İnanmak; "Ya sonrası"dediğimiz her şeyin başlangıcı..-Rüzgar Ç.
-----------------
Azradan;Bugün akşama yemekhaneye mâllar gelecekti. Geçen seferkiler çabuk tükenmiş,hemen yeni bir istek listesi oluşturmuştu Hasret.
Öğlen yemeğinden önce avluya çıkmıştı tüm B blok.
Bizim kızlarda bankların orada duruyorlardı.
Artık Lara her şeyi biliyor diye Deniz ile arama mesafe koymamıştım. Kızlarda Deniz ile aramızın düzeldiğine sevinmişlerdi.
Ama tabii ki daha fazla temkinli olmalıydım. Tek başıma değildim B2 de,Boncuk da benimleydi. O yüzden Lara'yı bitirme planıma hız vermiştim. Bu sırada da Pelin ve dört arkadaşı da bana yardım ediyordu. Plana,Deniz ve bizimkileri karıştırmamak için hic bahsetmiyordum bile.
Her şey bittiği zaman çok güzel olacaktı.Bankların orada otururken Lara'ya doğru baktığımda ,bana baktığını gördüm. Hemen bakışlarını önunde duran İpek'e çevirmişti.
Son zamanlarda çok fazla yakalıyordum bakışlarını ve hangi duygu bastırdığını anlamak çok güçtü..
Derya"Kızlar haber geldi. Mâllar akşam yemekhameye gelecek olan erzakların içinde saklı. Yine aynı yöntem"
Heves"Ya hayır ya!! Lütfen bazı mâlların tavukların içinde olmadığını söyle,lütfen"
Hasret yan yan gülüyordu.
Yonca"Kızlar bende yardım etmek isterdim size ama.." elindeki bastonu göstermişti.
Dudu"Sen oturuver bakem. Azragiller halleder oları"
"Sorun değil. Hem zaten çok kişiye gerek yok. Fazla göze batmayalım şimdi. Bir önceki gibi Heves ve Hasret ile hallederiz"
Deniz"Ben de geliyorum bu sefer" onun sözü ile ona bakmıştım. Biz yemekhanede iken o tek başına blokta oturamazdı ben yokken.
"Tamam sen de gel" dedim. Elimi tutmuştu. Bu hissin sıcaklığını özlemiştim. Gözlerimi ellerimizden ayırıp onun gözlerinin içine baktığımda ikimizde aynı anda tebessüm etmiştik.
Heves" Sizi boyle gördüm ya,ölsem de gözlerim açık gitmez kankalar" bir elini bana bir elini Deniz'e atarak aramıza girip söylemişti.
"Öhöhö.. o elini indirmen için 3 saniyen var Hevescim" bana göz devirip Derya'nın yanına oturmuştu.
Heves"Ship ship dedik bir tarafları kalktı gudubetin" fısıltı ile söylediği cümleyi duymuştum. Bu haline gülmüştüm.
Hasret"B2 ile yemeklerimizin ayrılması çok güzel oldu. Işimize karışan yok,rahatız."
Derya"Aynen,doğru söyledin."
Deniz"Evet ama yine de dikkatli olmalıyız."
"Orası öyle boncuk. Hâla birileri bize inanıyor ve yanımızda ise bu işler sayesinde. Bu yüzden sıfır tehlike de bile dikkatli olmalıyız"--------------------
Denizden;Yanımda Dudu ve Yonca vardı. Banklarda oturuyorduk. Diğerleri de bi süre kendi aralarında futbol oynamışlardı. Azra,benim de oynamam için yalvarsada ben yerimden kalkmamıştım.
Karşı tarafta oturan bir kadını sürekli bana bakarken yakalıyordum. Pelinlerin yanında duruyordu. Bunlar grup olarak mı gıcık tiplerdi anlamıyordum.
Bu sefer tekrar bakışını yakaladığımda,bana bakarak yanındakilere bir şey soylemişti. Bir anda hepsi bana bakınca gözlerimi kaçırmıştım.
Azra yorulduğundan dolayı,futbolu bırakıp yanıma gelmişti.
"Azra bir sey sorabilir miyim?"
Nefes nefeseydi
"T-tabi sor boncuk"
Bana bakıp duran kızı tarif ederek kim olduğunu sormuştum.
"O mu? Pelin'in arkadaşı Bade. Niye soruyorsun ki?" Merakli gozlericile bana bakıyordu.
"Hic" demiştim sadece.
Hemen arkamda üst banka oturup bizim kızları izlemeye başlamıştı. Düşünceli gibiydi bazen.