44.Bölüm-Sevgi Ölmez

1K 66 8
                                    

Aşk aklın en soylu düşkünlüğüdür.- John Dryden
-----------------
Azradan;

Bir sinirle merdivenleri nasıl indiğimi anlayamamıştım. Gelen sesleri,sinsi gülüşleri ve Lara'nın bakışlarını umursamadan Deniz'in yanına gitmiştim.
'Niye yaptın bunu?' diye hesap soracaktım.
'Neden şimdi burada yanımdasın' diyecektim ona.

Kollarından tutup kendime doğru çevirmiştim.
Gözlerimin içine bakıyordu 'affet beni' dercesine. İçimde örselenmiş duyguları o bakışları ile canlandırıyordu sanki. Hayır,hayır!! Bir daha üzülemezdim. Artık kırılacak yer kalmamıştı ki kalbimde. Hem ne diye hesap soracaktım ondan? Kimdi o benim için?
Bana boncuk gözlerle bakmaya devam edince, eski Deniz'i görmuştum bir anda. Benim olan Deniz'i.
Hemen afallayarak kollarını bırakmıştım. Tam ağzını açıp konuşacakken,ben girmiştim lafa.
"Benimle birlikte bu cehennemde yanmaya geldiysen,şimdiden söyleyim boşuna geldin Deniz Demir." Üzulerek bakıyordu bana.
"Ben-" Boncuk'un lafını kesen Lara olmuştu,
"E sizin bu aranızda ki ne böyle. Sarılıp,öpüşsenize. Aranızdan su sızmıyordu"
O tarafa dönüp,bağırmıştım.
"SEN İŞİNE BAKSANA"
Hacer "Vaay atar filan ne ayak? Deniz gelince bi artislik yapasın mı tuttu hayırdır?"
Koğuşta oluşan gerginlikten dolayı etrafımızda doluşan insanlar oluşmuştu.
Pelin de odasından çıkmış,bizi izliyordu herkes gibi.
Oluşan olumsuz havadan haz alan psikopatlar derneği gibi,zayıf noktamı bulmuş lafları ile tahrik ediyorlardı beni. Ama asla oyunlarına gelemezdim artık. Bir hatamla Zerrin beni hücreye atmış olsa,Deniz ne yapacaktı burada?
Kendime hakim olmalıydım.
"İşine bak Hacer. Sahibin tasmanı çözsünde bir hava al sen,ha?"
Söylediklerimle sinirlenmişti. Lara'ya bi bakış atmış,onun ifadesiz duran suratından sonra bana doğru yaklaşmıştı.
Bir adımlık mesafemde durup
"Senin de sonun yakın. Dua et ağama" dedikten sonra omzuma çarpıp odasına gitmişti.
Ben onun lafı ile Lara'ya çevirmiştim gözlerimi. Kısa süren bakışmamdan sonra,Denize doğru dönüp ,sorumu sormuştum.
"Nasıl gelldin buraya?"
"Neden ya da Niye değil, Nasıl diye mi soruyorsun Azra?"

 "Nasıl gelldin buraya?""Neden ya da Niye değil, Nasıl diye mi soruyorsun Azra?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Neden'i beni ilgilendirmiyor artık Deniz."

Bu lafımla gözleri dolmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu lafımla gözleri dolmuştu.
Bunları yapmak zorundaydım. Lara'dan onu korumam lazımdı. Deniz'in bu halini görünce kalbimde bir şeyler hareketlenmişti sanki.
"E cevap versene" suratıma dik dik baktından sonra arkasını dönüp tam karşmda ki odanın kapısını açıp içeriye girmişti.
Etrafta hâla bizelere bakan insanların olduğunu görunce bağırmiştım,
"NE BAKIYORSUNUZ? AYI MI OYNUYOR LAN?"
Bu lafımla herkes başını yere eğip ilgilendiği işlerine devam etmişti.
----------------------
Denizden;

Dönence:Azden (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin