermeye başlamıştı.

"OOHHH rahatladim şu an be nenem.
Dur dur ,hemen enerjini harcama çünkü daha yeni başladık."
Derken diğer yanağına da çizik atacakken içeriye Rüzgar girmişti.

Dönence:Azden (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin