BÖLÜM 46: 12. Prens

1.7K 164 124
                                    

Bu bolümü  Ahmet7852'e ithaf ediyorum!!

♤♤♤♤♤♤♤♤♤

"Revirdeki odadayken bu kadının içeriye girdiğini hissedemedim. Kendini kasten saklıyordu. Ama senin vücudun tehlikeyi anlık bir şekilde hissedip uyanmanı sağladı."

Öğretmen Zhu'nun ayrılmasının üzerinden bir kaç dakika geçmişti. Chen ise zihninde yankılanan, küçük perinin sesini dinliyordu.

"Ayrıca, senin bir anda uyandığını görünce gözlerinde memnun bir bakış oluştu. Sanki...seni sınıyormuş gibiydi."

July'nin gözlemleri, küçümsenmeyecek kadar önemliydi. Chen ise öğretmen Zhu hakkındaki gözlemlerini dinlerken, hayrete kapılıyordu. "Bu gece beni gizlice bulması, bir tür testti yani."

July'nin dediklerine göre, öğretmen Zhu'nun her hareketinin altında farklı bir anlam yatıyordu. Ve bu gece yaşananlar, detaylı bir sınavdı.

"Aynen öyle! Hatta sen revirde uyanmamış olsaydın. Tekrar ses çıkarmadan çekip giderdi. Sana ilaç falan da vermemiş olurdu."

Chen, July'i dinlerken yatağında doğruldu. Bir yandan da eline aldığı mavi renkli hapı inceliyordu. "Bu şey, zehir veya türevlerini içermiyordur umarım."

Hapı kokladıktan sonra July'e sordu. Normalde öğretmen Zhu'nun ona herhangi bir ilaç veya başka bir şey vereceğine inanmıyordu. Kesin altında yatan bir art niyet tohumu vardı. "Meraklanma Chen, bu meridyen yıkama hapı. Kırılma Alemine geçen kişiler tarafından genelde kullanılıyor. Ileride atılım yapmanı kolaylaştırmak için meridyenlerindeki safsızlıkların bir kısmını da dışarıya atıyor."

July'nin güven dolu açıklamalarını dinleyince içi rahatlamıştı. "Ayrıca fiyatı neredeyse 700-750 bin altın aralığında."

Az önce duyduğu şeylerin, halüsinasyon olup olmadığından şüphelendi.

"Bu küçük hapın! 700 bin altın değerinde olduğunu mu söylüyorsun?!"

Avucunun içerisindeki hap, eline ağır gelmeye başladı. Bir yandan da hayret nidaları atıyordu. Hayatında, o kadar parayı tek bir seferde harcamayı bile düşünemezdi.

"Seni aptal çocuk, heyecanlanma! Bu hap senin için astronomik bir değere sahip olabilir ancak onun gibi birisi için sadece şekerleme niyetine satın alabileceği bir şey. Bu yüzden, senin için aşırı yüksek bir fedakarlıkta bulunduğunu sanma."

Anlamış bakışlar Chen'in suratında belirdi. Yatağının üzerinde meditatif pozisyona geçip, hapı yutmak için hazırlandı.

"Kişi, meridyenlerindeki enerji akışını kontrol edemez. Sadece otomatik döngüyü takip eder. Ta ki Aydınlanma Alemine dek. Bu aleme ulaşınca meridyenler üzerinde kontrol sahibi olunur ve ekim üssü daha da uzak ufuklara yelken açar. Bu karmaşık adımları sana henüz anlatmanın zamanı değil."

Sesi, bilgilendirici tınısıyla akmaya devam etti.

"Bu hapın değerli olmasının sebebi de meridyenlerdeki kiri, erkenden dışarıya atmasıdır. Bu sayede ekim üssün daha saf ve kararlı olur. Ileride Aydınlanma Alemine atılım yapman, bir nebze de olsa kolaylaşır."

Meridyen kavramı, Chen'in heyecanını törpülemişti. Elindeki hapın, şimdi daha da değerli olduğunu hissediyordu.

"Ayrıca bu hap meridyenlerini temizlerken, manevi algımla senin meridyenlerini inceleyebilirim. Gelecekte senin için bazı haplar yaparken, işimi daha da kolaylaştırır."

MhitraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin