37. Bölüme özel, tüm KASTAMONU'lu hemşerilerime ve kendini KASTAMONU'lu hisseden kardeşlerime ithaf ediyorum!!
♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤
Final Maçından 15 dakika önce.....Kara Güneş çaylaklarının bekleme alanı...
"Bana elementinin gücünü ver!"
Karanlık bir oda içerisinde büyük bir gölge vardı. Bu gölge, Chen'e dolaylı olarak yardım edip karanlık element saldırısını yutan Anka gölgesiydi.
"Benimle nasıl konuştuğunu bilmiyorum, ama sakın beni zayıf görme. Ben, Kara Anka'nın bir damla kanındaki bilinç kırıntısıyım. Orjinal formumdan binlerce kat güçsüz olabilirim ama hâla Tanrısal bir yaratığım. Kanımı kullanman, intihar etmenle aynı kapıya çıkacaktır."
Chen, gülümsemişti.
"Bana bak! Sıradan birisine mi benziyorum? Senin orjinal formun bile benim bedenimi işgal edemez. Şu an, ne kadar sana karşı koyamıyor olsam da hâla sana karşı koyabilecek biri var."
Eliyle kıyafetini açmış ve göğsünü göstermişti.
"Etrafımda devinen havayı hisset! Tanrısal bir yaratıksın değil mi? O zaman söyle bana..."
Mistik bir auranın ardından, kalbinin üzerindeki dövmeyi işaret etmişti.
"Bu, seni kontrol edebilir mi!?"
Anka gölgesi şiddetle titremeye başlamıştı. Şu an görsel imajın içindeki bir kan damlası olmasına rağmen, orjinal formundaki hâlinin bile titreyeceğine emindi.
"Sennn...bunun ne olduğunun farkında mısın?"
Chen, Anka gölgesinin gerginliğini hissedebiliyordu. Eğer bu bilinç kırıntısı ona yardım etmeyi kabul ederse, zor bir durumda ortaya atabileceği bir koz kartına sahip olacaktı.
"Hiçbir fikrim yok. Tek bildiğim şey bu dövmenin her boka baskın gelebileceği."
Anka gölgesi, küçük insan yavrusuna dikkatle bakmaya devam etti. Kalbinin üzerindeki dövmeye bakınca varlığının ezildiğini hissediyordu. Kemiklerine işleyen kibri bile, korku silsilesine kapılmıştı.
"Sana yardım edeceğim insan, gerektiği zaman işaret vermen yeterli olacak. Ama unutmaman gereken bir şey var."
Chen'i uyarır bir tonda konuşuyordu.
"İki tarafı keskin bir kılıç kullanacaksın. Zihnine ve bedenine büyük bir baskı binecek. Amacına ulaşsan bile yara almaman mümkün değil."
Chen, gülümsemesini genişletmişti. Yara almayı umursamıyordu. Oldukça hızlı iyileşen bir bedene ve küçük periye sahipti. Felç kalsa bile, en geç bir kaç haftaya tekrar ayaklanabilecek bir duruma gelirdi.
"Kabul ediyorum..."
~~~~~~~~~
Dakikalar sonra, Savaş alanında....
"Efendiniz olarak emrediyorum!"
Uğursuz bir aura Chen'in etrafında devinmeye başlamıştı.
"KALKIN VE BENİMLE BİRLİKTE SAVAŞIN!!!"
Chen'in ayaklarının altındaki gölge, bir sürü parçaya bölünmeye ve zemini hızla kaplamaya başlamıştı. Az sonra gölgelerden biri, Chen'in bedenine yapışarak her yerini kaplıyordu. Bembeyaz derisi siyah gölge tarafından kuşatılırken, en son yüzü de tamamen siyah bir şekilde örtülmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mhitra
FantasyKronolojik olarak yazılan 2. Kitap olmasına rağmen , Andrea ile ufak göndermeler hariç bağlantısı bulunmayacaktır. Bu yüzden okumaya direkt bu kitaptan başlayabilirsiniz . Ayriyetten kitap ismini kararlaştırmamda bana büyük yardımları dokunan 'kitap...