Başkalarının günahlarıyla aziz olamazsın.-Anton Pavlovich Çehov
-------------------
Denizden;Azra'nın revirden çıkmasıyla,şu an ki siniriyle yanlış bir şey yapmasından korkuyordum. Bende peşinden çıkmıştım. Koridorda yürurken üç kere bağırarak duvarı yumruklamiştı öfkesinden. Yakalanmamak icin yavas yavaş gidiyordum ben. Ileriden sola dönerek duşlara doğru gidiyordu. Ben de bi 7 saniye sonra sola döndüğümde kapıda Hacer ve Ipek'i beklerken görmuştüm. AH AZRA!! Lara'nin yanina gitmiş olma .
O an orada durup nasıl içeriye girerim diye düşünuyordum. Yanımdan geçen birini durdurup Hacer ve Ipek'i göstererek dediklerimi yapmasını istedim.
"Anladın mi?"
"Evet Deniz kaptan anladım"
Bu niye bana şimdi kaptan demişti ki..
"Hadi git bakalım. Uzkalastir onları"
Omzuna vurarak gitmesi için iteklemiştim.
Bi 10 saniye sonra Hacer ve Ipek'i uzaklaşırken gorunce şaşırmıştım. Bu kadar hizli olabileceğini düşünmuyordum.
Hemen koşarak kapiya geldigimde sesler duymaya baslamıştım.Azra"Yine mi Zerrin? Yoksa başkası mi? Seni kim itiyor bunlara,kim?"
Lara"Sen!!! SEN!! SEN İTİYORSUN AZRA"
Kaşlarımı çatmıştım. Ne diyordu bu Lara? Iyice sokulmuştum kapiya.
Azra"Ne saçmalıyorsun?"
Lara"BANA İNANARAK BANA FARKLI DUYGULAR HİSSETTİREREK BENLIĞIMDEN KOPARIYORSUN. BEN BU DEĞİLİM. BEN İYI BİRI DEĞİLİM. BANA KARŞI BÖYLE İYI OLMAMAN GEREKİYOR. BU YÜZDEN YAPTIIM BADE'YI DOVDÜRDÜM VE SUÇU SANA ATTIRDIM" bağirarak söylediği cümle ile elimi ağzıma göturmuştüm.
Azra haklıymış. O yapmamış. Iki elimi saçlarıma götürmuştüm. Allahım ne yapacağim şimdi ben?
Lara"Diyorum ki.. Koskoca Lara Parlak,bir zamanlar en büyük düşmanı olan Azra Kaya'ya aşık olmuş"
OHAAA!! Ulan bu kim de Azra'ya aşık oluyor. Kimseyi sevebileceğine ihtimal vermediğim kadın,benim sevgilimi mi seviyordu yani?
Lara"Duy artık duy.. Bunaldım. Daraldım. Bu duygulari tek başima taşimaktan yoruldum. Sevmek çok ağır bir duyguymuş. Boğuluyorum Bücür. Boğuluyorum. " geken hıçkirik sesini duyunca kaşlarımi çatmiştim. Agliyor muydu bu?
Ama yeter bu kadar. Hem suç atmiş aramizı açmıstı hem de duygu sömurüsu yapiyordu resmen. Içeriye doğru bir adim attiğimda,Lara'nın Azra'nın kollarından tutup dudaklarından öpmesini görmüştüm.
O an beynimden kaynar sular boşalmiş gibiydim. Bu görüntu gercek olamazdı,hayır.
Elimi sinirle kapıya hafif vurmamla çikan sese ikisi de bana doğru dönmuştü.Hemen koşarak ayrılmıştım oradan.
Biliyordum Azra'nin bir suçu yoktu ama gözümun önunden gitmiyordu o sahne.
Arkamdan gelen ayak seslerinin sahibinin Azra olduğunu anlamıştım.
"BONCUK DUR!"
Blok'a geldiğimde odama girmiştim.
5 saniye sonra kapım tekrar açılmış ve kapanmıştı.
Ellerini karnında tutarak nefes nefese konuşmuştu.
Azra"S-son zamanlarda beni peşinden çok koşturuyorsun boncuk" yan yan gülüyordu.
Yanıma gelerek iki kolumdan tutmuş,yüzünu yüzüme sabitlemişti.
Azra"Az önce olanların benim için bi anlam ifade etmediğini biliyorsun dimi?"
Sol gözümden düşen yaşla birlikte kafami olumlu anlamda sallamıştım.
Azra"Ne zamandam beri kapıda dinliyordun bizi?"
"Senin suçsuz olduğunu öğrendiğimden beri"
Kafasını sağa sola sallayıp durmuştu. Ellerini kollarımdan çekerek,arkasında duran saldalyeme oturmuştu.
Ben de yatagımin bas kısmina doğru onun karşısına oturmuştum.
"Özür dilerim" sesim hafif titremişti.
O bana tebessüm ederek ,bana doğru eğilip elimi tutmuştu.
Azra"Canım çok yandı be boncuk. Bana inanmadın. İnanmadınız. Yine yalnız kaldım. Hayat sanırım bunu unutturmamak için çabalıyor bana karşı "
"Seni affedemediğim için beni affet Azra. Sana inanmadığim için beni affet. Şu an yer yarılsa da içine girs-"
Azfa"Şştt. Sen oraya girersen ben sana nasıl ulaşırım,ne yaparım sensiz boncuk?"
Sol gözumden yaş süzmüştü.
Ben ona inanmamış bi kenara atmiş,hatasıni anlasın diye yalniz bırakmişken o bana hâla sıcacik sevgisiyle bakabiliyordu. Ne büyük bir sevgiydi bu.
"Azra olanlar hakkında konuşa-"
"Sonra boncuk,sonra.."
Bu ani bozmak istemiyordu sanırım.
Gülümsemiştim,
"Seni çok seviyorum Azra" diyebilmiştim. Ellerimden tutarken kafasıni kafama dayamıştı.
"Ben de seni seviyorum boncuk. "-------------------
Laradan;Odam da elime geçen her eşyayı sağa sola savuruyordum bağırarak.
Hacer"Ağam bi sakin ol istersen ha?"
İpek"Aynen ağam. Bak kendine de zarar veriyorsun böy-"
"DEFOLUN GİDİN BAŞIMDAN"
Yavaş adımlarla bana bakarak çıkmışlardı odamdan. Yatağımda ki ortuyü çekistirmiş sandalyeyi tepetaklak etmiştim.
Yere çomelmiştim en sonunda.
"Ulan. Of. Ne çıkmaz bir sokaktayım. Nasıl toparlayacağım şimdi kendimi?" Gözümden yaşlar süzulmesine izin vermiştim.
"Kalp böyle mi oluyormuş sevince?"
O an gözümun önune Azra gelmişti. O kizil sacları ile sıcacik yüreğiyle ve gülümsemesiyle.. Onu öpmüştüm ben. Hem de dudaklarından öpmüştüm. Bir elimi dudaklarima götürmüstüm.
"Ne güzel bir his bu" demiştim.
"Seni sevmek ne güzel şey Azra" iki gözumden de yaşlar akıyordu.
'Ama o Deniz'e aşık' iç sesim haklıydı.
Bu gerçek kalbimi dağlıyordu resmen.
Bu böyle olmayacaktı.
Ben burada olduğum sürece ya onlara zarar verecektim ya da kendime.
Aklıma gelen fikirle odamdan çıkmıştım.
Hacer"Bizde seninle gelelim mi ağam?"
İpek"Ağam,ağam nereye?"
"Cehennemin dibine" dedikten sonra ayrılmıştım bloktan.
Kizlar yine de arkadam geliyorlardı.
Melis müdürun yanına doğru gidiyordum
Gözumdeki yaşları silmiştim.Sola döndüğümde müdür kapısının önunde Zerrin'i görmemle duraksamıştım bir an.
Kızlarda şaşırarak bakıyorlardı o tarafa.
Bu olamaz hayır. Elinde ki kutularla çıkmıştı Melis odadan. İçeriye Zerrin girmişti bu sefer.
Geri mi gelmişti yani? Nasıl olurdu bu. Onca suçlamadan nasıl aklanmıştı bu kadın?
Aklıma Azra gelmişti.
"H-Hayır. Şimdi benim yaptığımı düşünecek. Hayır. Onu buraya ben getirdim sanacak" diye kendi kendime söylenip iki ellerimi de saçlarıma götürmüştüm.
Hacer"Kim böyle duşünecek ağam?"
Müdür kapısına bakmayi bırakıp arkamı duvara yaslayarak,gözlerimi kapatmıştım.
O hâlde iken, cevap bekleyen Hacer'e cevap vermiştim.
"Bücür. Bücür,ben yaptım sanacak"...