12| Part II | doğamı inkar edemezsin.

3.1K 401 87
                                    

İyi okumalar🌙
-

"Jimin benden korkmana gerek yok."

Taehyung ondan uzakta temkinli bir şekilde onu ve hareketlerini izleyen Jimin'e bakıyordu.

"Senden korkmuyorum." dedi Jimin korka korka. Taehyung, Jimin'in vücudundan yükselen korkunun kokusunu alabiliyordu. Bilinenin aksine korkunun bir kokusu vardı ve Jimin'in bu denli korku kokması Taehyung'u güldürmüştü.

"Korktuğunu biliyorum tamam mı? Sorun değil zaten korkmasaydın bir sorun olduğunu düşünecektim."

Taehyung gülünce Jimin'in gözleri dudaklarının arasından sallanan azı dişlerine takılmıştı. İki sivri kazık,Taehyung'un güzel dudakları arasından sallanıyor,sokak lambasından yansıyan ışık sayesinde sanki parlıyorlardı.

"Şimdi dişlerimi içeriye sokacağım sadece korkmaman için. Ben hala arkadaşınım."

Ve dişleri bir saniyede diş etlerinin içine girerken Jimin hala anlayamıyordu. Evinde bir vampir vardı. Ve vampirler vardı... Yani vampir vardı yahu! Bu cümlenin neresi normaldi!

"Sen." dedi Jimin tedirgin bir şekilde ona bakarken. "Bana zarar vermeyeceksin değil mi?"

Taehyung yeniden gülümsedi. Şimdi dişleri yoktu ve eskisi gibi görünüyordu.

"Asla." dedi Taehyung. "Sana asla zarar vermem,sana zarar gelmesine de izin vermeyiz."

"Bak..." Jimin elleriyle saçlarını geriye taradı.

"Tam olarak ne dönüyor anlamıyorum bir şekilde vampir olduğuna inanabilirim ama anlattıkların beynimin alamayacağı kadar karışık. Sadece Taehyung, seni bir insan olarak görmeye devam edeceğim."

Taehyung anlayışla başını salladı.

"Beni insan olarak görsen bile doğamı inkar edemezsin. Ben bir Rhua'yım Jimin, sizin deyiminizle bir vampir. Sana öğreteceğim merak etme, tıpkı eski günlerdeki gibi olacak."

Jimin hala inanamıyordu. Mantıklı da değildi. Nasıl mantıklı olurdu ki zaten, kendi kendine düşünüp bunu anlaması mümkün değildi onu da geçin Jimin'in bunu bunca zaman anlamaması tam bir salak olduğunun kanıtıydı.

"Eski günler?" dedi o anda Jimin.

"Ne demek eski günler? Daha önce biliyordum da zihnimi mi sildin? Süper güçlerin mi var?" Başka bir korku dalgası vücudunu ele geçirdiğinde Taehyung yeniden güldü.

Jimin aynıydı. Verdiği tepkileri aynıydı, bir kaç yüz yıl önce öğrendiğinde de aynı tepkileri vermişti. Bir kaç yüz yıl önce de yine aynı soruları sormuştu.

"Hayır." dedi Taehyung.
"Zihnini silmedim ama evet süper güçlerim var. Ben bir Rhua'yım bu başlı başına bir süper güç zaten. Dana önceki yaşamlarında da sana ben öğretmiştim." dedi Taehyung.

"Ne?" dedi Jimin. Cidden aklı allak bullak olmuştu. Ay neredeyse batıyordu. Ve Taehyung karşısında bir gram yorgunluk belirtisi göstermeden duruyordu. Bunun yanında Yoongi her ikisini de üzerinde durduğu çatıdan izlerken Jimin'in zihnindeki kargaşanın farkındaydı.

R Å E H | m y g × p j mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin