BÖLÜM 4: Dikizlemek

2.9K 295 122
                                    

"Ağhhh...Hadi ama son kova!!"

Eğildi, kovanın altına kuvvet uygulayarak çapraz bir şekilde tahta bir iskemleye yatırdı ve hiç bir damlasını bile israf etmeden hepsini dökmeyi başardı. Son kovayıda bitirdikten sonra, avuçlarına sarmış olduğu bezi çıkarıp bir köşeye attı. Ellerinin hızlı bir şekilde aşınıp kanamasından dolayı canı çok yanmaya başlamış ve kendince böyle basit bir yöntem geliştirmişti. Köle olarak tam bir ay geçirmişti ve artık eskisinden de çok iş yapmak zorunda kalıyordu. 6 saatte zar zor bitirebildiği işlerini artık 4 saatte bitiriyor, ardından ise üstlerinin ona rastgele bir görev vermesini bekliyordu.

"Acaba Ray yine mutfağa mı gönderildi?"

Suratında kıskanç bir ifade belirmişti. Bu bir ay içerisinde her gece bir kaç saat Ray ile konuşup dertleşiyorlardı. Birbirlerine eski hayatlarında neler yaptıklarını ve gelecekte neler yapmak istediklerini anlatıyorlardı. Chen'in inatçı kişiliğini yakından tanıyan Raymond, aralarındaki buzları iyice eritmeyi başarmıştı. İlk defa işlerini bitirip başka bir göreve verileli 2 hafta oluyordu. Chen mutfağa Raymond ise taş ocağına gönderilmişti. Ancak mutfaktaki personeller Chen'i eşşek sudan gelinceye dek dövüp dışarı attıktan sonra görevleri değiştirilmişti. Artık Raymond mutfakta çalışıyor, Chen ise bazen taş ocağında bazen de çobanlarla beraber çalışıyordu.

"Benimle geliyorsun velet!"

Kapının önünde beliren bölüm şefini görünce hemen ayağa fırlayıp adamı takip etmeye başlamıştı. Yaklaşık bir ay önce yemekhanede Liam isimli bir köleyi tek yumrukta metrelerce uçurduğunu gördükten sonra bölüm şefine hayranlıkla bakıyor ve imreniyordu.

"Bugün her zamankinden daha önemli bir işte çalışacaksın. Kulaklarını iyice aç ve beni dinle."

Chen, bölüm şefi Jaheel'in ilk defa bu kadar ciddi bir tavır sergilediğini görüyordu.

"Klanın genç efendisi eğitim yaparken onun ekipmanlarını taşıyıp kişisel hizmetçisi gibi bir şey olacaksın."

Chen'in gözleri şaşkınlıkla parıldamıştı. Daha önce klanın genç efendisi hakkında bir kaç dedikodu duymuştu. Raymond'ın anlattığına göre bu genç efendi aslında bu klanın ana soyundan gelmeyen birisiymiş. Yıllar önce klan liderinin bir silah arkadaşı onun hayatını kurtarmak için kendini feda etmiş ve yeni doğan oğlunu ona emanet etmişti. Sung klanının lideri de şerefi üzerine yemin edip bu genç efendiyi klana almış ve kendi varisi tayin etmişti. Tabiki bunun tek sebebi klan liderinin verdiği söz değildi. Bu küçük çocuğun canavar vari potansiyeliydi. Kullanılan ölçüm taşlarının gösterdiği değerler Sung klanının kurucu atasından bile daha yüksek bir potansiyele sahip olduğunu açıkca işaret ediyordu. Böyle değerli bir fidanın gelecekteki klan lideri olarak tayin edilmesi hiçte olumsuz karşılanmamış aksine sonuna kadar desteklenmişti. Zaten klanın ana soyundan gelen topu topu 4 kişi vardı. Genç efendinin üvey abisi yıllar önce elini ayağını klandan çekerek uzak diyarlara göçüp gitmişti. Politik işlerle uğraşmaktan hiç haz almayan bir yapısı olduğu söyleniyormuş, tam bir maceraperest yetişimci ruhuna ve kişiliğine sahip bu adamdan başka geriye yalnızca 2 tane kadın ve genç efendileri kalıyor. Bu sonuçtan da anlaşıldığı gibi geriye kalan tek erkeğin varis yapılması gayet doğal.

"Onun gibi bir dahiyi kızdırma ve gözlerini dört açarak izle. Belki sende 10 yaşına girmeden evvel enerjiden bir kırıntı hissedip fiziksel gücünü arttırabilirsin."

İşte bu son cümle Chen'in heyecanını körüklemişti. Eğer fiziksel gücünü artırmanın yolunu bulursa hem işlerini daha iyi yapıp hem de abisinin intikamını alabilecek bir umudu olurdu. Belki de kölelikten bile kurtulabilirdi. Bölüm şefi Jaheel'in ardı sıra özel konutların olduğu bölgeye girdi.

MhitraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin