53.Bölüm-Dinle Beni!

896 66 11
                                    

İçinde sevgi barınan için bütün dünya tek bir ailedir.-Gautama Buddha
-----------------
Azradan;

"Deniz dedim dur" koşarak kütüphaneye gitmişti. Önce revire giderek Bade'ye bakmıştı Ben içeri girmemiştim. Daha doğrusu beni içeri almamışlardı.
Şimdi ise kütüphaneye kadar arkasından koştuğum için nefes nefeseydim.
Deniz"Azra git lüfen,git"
"Nereye gideyim boncuk? Yapma böyle. Dinle beni bi" yanına giderek kolundan tutup bana doğru çevirmiştim. Kollarını bir hışımla çekmişti benden.
Deniz"Dokunma bana Azra. Hem söylesene neden yaptın bunu ona?"
Tam ben yapmadım diye ağzımı açacaktım ki bunu fark etmişti.
Deniz"Sakın. Sakın bana yalan söyleme Azra. Sakın ben yapmadım filan deme. Seni çok iyi tanıyorum ben"
Oflamıştım.
"Tamam ulan tamam,evet. Ben yaptım. Ama ona revirlik edecek kadar bir şey yapmadım.
Sen blok'a dönerken tuvalete gittiğin zaman onu gördüm. Piskin pişkin güluyordu ben de kenarda sıkıştırıp,senden uzak durmasını söyledim. Hepsi bu"
Kafasını iki yana sallamıştı. Bir de bağırmıştı bunu yaparken.
Deniz"Yalan söylüyorsun Azra,yalan.. Sen Lara ile takıla takıla iyice canavara dönmüşsün haberin yok"
İnanmıyordu bana. Gerçek miydi bu şimdi?
Gözlerim hafif hafif dolar gibi olmuştu.

 Gerçek miydi bu şimdi?Gözlerim hafif hafif dolar gibi olmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Deniz!! Ne alakası var canavarlıkla?Yalan filan söylemiyorum. Evet diyorum ben sıkıştırdım kenarda ama ben vurmadım ona. Yani tamam bir iki kere vurdum ama insan revirlik olmaz onlarla.. Bana inanmak bu kadar zor mu?"
Deniz" Kadının suratını gördükten sonra evet.. inanması zor Azra. Bu psikopatlığını kime borçluyuz?"
Ben burnumdan deli gibi nefes alip verirken,
" Yazıklar olsun sana" diyerek omzuma çarparak kütüphaneden çıkmıştı.
Sinirimden güluyordum kesik kesik.
Başımızdan ne bir olay ne bir bela eksik olmuyordu. Bunu o Bade denen kadından soracaktım.

---------------------
Denizden;

Geceye geliyordu saat. Odamda oturuyordum.
Azra'yı düşünuyordum. Bu kadar da gözü dönmüş olabilir miydi?
Hem haksız olduğu halde Pelin'e de vurmuştu.
Ne yapmaya çalışıyordu ki ?
Sandalyemde asılı olan Azra'nın kiyafetini görmüştüm. Onu aldıktan sonra tekrar yatağıma yatmıştım. Hem onu kokluyordum hem de bileğimde ki Azden bilekliğimizi..

Bu olaydan dolayı ona küsecek ya da bırakıp gidecek değildim ama yanlış yaptığını anlaması lazımdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu olaydan dolayı ona küsecek ya da bırakıp gidecek değildim ama yanlış yaptığını anlaması lazımdı.
Kimse birini sevdiği için bir bedel ödemek zorunda kalamazdı. Bunu yapmayacaktı Azra.
Elimdeki kiyafete iyice sokulup gözlerimi kapatmıştım.

------------------------
Azradan;

Hasret"Kanka yani sen de bodozlama girmişin ama"
"Ben yapmadım o kadarını diyorum size"
Heves"Nedense hiç inanasım gelmiyor. Hadi hadii anlat bakayım nasıl hallettin şu işi"
Heves'in söylediğine göz devirip çıkmıştım odadan.
Daha beni uzun zamandır tanıyan kardeşlerim inanmıyor Deniz nasıl inansın?
Kendimi hakli çıkartmam için Bade'nin konuşması lazımdı. Bu işte bir şey vardı.
Kendimi kütüphaneye atmıştım.
Düştüğüm durumdan nasıl kurtulabilirim diye düşünuyordum.
O sıra arkadan gelen ayak sesi ile arkamı dönmüştüm.
"Senin ne işin var burada?" demiştim.
Tebessüm ederek yanımdaki sıraya oturmuştu.
"Valla senin ne işin varsa benim de o işim var bücür"
Gelen Lara idi.
"Uyku tutmadı o zaman?"
Kafasını olumlu anlamda sallamıştı. İkimizde bir müddet susarak oturmuştuk.
Lara"Şu an seninle burada boğaz boğaza gelmeden oturabilmek şaşırtıcı değil mi?"
Gülümsemiştim.
"Evet. Hayat işte. Olmazı olur yapabiliyor. "
Ona doğru dönmüştüm. Kafasını yere eğmiş öylece duruyordu.
"Teşekkür ederim yani ederiz. " bana doğru bakmıştı tek kaşıni kaldırarak.
"Zerrin meselesi" demiştim. Anlamış gibi yaparak önüne dönmüştü tekrar.
Lara"Neden gittin bücür?"
"Nereden?"
Lara"Bloktan?"
"Her şey bitti. Zerrin gitti. Seninle olan defterler kapandı. Benim ailem B1 de. "
Dudaklarıni büzmüştü.
Lara"Sorumu yanlış anlama. Blok'ta uğraşacak insan kalmadı ondan soruyorum" tebessüm etmesine karşılık vermiştim.
Önüme dönmüştüm. Derin bir iç çekmiştim.
Deniz beni Bade konusunda Lara'ya benzetmişti. Aslında o kötü biri bile değildi.
Gözlerimi kapatmış boncuk'u hâyal ediyordum.
Lara"Ne o? Düşünceli gibisin bücür"
"Hem de çıkmaz bir düşünce de "
Gözlerimi açmıştım
Lara"Anlatmak istersen?"
Bu sorusuyla eski günler gelmişti aklıma.
Birbirinden nefret eden iki insan..Şimdi biri derdini soruyor diğeri anlatmak için hazır gibi.
Feleğine şaştığımın dünyası.
Gözlerim dolmuştu.
"Boşver sen ya. Hadi iyi geceler" ellerimle gözlerimi silerek,onu orada bırakıp çıkmıştım kütüphaneden.

Sabah olmuştu. Erkenden kalkıp sayım yapılırken arada Deniz'e bakıyordum. Nasılda özlemiştim. Bitkin gibiydi ya da halsiz.
O bana hiç bakmamıştı. Buruk şekilde sayım bitince odama girmiştim.
Hasret ve Heves de gelmişlerdi benimle birlikte.
Heves"Ee bugün voleybol oynuyor muyuz avlu'da?"
Hasret "Ya kanka bi dur. Biz neyin derdindeyiz sen oyun diyorsun"
Heves"Ulan Hasret sen varya. Az önce 'hadi Azo'nun moralini duzeltelim de erkenden yemeğe gideriz' demiyor muydun? "
Hasret" Ya kanka sussana ya"
Onlar kendi aralarında didişirken ben sessiz sessiz duşüncelere dalmıştım. Bunu fark edecekler ki,Heves kolumdan cimciklemisti.
"Ahhh.. Napıyorsun kızım,manyak misin canım yandı"
Heves"E napayım? Bi hayat belirtisi vermiyordun"
Kolumu sıvazlamıştım.
"Uğraşmayın benimle. Siz çıkın"
Hasret"Yok öyle Azo başkan. Ya hep ya hiç"
Heves"Aynen Azra. Seni böyle bırakacağımızı sanıyorsan yanılıyorsun"
"Bana inanmıyordunuz siz dimi? Ne bu şimdi?"
Ikiside gözlerini kaçırmıştı.
"Neyse kızlar bana inandığınız zaman ben buralardayım" deyip çıkmıştım odadan.
Rotamı değiştirip bir anda Deniz'in odasına yönelmiştim.
Kapıya vurarak içeri girdiğimde yatağında uzanıyordu. Beni görunce elinde duran benim kıyafetimi hemen yastığının altına koymuştu.
Bu haline gülmüştüm.
"Biraz zamanını alabilir miyim?"
Deniz"İstediğin kadar zamanımı alabilirsin Azra"
Sallana sallana yanına gidip oturmuştum.
Yutkunduğunu duyunca kalbimde bir şeyler hareketlenmisti. İç çekerek konuşmuştum.
"Seni çok özledim Deniz. Seni yanımdayken bile özlerken bana bu kadar uzak olmanı istemiyorum "
Elimi tutmasıyla tüm bedenimi ona doğru çevirmistim.

Deniz"Ben de özluyorum seni Azra

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Deniz"Ben de özluyorum seni Azra. Ben de..
Ama yaptığının yanlış olduğunu bilmen gerekiyor. Kimse birini sevdiği icin bedel ödemek zorunda değil. Kadıni revirlik etmi-"
"Ben yapmadım diyorum ama hâla inanmıyorsun bana Deniz. Bu mudur yani?"
Bir şey dememiş, iç cekip önune dönmuştü.
Gölzerimin dolmasına izin vermeden çıkip gitmiştim odadan..

Dönence:Azden (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin