59.Bölüm-İsyan başlatıyoruz!

1.1K 63 11
                                    

Oyun bitti mi şah da piyon da aynı kutuya girer.-İtalyan atasözü
-----------------
Azradan;

Derya"Biz o zaman Heves'le gidiyoruz"
derken kapıyı işaret etmişti.
"Aynen, gidin ama sakın yakalanmayın"
Başını olumlu anlamda salladıktan sonra çıkmışlardı bloktan.
Yonca'ya doğru dönmuştüm,
"Yonca sen iyisin dimi? O elindeki olmadan yüruyebilir misin radyoya kadar?"
Yonca"Yürürüm. O kadar da iyileştim canım"
"Iyi o zaman. Hadi Dudu sende yemekhaneye git,yanına 3 kız daha al. Bizim eski usül ne yapabiliyorsanız çabucak yapın"
Dudu"Eyi gidiyoru ben" dedikten sonra oda çıkmıştı bloktan.
"Hasret,Erhan'ı aradın mı? Gazeteciler gelmiş mi?"
Hasret"Valla kanka aradım ama açmadı"
Elimi masaya vurmuştum.
"Hay anasını ya. Ne duruyorsun,hadi bir daha ara çabuk"
Telaşlı söylemlerimi Deniz fark etmişti ki elimi tutmuştu.
Deniz"Canım sakin ol. Telaş yapma. Her şey iyi olacak"
Hasret telefon konuşmasi için odasına geçerken,bende Deniz'e doğru dönmüştüm.
"İyi olacak dimi?"
Deniz"Hı hı"
"E şey. Hüseyin. Hüseyin ne yaptı? Kartı alabildin mi ondan? Her şey ona bağlı boncuk"
Gülerek elini cebine götürüp kartı çıkarmadan göstermisti. Sevincimden hafif zıplayarak sarılmiştim ona.
Deniz" Sevgilinden kaçar mı bu işler?" Gülerek karşılık vermişti bana..
Ayrıldığımızda iki eliyle yuzümu kavramıştı.
Deniz"Sakin ol. Kötü bir şey olmayacak. O Zerrin hak ettiği değeri bulacak ve bunu bizler sağlamış olacağız" küçük bir kız çocuğu gibi kafamı sallamıştım. İki yanağımdan da öpmüş sonra da kartı cebinden çıkarıp vermisti bana.
O sıra odasından çıkıp Hasret yanımıza gelmişti.
Hasret"Kanka anca ulaşabildim,gazateciler gelmişler"
"Oh beee" deyip ona da sarılmiştım.
"Ulan kurtulacağız bu kadından vallaha"
Hepimizin yüzü gülüyordu.
O an bloktan içeriye Derya, Heves ve bizim bloktan iki kız daha Hüseyin,Özlem ve Berna'yı rehin alarak gelmişlerdi.
Hasret"Hopppa bunlarda gıcır oldular hee.. Bu da tamam"
Derya'lara doğru adım atıp tam karşılarında durmuştum. Özlem'i Derya, Berna'yı Heves Hüseyinciğimize de kalan iki kız tutuyordu.
Özlem"Azra bu saçmalıkta ne? Yanliş yapıyorsunuz. Bunun bedelini ağır ödersiniz." derken çırpınmıştı.
"Boşuna şey yapma sen Özlemcim, Çünku akacak kanın önünde kimse duramaz" deyip sırıtmıştım. Bellerinde ki kemerleri ve kartları almış elerini bağlattırmıştım.
Zamanımız azalıyordu.
Bi on dakika sonra Dudu'da gelmişti emanetlerle. Masaların orada duruyorduk.
Deniz yanıma doğru yakaşıp kulağıma fisıldamıştı
"Bak işte sevgilim,her şey hazır. " Tebessüm etmiştim bu lafına.
Heves"Azra biz bunları odalarına yerleştirdik. Hepsi rehinemiz durumundalar. Yonca'ya da işaret verince baslamış olacağız"
Elimi çeneme götürmuştüm.
"Dur durr!!" Demistim
Hepsi bana bakıyordu.
Hasret"Noldu kanka?"
"Bu blok kapıları açık şu an dimi?"
Derya"Evet açık. Noldu ki?"
"Valla kızlar siz de benim gibi bu iş bozulmasın istiyorsanız tüm blokları kilitlememiz lazım. İsyan çıkaracağız sonuçta."
Dudu"Aa toğtu söyleyoru vallaha"
Heves"Ya iyi de diğer bloklara nasıl gidicez ki? Kilitli,sadece memurların geçebildiği kapılar var aralarda" ciddi ciddi sorduğu soruya göz devirmiştim
Hasret Heves'in kafasına hafif şaplatmiştı.
Hasret"Azo'nun kemere taktiğı ne? saf kardeşim benim"
Heves elini saçına götürüp kafasıni ovalarken konuşmuştu,
"Aaa Hüsocanın kartı bu"
Hasret"Yok vazgectim zeki bu zekii. Canim zeki kardeşim" derken yine saplatmıştı.
Dudu" Yarım akıllı işte nolceekk"
Hepimiz gülmüştük bu olanlara.
Deniz"Hadi o zaman oyalanmayalım. Zerrin çıkmadan halledelim. Şimdi Özlemleri çağırır filan"
"Aynen"
Hemen masanın üzerine çıkmıştım konuşmami yapmak icin.

 Şimdi Özlemleri çağırır filan""Aynen" Hemen masanın üzerine çıkmıştım konuşmami yapmak icin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Dönence:Azden (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin