31.Bölüm- Zor süreçler

1.2K 73 3
                                    

Her şey kolay olana kadar zordur.-Dan Millman
------------------
Denizden;

"Şşt sevgilim uyan bakalım"
eğilip yanağına öpücük kondurmuştum.
"Azraa" omzundan dokunup hafif sallayarak uyanmasını bekliyordum.
Tekrar eğilip obür yanağından da öpmüştüm ve  tekrar omzundan sallamıştım ama bir hareketlenme olmamıştı.
"Of Azra ölüm uykusuna mı yattın?"
Bir şeyler mırıldanır gibi olmuştu. Ona doğru eğilip kulağımı dudak hızasına getirmiştim.
"Ne dedin Azra?"
"Sunii teneffüs yapsana,ölüyorum boncuk"
Hemen kafamı kaldırıp omzuna sertçe vurmuştum.

"Ahhh!! Ya kızım ne vuruyorsun?" Omzunu ovalarken bir yandan yataktan doğruluyordu.
"Faydalanmak isteyen insanları sevmem Azra Kaya"
"Kızım bugün  ters tarafından filan mı kalktın? Sen benim sevgilimsin,sevgilim!!" Kızarmıştım.
"Senden faydalanmak da neymiş. Istesem operim istesem başka şeyler de yaparım sana,bunun için de bir an kovalamam boncuk hanım" yüzümün halini görünce kahkaha atmıştı.

"İnanmiyorum sana boncuk. Kızardın mı sen? Bu söylediklerimden mi utandın?"
"Yok canım ne alakası var ,neden utanayım ki SEVGİLİMDEN"
Son kelimeyi bastırarak söylemiştim. Onun üzerine anında beni kendine çekip ellerini belime dolamıştı. Alnını alnıma yaslayarak nefesini dudaklarıma doğru üflemişti.
"Ah boncuk. Seni ne çok özlediğim hakkında ufak bir tahminin dâhi olamaz"
"Yanılıyorsun kızıl. Tahminim var çünkü ben de senin gibiyim. Son olan olaylardan ötürü kendimize hiç zaman ayıramadık. Bu gece ilac gibi geldi bana" derken gülümsemistim.
Hiç kaçırmadan gülüşümden öpüp aynı pozisyona koyulmuştu yine.
"Etrafımızda kıyametler kopuyor ama ben seninleyken bunları bir anlıkta olsa unutabiliyorum boncuk. Beni öyle bir büyüluyorsun ki.." derin bir iç çekmişti.
"Bana hep gül. Bana hep sarıl. Beni hiç bırakma boncuk"
"Asla bırakmam,bırakamam. İnsan nefes almayı nasıl bırakır?"
Yüzünü boynuma gömüp bir süre öyle kalmıştık.

"Sana bir şey verecektim ben. İkimiz için yaptım. " derken geri çekilip cebimden bileklerimizi çıkarmıstım.
"Bu ne boncuk?" derken elimden alıp inceliyordu bilekliğini.

"Bu ne boncuk?" derken elimden alıp inceliyordu bilekliğini

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bu bizim birbirimize ait olduğumuzun kanıtı.
Bak döndür onu,arka tarafında isimlerimizden oluşan birlikteliğimizin adı var; AZDEN"
dediğimi yapıp döndürüp isim yazan yere baktı.
"Boncuk bu,bu çok anlamlı ve çok güzel."
Hemen bileğine takmak için kolunu giysisinden sıyırmıştı. Bilekliğini,bileğinin üzerine koyup bağlamam için bana uzatmıştı..
Aynı şeyi ben yapmıştım ve o da benimkini bağlamıştı.
Bilekliklerimize bakıp gülümsüyordu.
"AZDEN..hımm. Bunu çok sevdim ben boncuk. Gerçekten çok çok teşekkur ederim. Bana ilk hediyen bu oldu." Sarılıp yanağımdan öpmüştü.
"Hıç çıkarmak yok Azra Kaya"
"Asla Deniz Demir"

Odadan dışarı çıktığımızda kızların hepsi masanın orada oturmuştu ve yüzleri asıktı.
Yanlarına geçip oturduğumuzda kimseden ses çıkmamıştı.
Heves,Derya'nın omzuna kafasını koymuş Hasret iki elini masa da birleştirip ayaklarını sallarken Dudu da bir elini başına yaslamış oturuyordu.
Azra"Valla kızlar bunu bana dedirttiniz ya bravo.. GÜNAYDIN hanımlar GÜNAYDIIN. Huhuu helloo" derken masanın ortasında ellerini sallıyordu.
Hasret"Günaydın kanka"
Derya"Günaydın Azra"
Heves"Gunaydın kızlar"
Hepsinin suratı yine düşuktü.

"Ne oldu size?"
Dudu"Daha ne olcek Deniz. Git gide eksiliveriyoru. Az önce de Özlem bacı geldi, Zerrin müdür bahceyi yasaklayıverdi bize. Çocum aglamaktan helak oldu"
Azra"Ne!!! Bunu nasıl yapabiliyor ya. Anlaşmamiz vardı bizim"
Hasret" Uslu durmamışız,biz uymamışız anlaşmaya. Kuti geberip gittiğinden beri siparişler çoğalır dedik onlar da azaldı. İşler ters gidiyor"
Heves Derya'nın omzundan kafasını kaldırıp konuşmaya başlamıştı,
"Artık bir şeyler yapmamız lazım Azra. Başımıza daha ne gelebilir. Hem para toplamamız lazım emanetler için de. "
Derya"O paraları da ancak içeriye mâl sokarak yapabiliyoruz"
"Herkes ensemizde iken o iş zor"
Azra'ya baktığımda düşünüyordu. Bu kadar tehlikenin için de umarım bu işe girişmezdi.

Heves"Biz neyi kimden sakınıyoruz ki. Daha ne olabilir? Ne kaybedebiliriz? Yarın yemekhaneye mâl gelecek. Oraya sokuşturabiliriz ihtiyaçlarımızı. Bir sonra ki zamana kadar yeter bize"

Hasret"Yani kanka. Şey. Heves doğru söylüyor. Yemekhane işini düşünelim bi"
"Ya yakalanırsanız. Zerrin dört gözle izliyor bizi. Nasıl başaracaksınız"
Azra" Daha önce öyle zamanlarda hallettik ki işlerimizi boncuk emin ol bunlar korkutmuyor bile bizi"
Heves duyduğu şey ile alkışlamıştı hemen.
"Siz bence yürek yemişsiniz"
Hasret"Eh orası öyle biraz Deniz apla"
Azra" Haydi hanımlar iş çok. Yarın için hazırlıklara başlayalım"

Azra ve ben önde yürürken kızlar arkada bize eşlik ediyorlardı. Hava almak icin avluya çıkıyorduk. O sıra da Azra'yı kolundan tutarak durdurdum ve kızların yanımizdan geçip gitmesini bekledim. Onlar gectikten sonra konuşmaya başladım,

"Hiç söz dinlemeyeceksin değil mi Azra?"
"Hayır boncuk. "
"Neden? Neden önundeki tehlikelere rağmen devam ediyorsun bu yolda?"
"Devam ediyorum çünkü sen de dahil olmak üzere herkesin buna ihtiyacı var. Eğer zamanında Kudret her anlamda buranın başı olsaydı,hapishane de gözü mor,eli yüzü kayık kadınlardan geçilmezdi Deniz. Bak kendine bi.
Ne zamandır burdasın,neler gördün neler yaşadın. Bak Yonca'ya şu an ölümle burun buruna yatıyor hastanede. Yarın bir gün Heves'in Hasret'in Dudu'nun Senin ölünü kapı arkalarında bulmamak için yapıyorum ne yapıyorsam.  Bunun için önüme kim çıkarsa ezer geçerim."
Gözlerindeki korku ve endişeyi görmek hiç zor olmuyordu. Beni orada bırakıp avluya çıkmıştı.
Bende peşinden gitmiştim.

Dudu eskiden bahçenin olduğu yere bakıp iç geçiriyordu. Hayatımızda iyiye dair bir şey asla olmuyordu.
Karşı tarafta bizlere öldürecekmiş gibi bakan B2 bloktan kızlar vardı. Lara çıkmamıştı avluya.
Neden çıkmadığıni merak ediyordum. Ya bizden korkuyor yüzleşmek istemiyor ya da başka planlar peşindeydi.
Heves"Şunlara bak şunlara. Üflesem korkup kaçacak karılar bize nasıl bakıyorlar"
Hasret "He valla kanka,Kuti de yok şimdi. Bunlar keklik gibi avlanırlar." derken gülmüştü.
Derya" Lara var ama"
"Biri bize doğru geliyor kızlar"
Azra söylediğim söz ile kafasıni kaldırıp gelen kıza bakmıştı.

Hasret" Azo bu bizim patakladığımız eleman değil mi?"
Azra"Evet o"
"Ee herkesin içinde ne diye buraya doğru geliyor?"
Azra"Anlarız şimdi boncuk" derken ayağa kalkıp kıza doğru iki adım atıp durmuştu. Hemen sağ arkasında Hasret Solunda Heves vardı. Bense Azra'nın yanındaydım.
Kız iyice yaklaştıktan sonra önce bizlere baktı. Kafasını yere eğip elini avuşturmaya başladı.
Azra"Ne istiyorsun?"
Kiz sessiz kaldıkça bizimkiler sinirlenmeye başlıyordu.
Hasret" Azo başkan bir şey sordu duymadın mı lan?" derken kızın kolunu sertçe tutmuştu.
Azra Hasret'in elini indirmesi için işaret yaptıktan sonra tekrar kıza dönmuştü.
"Seni dinliyorum"
"Ben şey dicektim. Bilmeniz gerekir diye düşündüm. B2 Blok başta olmak üzere diğer tum bloklarda dâhil, Kudret annenin siz tarafından öldürüldüğüne inanılıyor."

Azra şaşkınlığını koruyarak kızın niyetini ölçme yoluna gitmeyi tercih etmişti,
"E bunu bize neden anlatıyorsun?"
"Çünkü sizin yapmadığınızı biliyorum"
Derya"Kimin yaptığını biliyor musun peki?"
"Hayır ama emin olduğum bir şey varsa o da sizin yapmadığınız. Yonca'yı duydum ve çok üzuldüm. Burada senin gibilere ihtiyaç var Azra.
Sana karşı,size karşı örgütleniyorlar dikkatli olun" dedikten sonra kız hızlıca çıkmıştı avludan.

Kızın yanımızdan gitmesi üzerine bir sessizlik oluşmustu. Bize örgütlenen kısım gerçekten Kudret'in intikamı için mi yapıyordu bunu?
Kudret'in seveni bu kadar çok muydu?
Yoksa bu iş bir bahane miydi?

Azra"Hadi herkes blok'a geri dönsün"
Hasret" Ya kank-"
Azra" Hadi dedim hadi" derken en önden yürumeye koyulmuştu Azra.

Dönence:Azden (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin