İyi okumalar 🌙
-
Uyumadığını biliyordum Yoongi'nin ama tam da önümde gözleri kapalı bir hâlde duruyordu.
Onun hemen sağında bir kolu başımın altında,diğeriyse belimdeyken izliyordum güzel çehresini. Teninin kokusunu duyabiliyordum, nefes almıyor oluşu ya da kalp seslerini duymuyor oluşum beni hala şaşırtsa da alışmıştım.
Pembe dudaklarına ve kirpiklerine bakmaya alışmıştım, tıpkı sessizliğine alıştığım gibi. Teninin kokusuna alışmıştım tıpkı yanımda oluşuna alıştığım gibi.
Dün gecenin anıları hala zihnimde tazeydi ki utanmama neden oluyordu. Koltuktaki oynaşmamız benim göz yaşlarımın ıslaklığıyla bölünmüş kucağında ağlamaya devam ederken Yoongi beni bir kaç saniyede yatağına getirmiş ve göğsünde bana ninni söyleyerek uyutmuştu. Ve ne zaman çıkardığını bilmediğim pantolonum ve gömleğim bana yerdeki siyah halının üzeriden gülümsüyorken,ki onun kıyafetleri de hemen benimkilerin yanındaydı, yataktan kalkmaya çekiniyordum.
Daha önce onunla sevişmiş miydim, emin değildim çünkü bir rüya gibiydi her şey ama şuan onun yanında sadece iç çamaşırım ile yatıyor oluşum daha çok utanmama neden oluyordu.
"Biraz daha utanırsan." Dedi ve kıkırdadı Yoongi.
"Ssaėsser göğsümde ısınmaktan etimi ve kemiklerimi delip organlarıma karışacak."
Dediğiyle ellerimi yüzüme kapatıp anında ona sırtımı döndüm. Rezil olmuştum. Gerçekten yanında uyandığım ikinci sabahta böylesine utanmam gerekmiyordu. Yoongi kıkırdayarak ondan uzaklaşmış bedenime arkadan sarıldı ve beni kendisine çekip, soğuk bedenini benim sıcak,haddinden fazla sıcak bedenime yaklaştırırken uzanıp kulak arkama bir öpücük kondurdu. Ardından beni yavaşça sırt üstü çevirdi ve gülmeye devam etti.
"Asla bakmayacağım yüzüne!" Diye bağırdım.
"Şu an daha fazla utanıyorum hayatta bakamam suratına!"
"Biliyorum utandığını, tılsım şimdi patlayacak."
Ve o gülmeye devam ederken yatağın içinde tepinip yeniden diğer tarafa döndüm.
"Yemin ediyorum şimdi ben de patlayacağım!"
Mutluluktandı. Utançtan değil. Kahkahalarını duyduğumdan, karnıma sarılan ellerini hissettiğimden ve yüzüme kapattığım ellerimin üzerine kondurduğu öpücüklerdendi kahkahaları arasında.
"Aç yüzünü de günüm aysın küçük."
Dedi nazikçe ellerimi çekerken suratımdan.Içime yayılan sıcaklık midemde toplanıp her yerimi kastığında nasıl göründüğüme dair hiçbir fikrim olmamasına rağmen gözlerini benim gözlerime içi güler hâlde dayamış Yoongi'ye baktım.
"Merhaba." Dedim gülümserken.
"Merhaba." Dedi o da.
"Bu ne güzellik böyle?" Deyiverdim yeniden, onun muazzamlığına bakıyordum.
"Bir de kendini görsen."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
R Å E H | m y g × p j m
FanfictionYüzyıllardır doğan ve yeniden ölen Ruh Konağı, her doğuşunda bedenini Mühürlerle süsleyen eş, Lort Rhua Yoon Gi'nin en değerlisi; Raeh yeniden doğdu. Funsåesser ve Ruensåesser'in hikayesi. min yoon gi × park ji min.