47.Bölüm-Gerçek Yüzleşme

906 68 20
                                    

Nesneler değişmez; biz değişiriz.-Henry David Thoreau
-------------------
Denizden;

Dudu"Oh gızlaa,başardık"
B1 blok'a gelmiş,masaların orada oturuyorduk. Yemekhaneden sorumlu olan 4 kıza fark ettirmeden mâlları almıştı Heves. Azra,Lara'yı güzel oyalamıştı. Bir aksilik çıkacağını duşünsemde bir şey olmamıştı. Herkesin yüzü gülüyordu. Akşam yemegi yenmiş, gece sayımına kadar bloklar arası kapılar açık kalacaktı. Fakat yemek sırasında Azra ve Lara yoktu.
Plana göre,Azra bizimle birlikte gelecekti B1'e. Sonra birlikte donecektik kendi odalarımıza.
Derya" Azra nerde kaldı"
Yonca"Her şey biteli 1 saat oldu. Gelmeliydi bu saate kadar" fark ettirmesem de ben de endişeleniyordum.
Dudu"Gızlaa,o piskopat Azra'ya bir şey edipduru olmasın"
Tüm blok ayaklanmıştı Dudu'nun lafına.
Derya"Kızlar bi baksak mı?"
"Hayır. Azra,kesin olarak yanıma kimse gelmesin dedi. Bakın. Ben de cok endiseleniyorum ama eminim; kötü bir şey olmamıştır" bu dedigime ben bile inanmazken kızların da inanmasını beklemiyordum.
Heves"Ee ne yapacaz,bekleyecek miyiz böyle?"
Hasret"Yok öyle. Ben Azo'mu bırakmam o pislik gacının eline."
Blok kapısına yöneldiği zaman önune gecip durdurmuştum onu.
"Hasret napıyorsun? "
"Deniz apla çekil karşımdan" beni iteklerken izin vermemiştim geçmesine
"Çekilmiyorum."
Yüzüme öfke ile soluyup arkasını dönüp kızlara işaret yapmıştı.
Bir anda herkes masalara ve duvarlara vurmaya başlarken,ben şaşkın şaşkın bakıyordum. Sanırım hapishaneyi ayağa kaldırmak istiyorlardı.
"NAPIYORSUNUZ SİZ YA?" Çıkan gürültüden sesimin duyulması için bağırmıştım.
Hasret"Azo'yu orada öyle bırakmayacağız Deniz apla"
Sinirden tebessum etmiştim.
"ÇOK GÜZEL. BAKIN BU BİZİM OYUNUMUZ. BİZİM PANIMIZ BEKLEYECEĞİZ. " Diye bağırmıştım tekrar.
Heves"Beklemedik mi zaten Deniz. Hemen gelmesi gerekiyordu. Tam bir saat oldu,ortada yok. Sen neden bu kadarahatsın? Napalım senin gibi el-el üstünde bekleyelim mi?"
Herkesin yuzünde endişe vardı.

 Sen neden bu kadarahatsın? Napalım senin gibi el-el üstünde bekleyelim mi?"Herkesin yuzünde endişe vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"BEEKLE!!! BEKLEYECEKSİN" Sesim bu sefer daha fazla çıkmıştı.
Azra'nin her planı bu endişelenmelerden dolayı kötu sonuçlaniyordu,bu sefer buna izin
vermeyecektim.
"PLANI BOZALIM DA ONDAN SONRA AZRA'YA BİR FAYDAMIZ DOKUNACAK MI?"
Hasret"Planı mı kaldı Deniz apla? PLANI MI KALDI? Bitti her şey,başardık. Ne diye bizi bekletiyorsun burada? Ya şu an o psikopat Azo'nun boğazıni keserse ne olacak? O zaman ne olacağını ben biliyorum
Benzin döker tüm hapishaneyi ateşe verip yakarımm"
Hasret'in lafları ile Dudu ve Yonca ellerini ağzına götürmüştü.
Tansiyon,olduğmuz durumdan dolayi git gide yükseliyordu.
Ona doğru yaklaşıp,bağırmıştım kolundan tutarak.
"BİR ŞEY OLMAYACAK. Bİ DUR. Bİ SAKİN OL
BU DEĞIL"

 Bİ SAKİN OLBU DEĞIL"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Dönence:Azden (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin