16|vanilya.

3.4K 366 80
                                    

@rodionromanovic , çukulatam tebrikler! İsmi tahmin eden kişi sendin! Bu bölümü sana armağan ediyorum,umarım beğenirsin! Öpüldün portakalım!
İyi okumalar 🌙
-

"Yani gerçekten saçlarımı boyamak zorunda mıyız?" Taehyung'un dikkatle saçlarıma sürdüğü kimyasal kokan şeye bakıyordum aynadan.

"Evet." dedi dikkatini ayırmadan.

"Ama neden?"

"Çünkü," dedi elindeki fırçayı sakin sakin derime sürerken."Müşterilerin seninle flört etmesi gerekiyor,zaten bu görüntüne aşinalar. Birazcık değişiklik onların dikkatini çekecek ve bu sayede sen daha fazla sipariş alacaksın."

"Kendini pazarlamak bu." dedim ayndan kendimi ve onun yeni mavi saçlarına bakarken.

"Kısmen." dedi o da gülümseyerek.

Sabah eve beraber gelmiştik. Beraber benim yatağıma devrilmiştik ve beraber uyumuştuk. Doğru duydunuz, bir vampirle uyumuştum.Saçma geliyordu değil mi? Bence de.

Öğlene doğru büyük babamın arkadaşları ile buluşmaya gideceğini söyleyen çığlığı ile uyanmıştık. Yani Taehyung uyanmıştı. Sonra bana anlattığına göre evine gitmiş,beslenmiş,gelirken boya ve açıcı almıştı. Bir de benim için yemek getirmişti. Gelirken Jungkook'u neden getirmediğini sorduğumda gülümseyerek yorgun demişti.

Sevişmişlerdi herhalde...

Her neyse, şimdi ise ben yemeğimi yedikten sonra önce kendi saçlarını boyamıştı şimdi ise benim yanan,gerçek anlamda yanan saç diplerimle ben saç rengimin açılmasını bekliyorduk.

"Baksana Tae,sana ne diyeceğim." diye fısıldadım, duyup duymadığını merak ediyordum.

Ellerini yıkamaya gittiği lavabodan beni dinlediğini belirten bir ses çıkarınca güldüm.

"Yoongi'nin bir Lord olduğunu öğrendim." dedim utanarak.

Düşüncelerimi okuduğunu öğrendiğimden beri ve onun hakkında ne düşündüğümü bildiğini,bildiğimden beri utanıyordum.

"Düşüncelerimi okuyamama gibi bir ihtimali var mı? Yani bunun bir yolu var mı?"

Taehyung yüzüne yayılan gülümseme ile yanıma geldiğinde onun neye gülümsediğini anlayamamıştım.

"Mahremine girilmiş gibi hissettiriyor değil mi?" dedi sakince. Oturduğum yerden kalkıp Taehyung'u da peşimde sürükleyip salona doğru ilerledim.

"Sanki birisi beyninde dolaşıyormuş gibi hissediyorum." dedim gülerek. Buz dolabından bir şişe su ve bir bardak çıkarırken aklımda bir bardak daha çıkarmam gerekiyor mu sorusu vardı. Su içiyor muydu acaba?

"Bilirim o hissi! Benimkileri de okur çoğunlukla!"Kıkırtısı salonda yankılanırken ben de keyiflendim.

Benim nasıl hissettiğimi bildiği için mutluluktan ağlayacaktım neredeyse,içip içmemesi önemli değildi tek bardak götürmeyecektim. Taehyung için de bir bardak çıkardım ve onun karşısına oturdum.

"Nasıl engellerim onu?" dedim ikimize de birer bardak soğuk su doldururken. Kimyasal kokusu beni rahatsız ettiği için bahçede boyamıştık saçlarımızı.

R Å E H | m y g × p j mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin