48.Bölüm-Tehlikeli Anlaşma

885 63 8
                                    

Kaderiniz karar anlarınızda biçimlenir.-Anthony Robbins
-----------------
Azradan;

Deniz"İyi misin Azra?" odamdaydık ve bu soruyu 20. kez soruyordu. Yanımda yatarak,başını göğsüme koymuştu.
"İyiyim dedim ya boncuk" bıçağın açtığı yaraya dokunuyordu naif elleri ile.
Deniz"O Lara denen kadını ben kendi ellerimle öldüreceğim. Bunu nasıl yapabiliyor sana ya. Çok korktum sana bir şey olacak diye Azra" saçına kuçük bir öpücük kondurmuştum.
"Şşş bir şey olmayacak bana.. bize bir şey olmayacak. Bundan sonra kenara çekilip izleme sırası bizde."
Kafasını kaldırıp bana bakmıştı. Odaya sızan hafif ışık ile parildayan mavi gözlerini görebiliyordum.
Deniz"Bitti mi her şey?" Hafif sesini alçaltarak söylemişti.
"Hayır bitmedi ama yakındır bitmesi" bir elimle önüne düşen saçları kulağınin arkasına götürmuştüm.
Deniz" Bu gece birlikte uyuyalım mı?"
kedi gibi bakarken bana nasıl hayır diyebilirdim ki?
Dudağına bir buse kondurup geri çekilmiştim
"Seni seviyorum boncuk"
"Bende seni seviyorum sevgilim."
Artık her şeyi biliyordu Deniz. Pelinlerle olan muhabbeti,Lara'nın hayatını.. Ben ne biliyorsam o da benim bildiğim her şeyi biliyordu.
Kafasıni tekrar göğsüme yatırmış,elini göğsümdeki yaraya koymuştu. Çok güzel kokuyordu yine. Bura buram kokluyordum onu.
"Boncuk?"
"Hıı?" Uykusu gelmiş gibi seslenmişti.
"Yok bir şey. Uyu sen" dedikten sonra hafif hareketlenerek daha da sokulmuştu bana.
Bende kendimi bu guzel anın kollarına bırakarak uyumaya çalışıyordum..

--------------------------
Laradan;

Tüm gece boyu uyumamıştım. Sabah sayımından sonra blok kapilari açıldığı için Zerrin'in yanına gidip hesap soracaktım her şey için. Bir memurla onun odasına yürüyordum.
Öfkem asla dinmemişti. Ne duruma düşmüştüm onun yüzünden.
Lara Parlak'a büyük hata yapmiştı Zerrin Şahin.
Yalan asla affetmediğim tek gerçekti.

Memur beni bıraktiktan sonra çıkmıştı. Zerrin beni görunce gözlerini devirip ayağa kalkarak yanıma gelmişti.
Zerrin"Ne oldu yine?"
"Bence sen söyle bana Zerrin. Ne oldu öncelerde?"
Anlamayan gözlerle bakıyordu bana.
"Ne o? Öğrenemem mi sandın? Çok mu hafife aldın beni ha?"
Zerrin"Neyden bahsettiğini bilmiyorum ama bi sakin ol,gec otur şöy-"
"NE OTURMASINDAN BAHSEDİYORSUN?!!" yakasına yapışmıştım.
"BANA YALAN SÖYLEDİN. BUNUN BEDELİNI ÖDEYECEKSİN ZERRIN" ileri geri sallamıştım yakasından tutarken..
Öfkelendigi belliydi. Ama benim ofkemin dışında bir hiçti onunkisi.
Zerrin"Lara bi sakin olur musun? Bak anlatacağım sana her şeyi."
"İNANIR MIYIM LAN SANA DAHA? SALAK MIYIM BEN. MADEM SEN BENİ SATTIN. OLACAKLARA DA KATLANACAKSIN ZERRİN ŞAHİN. "
yakasından sertçe bırakırken sendelemişti.
Hakli olduğum için bir şey yapmiyordu belli ki..
Zerrin"Azra ile konuştuğun belli-"
Gülmüştüm.
"Nasılda biliyorsun yediğin haltı. Hem yalan söyledin babam konusunda hem de arkamdan iş çevirerek hayatımi anlatmışsın Azra'ya. Bunu nasil yapabildin gerçekten? Hane sana guvenebilirdim ? Ama bitti.. her şey bitti. Yok ortaklik falan. Bundan sonra düşmanım tek sensin. Duydun mu beni.. SENSİN" bir ayağımla masaya vurarak devirmiştim. Orada öylece birakarak çıkmıştım odasından.

Blok'a dönduğümde Hacer ve İpek yanıma uçuşmuşlardı.
"Ağam bir şey ister misin?"
"Evet. DEFOLUN GİDİN BAŞIMDAN" bagırarak soylediğim için korkmuşlardı. Saniye sürmeden yok olmuşlardı yanımdan. Yan tarafa baktığımda Azra ve Deniz birlikteydiler.
Azra umursamaz halleri ile ayakta dururken,Deniz duşunceli gibiydi.
Neden öyle diye düşünürken Zerrin ile yaptığı anlaşma gelmişti aklima. Doğru ya,Bugun yapacaktı onu..

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Dönence:Azden (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin