Bu bölümü miladerime (Murat499) ithaf ediyorum! Yazmaya başladığı kurguya da bir göz atın bakam ;)
♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤
Herkes derin bir nefes almıştı. Buna Kara Güneş çaylakları da dahildi. Ard arda Chen'in ellerinde ezilen kişiler bir tesadüf olamazdı. Bu açık ara onun gerçek gücünün göstergesiydi.
"Daha ayaklarını kırmadım."
Chen, bilinçsizce yerde yatan rakibine yaklaşırken hakemin uyarıcı tondaki sesini duydu.
'Bilinci kapalı birine saldırmak yasak! Yerine geç Skyfall.'
Hakem, aslen Kara Güneş akademisinin bir kıdemlisiydi. Bu seneki çaylaklardan mesûl olduğu için hepsini tek tek incelemişti. Özellikle dikkatini çeken biri vardı. Ve şimdi o dikkatini çeken çocuk karşısındaydı.
"Dinlenme süresine ihtiyacım yok, yeni rakipler istiyorum."
Bakışlarını Ivorg Akademisinin bekleme alanına kaydırmıştı.
"Mümkünse bir kaç darbeme dayanabilecek rakipler olsun."
Hakem sadece gülümsemiş ve yeni rakibini sahaya çağırmak için Ivorg Akademisinin alanına ilerlemişti. Az sonra herkesin bakışları bir kere daha arenadaydı. Buna Natsunya ve diğer ağır yaralı Kara Güneş çaylakları da dahildi.
Bu sefer Chen'in karşısına kırmızı saçlı, vücut ölçüleri neredeyse kendisiyle aynı olan biri çıkmıştı. Çocuğun bakışlarında, heyecan ve arzunun kıvılcımları çarpışıyordu. Açıkçası ne bir küçümseme ne de başka bir ifade sergilememişti. Sadece savaşma arzusu yayıyordu.
'Maç Başlasın!'
Hakemin sesinden sonra Chen'in rakibinin gözleri, birdenbire açıldı ve ileriye doğru koşarken etrafa tuhaf bir baskı yaymaya başladı. Chen'e bir kaç adım yaklaştıktan sonra aniden sıçradı ve saçlarıyla aynı renk olan bir mızrak çıkardı.
"Kıvrılan ejder ısırığı!"
Mızrağın etrafı delici bir aurayla kaplanırken gittikçe büyüdü ve havada dosdoğru Chen'e doğru ilerlemeye başladı.
Ba-Thumph...Ba-Thumph...Ba-Thumph.
Tehlike hissiyatı Chen'in kalbinde harmanlanırken içini büyük bir heyecan dalgası kaplamıştı.
Boaamm....
Chen, bir kaç adım geriye çekildi ve yere saplanıp krater oluşmasına neden olan kızıl mızrağa baktı. Yerde onlarca çatlak uzanarak örümcek ağı benzeri bir desen oluşturmuştu.
Bakışlarını aceleyle yerden çekip, tekrar rakibine doğrulttuğunda, onun hızlı hareketlerle yön değiştirdiğini fark etmişti. Bazen sağa bazen de sola kavisli bir şekilde hareket ediyor, gittikçe hızlanarak Chen'e yaklaşıyordu.
"Kertenkelenin kavrayışı!"
Yeni bir isim söyledikten sonra boyutsal yüzüğünden yeni bir mızrak çıkarmıştı. Chen, elini yumruk şekline getiririken saldırmak için açık arıyordu. Ancak rakibinin mızrak üzerindeki hakimiyeti olağanüstüydü.
CLANGG.....
İki metalin birbirine çarpma sesi yankılanmıştı. Kızıl saçlı çocuğun gülümsemesi genişlemişti. Sonunda Chen'e silah çıkarmayı başararak, dişli bir rakip olduğunu herkese göstermişti.
Ama tuhaf olan şey o değildi. Koca mızrak, siyah ortalama üstü uzunluktaki bir bıçak tarafından durdurulmuştu. Silahların kalitesine de kısa bir bakış atılacak olunursa, kesinlikle mızrak daha güçlü bir silahtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mhitra
FantasyKronolojik olarak yazılan 2. Kitap olmasına rağmen , Andrea ile ufak göndermeler hariç bağlantısı bulunmayacaktır. Bu yüzden okumaya direkt bu kitaptan başlayabilirsiniz . Ayriyetten kitap ismini kararlaştırmamda bana büyük yardımları dokunan 'kitap...