BÖLÜM 29: Hayatta Kalmanız Dileğiyle...Bol Şans...

2.5K 248 283
                                    

Bu bölümü EkremKaanAlbayrak 'a ithaf ediyorum :)

Ilginizi çekerse, yazmaya başladığı kurguya da bir göz atın...

♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤

'Uyan artık Chen!'

Küçük peri, Chen'i uyandırmak için dakikalardır çaba gösteriyordu. Küçük çocuk yavaşça göz kapaklarını araladı.

"Ahh..kusura bakma biraz yorgundum."

Chen, ayağa kalkınca vücudunun uyuşmuş olduğunu hissetmişti. Bir iki esneme hareketinden sonra sonunda kendine gelebildi. Üstünü çıkararak hemen kendini suya attı.

"İlk defa büyülü yaratıklarla savaşacağım! Oldukça meraklıyım."

Hızlı duş seansından sonra kıyafetini giyen Chen, bıçağı yüzüğünden çıkarmıştı.

'Bıçağınla oynamayı kes! Hadi gidiyoruz.'

Küçük perinin azarlamasıyla bıçağı tekrar boyutsal yüzüğüne atarak, odasının kapısını açmıştı. Hızlı adımlarla aşşağı inerken evde kimseciklerin olmadığını fark etmişti.

"Nereye gittiler acaba?"

Morgan'ı bir kaç gündür görmediği için meraklanmaya başlamıştı. Şimdi evde olmadığını görünce de hayıflansa da omuzlarını silkerek dışarıya adımını atmıştı.

Zindan, konum olarak akademinin kuzeyinde, bir tepenin üzerinde yer alıyordu. O kadar uzunduki Chen zindanın tepesine bakmak için kafasını kaldırması gerekiyordu.

"Bu kadar büyük bir şeyi kim inşa etmiş?"

Kulenin mimarına olan saygısı kabarırken, sonunda girişe ulaşmıştı. Girişte karakol benzeri bir yer kurularak, öğrencilerin teker teker içeriye girmesini sağlayan bir düzenek vardı. Chen, sıraya girerek beklemeye başlamıştı.

"Bu sefer 8. Katta avlanacağım."

"Canına mı susadın!? Bir kaç altın fazla kazanmak için 8. Katta mı kalmayı planlıyorsun?"

"Hadi ama abi! Her bir katta hayvanların seviyesi 1 artıyor. Ben Başlangıç Aleminin 8. Seviyesindeyim. Kendi seviyemde bulunan yaratıkları avlamak sorun çıkarmaz."

"Aptal! Büyülü yaratıkların savaş gücü bizden daha fazla. Kendini mi öldüreceksin!?"

Chen, kendi önünde olan kişilerin tartışmalarını dinlerken zindan hakkında az çok bilgi sahibi olmuştu. Her kattaki canavarlar bir seviye daha yüksekti. Ama zindanın kendisi 100 katlıydı. Yetişim yolunda 8 alem ve her aleminde 9 seviyesi var olduğuna göre. Boş Tanrı Aleminin zirvesindeki birisi en fazla 72. Kata mı çıkabilecekti?

"Bu çok saçma! Diğer katlar niye inşa edildi ki?"

Kendi kendine düşüncelere dalmışken sıra ona gelmişti.

"Giriş 1 altın!"

Boyutsal yüzüğünden çıkardığı parayı adamın önüne koyarken, karakol benzeri yapıya girerek zindanın zemin katının olduğu kısma gelmişti. Burada bazı kişiler beraber konuşup plan yaparken, bazıları Chen gibi tek başına takılıyordu. Zindan kulesinin içine girmek için herhangi bir kapı bulunmuyordu. Sadece mavi bir portal vardı. Chen, portala yaklaşan kişiye bakarken adamın ne yapacağına dikkat ediyordu.

"9. Kat!"

Kelimelerini söyledikten sonra portal hafif bir şekilde dalgalanmış ardından o kişiyi vakumlayarak resmen yutmuştu. Bu manzara Chen'i şaşkına çevirmişti.

MhitraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin