14|mühür.

3.4K 405 149
                                    

İyi okumalar 🌙
-

"Hergele! Buraya gel çabuk!"

Yatağımın üzerinde boş bir şekilde yatıyordum. Tatil günümü hiçbir şey yapmadan boş geçirmek istiyordum. Aşırı yorgundum,fiziksel ve zihnen bitap düşmüştüm. Büyük babamın sesi içeriden avaz avaz geliyordu. Açık televizyonun sesini bastırabilmek için bağırıyordu ve eminim yanına gidince diyeceği şey masanın üzerindeki herhangi bir şeyi ona vermem üzerineydi. O yüzden yerimden kıpırdamamıştım bile.

"Kime diyorum it herif!"

Derin bir nefes alarak bağırdım.

"Ne var be! Sen ölmedin mi daha?!"

"Eğer gelip su şişesini bana vermezsen susuzluktan öleceğim!"

Kendi kendime güldüm. Büyük babamı iyi tanıyordum. Yataktan doğrulup odamdan çıktım ve gerçekten bir adım ötesinde olan su şişesini alıp büyük babama verdim.

"Al buruşuk artık ölmezsin." dedim o beni incelerken.

"Boynuna ne oldu hergele?" dedi kapağını açmaya uğraştığı şişeyi bana geri uzatırken.

"Sinek ısırdı." dedim sakince kapağını onun için açıp geri uzattım şişeyi.

"Sineklerin dişleri bu kadar büyük müymüş? İz bırakmış. Kime emdirdin kendini?"

Yargılayıcı gözlerine baktım. "Sinek yedi diyorum adam niye inanmıyorsun?"

Büyük babam kahkaha attı.

"Sen beni salak mı sanıyorsun velet, yaşlıyım ama salak değilim."

"Hadi ya?" dedim ben de üzülmüş bir şekilde.

"Zekanın çok da yüksek olmadığına emindim oysaki."

Yüzüme fırlatılan şişeyi havada yakaladım sonra.

"Bana bak Jimin, sana yemin ediyorum seni Jjeonggu'nun kulübesine bağlarım."

Ona güldüm ben de.

"Ben işe gidiyorum büyük baba." dedim artık evde durmak istemediğimin farkına vararak.

"İzin günündü bugün hani?" dedi o da.

"Gidip fazladan para kazanayım bari." dedim ben de ona dil çıkardıktan ve bana attığı yastığı yakalayıp ona geri fırlattıktan sonra.

Daha bar açılmamış olmalıydı. Hazırlık yapılıyor olmalıydı büyük ihtimalle. Baştan aşağıya siyah giyindikten sonra ki kombin yapacak kadar kıyafetim ve alacak param yoktu, anahtarlarımı aldığımdan emin olup evden çıktım.

Saat henüz öğle vakitleriydi güneş tepedeydi. Taehyung nasıl oluyor da rahatsız olmuyordu acaba güneşte yürürken. Yani teni acıyor muydu acaba ?

Yürümeyi seviyordum,özellikle düşünceli olduğumda yürümek bana ilaç gibi geliyordu. Olduğundan daha kısa bir sürede Sauvage'a vardığımı gördüğümde gülümsedim. Büyük ihtimalle şuan stokları düzenliyor olmalıydılar.

R Å E H | m y g × p j mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin