14.Bölüm-Kaybetme Korkusu

1.7K 107 28
                                    

Kaybetme korkusudur, sevgili olmanın temel taşı.-Yazarınız
----------------

Azradan;

Sabahı zor etmiştim. Deniz'in odasında onun yatağında yatıyordum. Kokusunun ciğerlerime dolmasına izin veriyordum.

Murat duşlarda yaralı olan kişinin Deniz Demir olduğunu söylediğinde ayakta durmakta zorlanmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Murat duşlarda yaralı olan kişinin Deniz Demir olduğunu söylediğinde ayakta durmakta zorlanmıştım. Hasret girmişti koluma hemen. Ne kadar gitmek için ortalığı yıksamda Zerrin izin vermemişti. Kim bilir nasıldı? Bunu Kudret yapmıştı kesin. Revirlik edecek kadar yakmışlardı canını. Allah belanı versin Kudret ,ölümün benim elimden olacak. Kimse durduramayacak beni artık.

Blok kapısının açılma sesi ile hemen yataktan fırlayıp odadan çıkmıştım. Hüseyin'i görünce yanına koştum hemen.

''Hüseyin Deniz nasıl? İyi mi? hadi gidip görelim onu!'' derken kolunu tutmuş çekmeye başlamıştım. Bir hışımla kolunu benden kurtarıp,

''Ya Azra bi dur ya.Gideceğiz zaten. Deniz iyi. Bir-iki incinme ile atlattı.''

Dudu''Ohh Allah'ım şükürler olsun sene''

Hüseyin''Deniz,seni sayıklıyordu. Seni almak için geldim ama müdürün haberi yok''dediğinde kızlara el sallayıp revire doğru gitmiştim.

İçeri girdiğimde derince nefes almıştım. Perdeyi çekmemle onu öyle görünce elimi yumruk yapıp sıkıyordum.Gözlerini çevirip beni görünce gülümsemişti.

''A-Azra'' hemen yanına oturup elini tutmuştum.

''Şşşt yorma kendini Boncuk. Ben buradayım." Tebessüm etmişti.

"Seni burada böyle görmek hiç hoşuma gitmiyor boncuk. Seni kaybetmek istemiyorum ben" ağlamamak için zor tutuyordum kendimi

" Hemen iyileş ve aramıza gel Kızlar ve Öykü seni çok özlediler.''

''S-Sen ö-özledin mi?'' Tebessüm etmiştim.

''Yoo neden özleyecekmişim ki seni'' dediğimde elimde olan eliyle cimcik atmıştı bileğime.

''Ahh..ya boncuk iyi alıştın sende ha,maşallahın var bakıyorumda''derken elimi ağzıma götürüp öpmüştüm.Öldürücü bakışları ile bakıyordu bana.

''Şaka şaka.. Ben hepsinden daha çok özledim seni. Ben şimdi gidiyorum,sende hemen iyileş ve yanıma gel boncuk'' yanağına masum bir öpücük kondurmuştum.Kafamı çevirip yüzüne baktığımda gülümsüyordu.Dudağının bitiminde yara vardı ve eğilip oradan da öptüm. Bu hareketime şaşırmıştı. Gözlerine bakmaya utandım bir an,hemen çıkmıştım dışarıya.Alev alev yanıyordu vücudum. Duvara yaslandım ve elimi dudağıma götürdüm. Bu ne güzel bir histi böyle. İlk kez yaşadığım bu duygular bir gün son bulacak diye korkuyordum.

Koğuşa gidip hazırlanmaya başladım.Bugün mahkemem vardı.Ne kadar ceza alacağım umrumda değildi.Bir an önce mahkemenin bitip Deniz'in yanına gitmek istiyordum.Son kez kendime baktığımda hazırdım.Odamdan çıkmıştım.

Öykü'' Azra abla çok güzel olmuşsun''

''Eee Öykücüm bana boşuna seksilik denmiyordu,unuttun mu?'' derken başını okşuyordum.

Heves''AZRA,Deniz nasıl iyimi?''
Derya''Aynen Azra hemen gelip odana girdin bir şeey demeden. Nasılmış?''

''İyi kızlar,iyi. Zamanla daha iyi olacak. Kırık filan yok sadece incinme var.Yüzünde de birkaç yara izi var o kadar.''

Hasret''Ulan bu Kuti ve yancılarına büyük yükseldim.Tek bulmuşlar saldırmışlar Deniz aplaya.Ah bi elime geçseler hepsi-''

''Bensiz kimse bir şey yapmıyor. Hadi geç kalmadan gideyim ben. Görüşürüz kızlar'' dedikten sonra Öykü'nün yanağından öpüp bizimkilere el sallayarak koguştan çıkmıştım.

3 saat sonra cezaevi arabasından inmiştim.Oktay elimdeki kelepçeyi cözüp beni koğuşuma götürüyordu ama öncesinde ince arama yapılacaktı.

Her şey bittiğinde blok'a girmiştim
"Azra abla gelmiş,yaşasın" diyerek bana doğru koşan Öykü'ye sarılmıştım.Kızlarda yanıma gelmişti.

Hasret"Azo noldu ? Nasıl geçti mahkeme"
Heves"Azra ne kadar ceza verdiler?"
Dudu"ne kadan ceza verdilee"

Öykü'den ayrılıp,hafif bir gülümseme ile bizimkilere döndüm.

"5 yıl verdiler kızlar. Tüm suç bende olsa koymazda,orada bizden birisi gitti benim canım gitti.
Onun da suçunu bana verdiler. Güler misin ağlar mısın?"

Derya ve Yonca gelip sarıldılar bana.
Bunu gören diger kızlarda gelip sarıldı.

----------------------
Denizden;

3.günümdü revirde. Bugün koğuşuma gidebilecektim. Koluma sarılı olan bandajlardan birini çıkartıyordu hemşire..
O sırada iceriye Zerrin müdür gelmişti.

"Geçmiş olsun Deniz,nasılsın ilk güne göre?"

"İyiyim teşekkur ederim."
Yanıma az daha yaklaştı. Yukardan kafasını eğmeden bakıyordu.

"Bunu sana kim yaptı Deniz?"

"Görmedim" soylediğim an da bana iyice yaklaştı. Hemşire geri çekilmişti.

"Görmedin öyle mi?" gozlerini kocaman açmıştı.

"H-Hayır "
Gözlerimin içine bakıyordu. Yalan söylediğimi anlamıştı.
Geri çekilip geçmiş olsun dedikten sonra revirden çıkmıştı.
Ben ise diretmediği için şükrediyordum.

İşlemler bittikten sonra Meltem bana blok'a kadar eşlik ediyordu.
3 gündür Azra'yı göremiyordum. O da yanıma gelmiyordu. Kötü bir şey olmasından korkuyordum.
Blok'a yaklaştıkça kalbim onu görecek diye olduğu yerde tepiniyordu.

Ve gelmiştim.
"Tekrar gecmiş olsun Deniz"
"Teşekkür ederim Meltem" dedikten sonra gitmişti. Bende masaların oraya döndüm. Bizim kızların hepsi oradaydı. Ama o yoktu.

Heves"Aaa Deniz" diyerek olduğu yerden kalkmış bana dogru geliyordu.
Heves ile birlikte diğer kızlarda beni görünce hemen yanıma gelmişlerdi.
Teker teker hepsi ile sarılmıştım.

Dudu"Daha eyi misin Deniz gardeş"

"İyiyim Dudu,sağol" deyip sırtını sıvazlamıştım.

"Eee şey o nerde?"
Dudu"kim nerde gız"
"A-Azra" dedikten sonra hepsi yere bakıyordu,gözlerini kaçırmaya başladılar benden. Ona bir şey mi olmuştu.

"Kızlar yoksa bir şey mi oldu?"
Kalbim deli gibi atıyor,bir an önce onu görmek istiyordum.
Bu sessizlik beni daha çok endişelendiriyordu.
"Ya söylesenize Azra nerede?"

"Buradayım Deniz" sesin geldiği yöne doğru baktım.
Odasından,bir başka kızla sarmaş dolaş dışarıya çıkmıştı.

Dönence:Azden (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin