68.Bölüm-İsimsiz

552 51 8
                                    

"Kafasına sıkın, tüm belirsizliklerin..."-Derya Cenikli
----------------------
Azradan;

~3 gün sonra~

Hasret"Kanka şu pizzandan bir dilim ver ne olur? Benim ki ne ara bitti anlamadım valla. "
Derya "Cıkk.. Olmaz"
Hasret"Ya ne kötüsün ya. Peki verme. Heves canım bir dili-"
Heves"Hasret!! O uzattığın elini çek. Herkes kendi hakkını yiyor. Buluşma benimkine yaa.. Azra şuna bir şey söylesene"
Gülmüştüm.
"Al Haso'm benimkini al ye"
Gözleri parıldamıştı. Uzattığım iki dilimi de hemen almıştı.
Hasret" Ne varsa sende var be Azo'm."
Bir dilimi büküp direkt ağzına attıktan sonra konuşmaya başlamıştı;
"Göron oşto konkoyo"
Öykü"Hasret abla ağzında yemek varken konuşulmaz."
"Konoşmoyorum ko"
Heves"Konoşmoyor moson?"
Hasret'in taklidini yapmıştı. Hepimiz kahkaha atarken bir an duraksadım ve nerede olduğumuzu düşundüm.
 Hepimiz dışardaydık. Mutluyduk. Lara'nın ayarladığı mustakil bir evde dışardan söylediğimiz pizzaları yiyorduk. Bi miktar parada ayarlamıştı bizlere. Sahi ya.. Ne çok şey yaptı son günlerde bizim için.
Yonca"Azra ne oldu sana. Bi duraksadın"
Elimde ki pizza dilimini kutusuna bırakıp,oturduğum sandalye de arkama yaslanmıştım.
"Lara'yı düşünüyordum. Bizim için onca şey yaptı. Onun sayesinde burada bu muhabbeti yapıyoruz"
Hasret"Gacı has insan çıktı"
Heves"Valla ben o deveden bu hareketleri beklemiyordum. Hatta son ana kadar bi süpriz filan bekledim bozulacak planımız diye ama olmadı"
Dudu"Belki de hep haklı konuşuyorudu bize. Heç dinlemedik ki onu gari"
Derya"Doğru. Büyuk haksızlik ettik... Azra"
Adımı söylenmesi ile ona bakmıştım.
"Lara gerçekten seni seviyormuş" cümlesini beklemediğim bir şekilde tamamlamıştı.
 Evet. Lara beni seviyordu,bunu biliyordum. Hatta ben de ona karşı bir şeyler hissediyorum lakin bu aşk değildi. Dost sevgisi de değildi. Zor anlarımda yanımda olmuştu. Başka bir bağ vardı aramızda,başka bir dil,başka bir evren..
Bunu sadece biz anlayabiliyorduk. Hiçbir zaman onun sevgisine karşılık veremeycek olmam beni üzuyordu.
"Size afiyet olsun kızlar" deyip odama doğru yola koyuldum.
Odamdan içeriye girdiğimde dolaba doğru yöneldim. Bana göre kıyafet olacağını söylemişti Lara. Biraz bakındıktan sonra beğendiğim kiyafetleri uzerime geçirmiştim.
Masanın üzerinde duran telefonu alarak rehberde ekli olan tek kişinin numarasıni çevirmiştim;Lara'nın..
Tüneli kullanarak kaçmadan önce birbirimizden haber alabilmek için ayarlamıştık telefonları.
"Aradığınız kişiye şu an ulaşılamıyor. Lütfen daha son-" küfür edip telefonu kapatıp yatağa doğru atmıştım. 3 gündür yani kaçtığımız günden beri ulaşamıyordum ona. Oysa ki belli saatlerde aramak için kaçmadan önce konuşmuştuk. Napıyordu acaba?

------------------------
Laradan;

"Yani yerlerini söylemiyorsun öyle mi?"
"Off Zerrin. Sıktın artık. Ne yapacaksan yap,uzatma. Beni 3 gündür aç bırakarak sana istediğini vereceğimi sanıyorsan...avucunu yalarsın"
"3 gün aç kalan birine göre yine iyi dayanıyorsun ama bunun 13. günü var 23. günleri var." Gözlerini belerterek konuşuyordu.
"O zamana kadar bu hücrede teksin. Bence  o kadar uzatma ve gel söyle şunların yerini" yuzüne iyice yaklaşıp tükürmüştüm.
Sinirlendiğini geri çekilince hissedebiliyordum.
Eli ile yüzünu temizlemişti.
"Öğrendin mi yerlerini Zerrin piçi"
Omzuna doğru eğilip gülmüştü.
"Yanlış karar verdin. Pişman olacaksın"
"Hadi uzatma. Hadii"
Bana bir şey yapamıyor olmak onu delirttiğine yemin edebilirdim.  Kendisine verilen hakları kullanarak beni cezalandırıyordu sadece.
Şu an ac kalmam önemli değildi. 3 gündür Azra ile konuşamıyordum. Aramış mıdır acaba beni?
Ah Azra.. Acaba nasılsın? Çok özledim seni,bizi..

-----------------------------
Azradan;

Heves"Lara'dan hala ses yok mu? Birini ayarlayacaktı bize yardım etmesi için"
Hasret"Kanka bir daha arasana şu gacıyı"
"Yüz kere aradım Hasret. Kapalı telefonu. "
Heves"E peki biz ne yapacağız böyle? Bir zaman sonra bize verdiği para da bitecek. Ve biz hâla Deniz'e ulaşamamış olacağız. "
Bu ihtimali düşunmek bile istemiyordum.
"Öyle bir şey olmayacak. Deniz'i bulacağım. Elimiz armut toplamıyor ya. Şimdilik kızlara bir şey çaktırmayın. Her şey yolunda sansınlar keyiflerine baksınlar. Sizin bilmeniz şimdilik yeterli"
Heves"Şey..." elleri ile oynuyordu. Söylemek istediği bir şey vardı belli ki
"Ne oldu?" Demiştim.
Hasret"Bi bok yemiş gibisin şu an.."
Ayağa kalkmıştı.
Heves"Belki biraz Derya'ya söylemiş olabilirim bu durumu" bir nefeste söylediği cümle ile bende ayağa kalkmıştım.
"Ulan şimdi ben seni varya" tam onu tutacakken kaçıp gitmişti odamdan.
"Burayaaa gell" arkasındam bağırsam da artik nafile..
Hasret ise gülüyordu bu duruma..
"Azo'm, bu bizim saf Derya'ya kör kütük aşık olmuş haa.. benden söylemesi.."
"Bunu bende fark ettim. Olur olmadık her şeyi şom ağızlılığı ile anlatıyor. Hayır Derya'da bizden tamam ama anlatılmayacak şeyler de var.."
"Âşk işte kanka. İnsani ne hallere sokuyor. Onun halinden en iyi senin anlaman lazım"
Sırıtarak bana bakıyordu. Bende dayanamayıp gülümsemiştim. Hasret gülerek koluma girmiş,aşağı kata kızların yanına  inmiştik.

Film bitiminde herkes etrafı toparlarken telefonuma mesaj gelmişti. Lara'dan olma ümidi ile hemen açmıştım mesajı.

Gelen:05** *** ** ** 
Deniz'e 1 adım daha yakınsın. Sana onu bulmanda yardım edeceğim. Lakin sadece bu mesajtan senin haberin olmalı. Aksi takdir de Deniz'i asla bulamazsın.

Neydi bu şimdi? Ayağa kalkıp mesaj atan numarayı aramiştım. Çalıyor,çalıyor,çalıyor... Açmamıştı. Mesaj atmak için mesajlar bölümüne girmiştim ki tekrar yazmıştı.

Gelen:05** *** ** **
Sadece mesaj ile iletişime geçeceğiz kızıl kafa :) Ve ne şimdi ne de başka zaman asla karşılaşmayacağız..

Gönderilen:05** *** ** **
Kimsin?

Gelen:05** *** ** **
Söyleyemem bunu. Hem gerekte yok. Bazı insanların bazı insanlar için görevleri vardır. Görev bitince giderler. Bende öyleyim. Hakkında pek çok bilgiye sahibim. Ama beni kaydetmek istersen güzel bir isim bulabilirim :)

Kim olduğunu tahmin etmeye çalışsam da aklıma kimse gelmiyordu. Lara'nın ayarladığı kişi miydi acaba? Tanımadığım birinden nasıl yardım alacaktım ki? Onu 'İsimsiz' olarak kaydetmiştim.

Gönderilen:İsimsiz
Sana nasıl güveneceğim?

Gelen:İsimsiz
Birazdan kapı çalacak ve o zaman güvenebileceksin

Mesaji okumamla kapının çalması bir olmuştu.
Heves yanıma gelmişti hemen
"AZRAA.. AZRA KAPIDA BİRİ VAR "
Diğer kızlar da yanıma gelmişlerdi.
Derya"Buraya kim gelir ki?"
Yonca"Yakalandık mı yoksa?"
"Şştt durun bi kızlar. Şimdi anlarız" kapıya doğru gidecekken Dudu tutmuştu kolumdan.
"Gitme Azra."
"Bir şey yok Dudu'm. Siz burada bekleyin"
Kapı tekrar çalmıştı o an. Dudu'nun elini kolumdan indirerek tebessüm etmiştim. Şimdi kızları arkama alıp kapıya doğru ilerliyordum.
Kapıya geldiğimde derin bir nefes alarak kapının kolunu tutmuştum.

Dönence:Azden (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin