BÖLÜM 52: Antika

1.7K 182 396
                                    

Bu bolümü Ksasuke 'ye ithaf ediyorum!!!

♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤

ZZZZZZ.....BOMMMMMM.....

Kara yıldırım, Chen'in bedenine çarparak muazzam bir patlamanın yankılanmasına neden oldu. Genç adamın bedenindeki her hücre, acımasızca parçalanıp yeniden oluşturulurken tüm bedeni yıldırımı yuttu.

Kara yıldırımlar, meridyen noktalarından birisine otomatik bir şekilde giderken Chen'in bedenine büyük baskı bindiriyordu. Normalde olması gereken, meridyenlerin içinden geçerek dantiana gitmesiydi. Ama sorun Chen'in meridyenlerinin kaotik bir düzende olmasıydı. Bu yüzden kara yıldırım, giriş yapabileceği bir meridyen noktası bulamadı. Doğal olarak da süreç uzadıkça, Chen'in bedeni kararıp yanık kokusu serbest bırakmaya başladı.

"HAYIR!! BURADA ÖLMEYECEĞİM!"

Öfkeli bir haykırış bırakan genç adam, bedeninde gezinen kara yıldırımlara odaklandı.

Fiziksel ekim yapmamış olsaydı, şu an çoktan pişmiş balığa dönmüş olurdu. Bu yüzden, bütün iradesini sürece aktarıyordu. Ayaklarının uyuşmasıyla yavaşça yere çökmeye başladı. Ancak dişlerini sıkarken, sebat etmeye devam ediyordu. Derisinin altında, onlarca solucan sürünüyormuş gibi görünüyordu. Bir yandan da elektrik yükünün getirmiş olduğu cızırtılı ses mevcuttu. Bedeninde özgürce dolaşan kara yıldırımı kontrol etmeye çalıştıkça, zalim gücün altında eziliyordu. Derisi ise siyahi bir insana benzemeye başlamıştı. O an aklına hayati bir nokta geldi.

Kara yıldırımlar vücutta neden geziniyordu? Tabii ki meridyen girişi bulup, dantiana yolculuk etmek için! Eğer Chen, sıradan bir insan olsaydı bu işlem saniyeler içerisinde gerçekleşip canını bile yakmayacaktı. Ancak o, cennetlerin seçilmiş oğlu(!) Olduğu için bu işlemde de ölüm kalım savaşı veriyordu.

Aklına gelen fikri hızlı bir şekilde hazırlayıp, uygulamaya koymaya başladı. Eğer yıldırım, meridyen noktası arıyorsa ona verecekti! Bir sonraki an vücudunu kasarak, 5 tane meridyen noktası hariç her yeri baskıladı. Bu sayede kısa süreliğine de olsa, sadece 5 meridyen içeriye enerji çekecekti. Tabi ki bunu yaptığı an kara yıldırımlar, kırmızı görmüş boğa gibi 5 ince enerji akışına kilitlendi.

Eğer enerji akışını takip ederlerse, dantianı bulabileceklerini biliyorlardı. Saliseler içerisinde 5 parçaya bölünen kara yıldırım, bu 5 meridyen noktasına hiddetle çarptı ve geçti.

BANNGGG...

BANGGG....

BANGG....

BANGG..

BANG...

5 parçaya bölünse bile, kara yıldırımların delici gücünü kimse hafife alamazdı. Sonuçta bir tanrının mirasıydılar. Her parça, şiddetli bir şekilde kendi yöneldikleri meridyen noktalarını parçalara ayırdı. Ardından kaotik enerjiyi çim biçer gibi dağıtıp, genç adamın dantianına giriş yaptılar.

ZZZ....BOMMM.....

Chen'in kapkara görünen teninin altında, kuvvetli bir gök gürültüsü peydahlandı. Ses sanki, felaket yıldırımları ile boğuşan bir Taoistin mücadelesinden kaynaklanıyordu.

Dantian havuzuna giren kara yıldırım, suyun içine dalıp kendi başına hareket etmeye başladı. Merkezi noktadaki dantian çekirdeği ise yavaşça dönmeye devam ediyordu. Birkaç dakika dönmeye devam eden çekirdek, kararıp çatlamaya başladı. Ardından, dantian havuzundaki kara yıldırım hiddetlenerek çekirdeği dövmeye başladı.

MhitraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin