BÖLÜM 9: Eyleme Dökülen Düşünceler (2)

2.8K 272 88
                                    

"Bak Chen! Eğer o gelirse kaçamayız. Tüm klan peşimize düşerse ne bok yiyeceğiz?"

Raymond çaresiz sesiyle Chen'e mantıklı açıklamaları sıralıyordu. Dakikalardır sessiz duran Maxwell öksürerek konuşmaya girmişti.

"Eğer ben olmazsam o arabalara gizlice girmeyi aklınızın ucundan bile geçirmeyin! Alınan önlemlerden haberiniz var mı sizin? O kısma ulaşmak için en güvenli yol, dedemin köşkünden geçmek ve arka avludan sessizce oraya ulaşmak."

Chen hak verircesine dönmüş ve Raymond'a bakmıştı.

"Bak dostum! Kaçmayı o da bizim kadar çok istiyor. Hem bizzat bu öğlen, o arabaların konulduğu yere uzaktan baktım."

Ümitsizce başını sallamıştı.

"Çok fazla muhafız var, o tarafa ön cepheden ulaşmak için görünmez falan olmamız gerekiyor."

Maxwell küçümseyerek gülmüştü.

"Sadece görünmez olsak bile oraya giremeyiz! Muhafızlar arasında Uyanış alemine yarım adım uzakta olan elit bir asker var. Bizi gözleriyle görmese dahi hissedip yakalayabilecek güçte. Hatta..."

"O adam neredeyse şehir lordu kadar güçlü, kendisi Endral şehri ceza departmanının kıdemlisi."

Chen'in tüyleri istemsizce diken diken olmuştu. Beş yıl önce, o adamın yüzünü görmese dahi yediği baskı yüzünden bilincini kaybetmişti. Aradan geçen yıllar sonunda adamın gücündeki artışı da hesaba katarsa en ufak şanslarının dahi olmadığını biliyordu.

"Öyle birisi ne sikime korumalık yapıyor bu arabalara?"

Raymond, sinirle Maxwell'e dönmüştü. Maxwell, derin bir nefes aldı.

"Mor damarlı cennet kristali! O koca arabların içerisi bir iki tane küçük kristal barındırıyor. Geriye kalan arabalar ise değersiz malzemelerle yüklü."

Chen ve Raymond bu kristalin değerli bir şey olduğunu anlamışlardı.

"Ne kadar değerli bu şey?"

Chen merakla Mxwell'e sormuştu. Maxwell omuz silkti ve içerisinde bulundukları araziyi işaret etti.

"Tüm klan arazisini satsak, 1 tane belki alabiliriz."

Raymond ve Chen, kan kusacak kadar şaşırmışlardı. Sung klanı büyük bir klan olmasa dahi, sadece köle muhiti bile kilometrelerce alana uzanıyor ve 15 tane Bölüm şefi tarafından kontrol ediliyordu.

"Peki! Yeni planımızı anlat o zaman."

Raymond teslim olmuşçasına Maxwell ve Chen'e bakmıştı. Açıkca bu değerli nesneyi çalmak için olmasa bile, gizlice yaklaşmaya çalışmak ölümlerden ölüm beğenmekten farksızdı. Geriye kalan tek yol Maxwell'den geçiyordu.

"Şu an güneş yeni battı, bu akşam dedeme şifali banyo yapıp temel sağlamlaştıracağımı söyleyip odama kapanacağım. Beni rahat bırakacaklarına adım gibi eminim."

Raymond göz devirmişti.

"Sonuçta klanın geleceğisin(!)"

Maxwell, umursamadan devam etmişti.

"Odama kapandıktan sonra, sizin köşkün arkasındaki hamama girmeniz gerekiyor. Oradan benim odama kimseye görünmeden geçebileceğiniz özel bir kapı var."

Chen sessizliğini bozarak sözü devralmıştı.

"Ya hamama girerken fark edilirsek?"

Maxwell, önemsiz bir şeymiş gibi elini sallamıştı.

MhitraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin