7|ölümlü hissetmek.

3.6K 412 76
                                    

İyi okumalar 🌙

-

"Piç kurusu!"

Büyük babam odamın dışından bağırıyordu aptal herif ona en az sekiz yüz kez beni yalnız bırakmasını söylemiştim.

"Yalnız bırak beni!" Tüm gücümle bağırdım geri. Dehşet derecede yorgundum.

"Sanki sana çok meraklıyım ben de!" Diye çemkirdi bana.

"O zaman neden bağırıyorsun bana!"

"Velet çık o delikten Taehyung geldi."

Taehyung'un ismimi duymamla yattığım yataktan hızla kalkıp paytak adımlarla odada yürüdüm. Başım dönüyordu uykusuzluktan.

Dün geceden beri gözüme gram uyku girmemişti, bütün olanlar aklımdaki girdaba takılmış bir şekilde benimde dönüyordu.

Beynimde dönen çok şey vardı. İlki, o adamın kim olduğuydu.

İkincisi; o adamın benim adımı nereden bildiğiydi ve üçüncüsü; ki bu beni en çok oyalayan buydu.

O siktiğimin barında neler dönüyordu.

Odadan dışarı çıktığımda Taehyung'un gözleri anında beni incelemeye başlamıştı yüzünde bir gülümseme ile.

Yüzümde dolaştı kısa bir süre ve ardından boynuma indi. Boynumun her bir santimine dikkatle bakarken ben ona doğru yürüyordum.

"Buralara gelmezsin sanıyordum?" Dedim gülümserken.

"Arkadaşımın evine gelemez miyim?" Dedi o da bana sarılırken.

Taehyung benden uzun,güçlü ve yakışıklıydı.

Öyle ki büyük babam gözlerini ayırmadan bakıyordu ona.

"Bu yakışıklı ibne de kim?"

Elinde ki su şişesiyle oturduğu duvar kenarından bağırdı bize.

"Merhaba efendim ben Taehyung."

Onun efendim deyişine büyük babamla güldük biraz.

"Efendim dedi duydun mu hergele. Biraz örnek al örnek. Adını biliyorum sen kimsin? Nesin?"

Taehyung tüm konuşma boyunca gülümserken son soru ile gülümsemesi biraz soldu. Üzerimdeki izlenme hissi hiç geçmemişti biliyorsunuz artık bunu sürekli söyleme ihtiyacı duymuyordum.

"Daegu'dan geliyorum ben,Jimin ile aynı yerde çalışıyoruz."

"Eskort musun sen de?" dedi ardından şişesini tembelce kaldırıp bir yudum alırken suyundan ya da en azından su sandığım şeyden.

"Hayır eskort değilim,Jimin de eskortluk yapmıyor zaten."

"Öyle mi,ben de diyordum bu bok çuvalının boynunda neden hiç morluk yok. Neyse,yemek yemek ister misin?"

Taehyung kibar bir gülümseme ile öne eğildi hürmetle.

"Teşekkür ederim efendim aç değilim."

R Å E H | m y g × p j mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin