BÖLÜM 60: Etli Beden Dövme Tamamlandı

1.2K 131 96
                                    

Bu bölümü LittleSpiderLucas 'a ithaf ediyorum!!

Ithaf vermeyi unuttuğum dostlar, kusura kalmayın. Her önüme gelene söz verdiğim için sonra karıştırabiliyorum.

Iyi seyirler

♤♤♤♤♤♤♤♤♤

Etli Beden Dövme!

Hasta yatağında sargılar içerisinde uzanan Chen, yavaş yavaş kendine gelmeye başlıyordu. Vücudunu hâla hareket ettiremese bile, bilinci yerindeydi. Vücuduna akan enerjiyi hisseden genç adam yutkunmadan edemedi. Bunun sebebi eskisinden kat be kat daha fazla enerjinin, vücuduna girmesiydi. Ayrıca her şey otomatik bir şekilde ilerliyordu. Fiziksel ekim tekniğini zihninde kontrol ettiği zaman, yaşanan garip durum kafasına dank etti.

"28 açık meridyen..."

Heyecan ve korkuyla tekrar tekrar kontrol ettikten sonra gerçekten de bedeninin eskisinden çok daha farklı olduğunu hissetti. Çok daha sağlam ama bir o kadar da hafifti. Ayrıyeten fiziksel ekim tekniğinin ilk seviyesi tamamlanmış, bedeni Uyanış Aleminin 1. Seviyesine kadar geliştirilmişti.

Etli Beden Dövme!

Zihnindeki ekim tekniğinde, bu kelimeler yeşil bir ışıkla parıldıyordu. İçgüdüsel olarak ona dokunduğunu hissettiğinde, aklına hiçlikten gelen büyük bir bilgi dalgası aktı.

"B-b..u gerçek olabilir mi?!"

Zihnine akan bilgiler, vücudundaki her et ve deri parçasını en ince ayrıntısına kadar kontrol edebilmesini sağlıyordu. Hatta o kadar detaylı ve titizdi ki, isterse etinin rengini bile değiştirmesine olanak sağlıyordu. Soğuk bir hava genç adamın ciğerlerine çekilirken, uzandığı yerde gözlerini yavaşça açtı.

"RAYMOND! BİRAZ DİNLEN İSTERSEN, BURADA BEN BEKLERİM."

Kulağının dibinde gök gürültüsü gibi patlayan bu ses, Chen'in başının dönmesine neden oldu.

"Ağrhhhh..."

Tam sesin kaynağını aramak için etrafa bakmak üzereydi ki, tavandaki ışıklar güneş gibi parlayarak gözlerini acıttı.

'Mutlak ışık, mutlak karanlığı doğurur!'

July'nin dalga geçer gibi konuşması zihninde yankılandı.

"Ne saçmalıyorsun July?!"

Gözlerini tekrar açmaya korkan Chen, sinirli bir şekilde July'e seslendi. Bir yandan da dantianındaki değişikliklere göz atıyordu. Dantianındaki olağan dışı havayı sezen genç adam, yeni bir şaşkınlıkla Mhitra'ya baktı. Öfkesi ve şaşkınlığı balon gibi sönerken hiçbir zaman doğru dürüst kullanamadığı elementini hissetti.

'Vücudun normalden onlarca kez daha çevreye duyarlı oldu Chen. Şu an birçok algını devre dışı bırakmamış olsaydım, acı içinde ağlıyor olurdun.'

Etli Beden Dövme sayesinde vücudunu eskisinden daha çok tanıyan Chen, July'nin dediklerini sonunda anladı. Etli Beden Dövme'den öğrendiği yöntemlerle akut duyularını eski ölçülerine gelecek şekilde kısıtlamayı ve yavaşça gevşeterek normal standart hâle getirmeye başladı. Bunu yapmak ne kadar karmaşık görünse de Chen için nefes almak kadar kolay görünüyordu. Bedenini stabilize etmeyi ayarladıktan sonra, dikkatini tekrardan Mhitra'ya odakladı. Maddi olarak göremediği bu elementini garip bir şekilde 'hissedebiliyordu'.

"Fiziksel ekim tekniğim güçlendikçe, elementimi daha iyi kullanıyor olabilir miyim?"

Düşüncelerini sıralarken, Mhitra'yı aktifleştirdi. Şu an ilk insanın ateşin varlığını keşfettiği zaman gibiydi. Yeni bir element ve yeni özellikler...

MhitraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin