Bu bölümü bok kafalıya ithaf ediyorum (Ghost_m_) !!
:)
♤♤♤♤♤♤♤♤♤
Çorak topraklardan yola çıkan büyük bir kâfile, peşi sıra sürükledikleri onlarca at arabasıyla beraber Endral Şehrini terk ediyordu. Hedeflerinde bulunan yer Sung klanıydı. Ticari bir anlaşma imzalayıp şehir lordu ve Sung klanı arasında sıkı bir dostluk oluşturmak istiyorlardı. Ayrıca bu sadece bir ticaret antlaşması değil ekstradan yapılacak bir nişan töreniydi. Şehir lordunun küçük kızı ve Sung klanının genç efendisi arasında yapılacak bu nişan, halka duyrulmamış aileler arasında gizli tutulması kararlaştırılmıştı. Ta ki iki tarafta 16 yaşına basana dek, bu nişan taraflar arasında bir nevi teminattı.
Her şey günlük bir şekilde süregelirken, Sung klanında ise telaşlı hazırlıklar vardı. Köle muhitlerinde ise tam bir kargaşa hakimiyeti mevcuttu. Konutlardan birinin ardında, sırtını duvara yaslamış 10 yaşlarında bir çocuk vardı. Keskin yüz hatları ve derin mavi gözleri, dönüp bir daha bakmanıza sebep olurdu. Kaşlarını çatarak bekliyor, ayağıyla yerde ritim tutuyordu. Bulunduğu konut çok ücra bir köşede göze batmayacak bir yerdeydi. Az sonra telaşlı bir ayak sesi geldi ve binanın ardına birisi çevik bir şekilde atladı. Kaşları çatık bir şekilde, onu bekleyen küçük çocuğu görünce sırıtarak karşısına dikildi.
"Beklemekten hiç haz etmiyorsun dimi?"
Chen gözlerini devirerek arkadaşına baktı.
"Hangi cehennemdesin!? Tam 3 gündür haber alamadım senden. Eğer biraz daha gecikseydin."
Raymond gülerek Chen'in omzuna yavaş bir yumruk atmıştı.
"Hadi ama Chen! Bana bir bok olmayacağını benden iyi biliyorsun."
Chen çatık kaşlarını gevşetirken sabırsızca Raymond'a baktı.
"Hadi dökül bakalım, bir yol buldun mu?"
Aslen Raymond'ın ortadan kaybolma sebebi klandaki bu hareketliliği öğrenmek ve son zamanlarda Chen'le beraber yaptıkları planı eyleme dökmekti. Yüzünde kendini beğenmiş bir ifade oluşmuştu. Bu işimde başarılı oldum gülümsemesiydi.
"Bil bakalım noluyor? Ticari bir anlaşma için Endral şehrinden bizzat şehir lordu ve ailesi klanı ziyarete geliyor."
Chen'in gözleri dalgalanmıştı. O şehrin ismi, geçmişe dönmesini sağlamıştı. Büyüdüğü ve avucunun içi gibi bildiği şehir, ve abisinin öldürüldüğü şehir.
"Eee bu boktan bilgiler için mi o kadar zaman etrafta yoktun!"
Raymond yeni bir kahkaha atmıştı.
"Sence başka bir şey bulamadım mı?"
Chen'in sabırsız yüzünü görünce daha fazla ağzındaki baklayı tutamamıştı.
"Bizim Maxwell nişanlanıyor lan! Hemde şehir lordunun kızıyla."
Bu bilgi Chen'in gözlerinin pörtlemesine neden olmuştu. Bu kayda değer bilgiye çok şaşırması Raymond'ı zevkten dört köşe bir hâle sokmuştu. Casusluğun da en çok bu noktasını seviyordu. Bir kaç kelimeyle katı insanları bile şaşkınlıktan deliye döndürmesini.
"Ciddi olamazsın! Daha 10 yaşında mı evlilik düşünüyor bu insanlar."
Raymond, göğsünü kabartırken Chen'e bir cahile bakar gibi bakıyordu.
"Tüm zamanını şu şelalenin orda geçirmeseydin sende dedikodulara kulak misafiri olabilirdin. Bu nişan sadece bir teminat akıllım. Yaşları 16 olana dek de evlenmeyecekler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mhitra
FantasyKronolojik olarak yazılan 2. Kitap olmasına rağmen , Andrea ile ufak göndermeler hariç bağlantısı bulunmayacaktır. Bu yüzden okumaya direkt bu kitaptan başlayabilirsiniz . Ayriyetten kitap ismini kararlaştırmamda bana büyük yardımları dokunan 'kitap...