İyi okumalar🌙
-
Sauvage bugün,farklıydı.
Kadınlar deri kıyafetlerini,iç çamaşırlarını,korselerini giymişlerdi. Bir çok erkeğin üzerinde kıyafet yoktu,olanlar da beyaz gömlek ve altlarında yine deriden bir pantolon giymişti. Çoğunun gözlerinde kırmızı lens vardı ve sanırım dişleri de takmaydı.
Konulu bir parti olduğunu düşünüyordum. Taehyung bana işe gelmeden önce boynuma bağlayabileceğim bir fularımın olup olmadığını sormuştu. Elimde olan tek fular da annemin lacivert ve puantiyeli olan fularıydı, o yüzden herhangi bir fularımın olmadığını söylemiştim ona. Geçen hafta saçlarımı griye boyamıştık ve garip bir şekilde bana yakışmıştı. Taehyung'un saçları yeniden siyahtı ve esmer teninde acayip güzel duruyordu.
Konsept gereği olsa gerek Taehyung saçlarımı yavaşça ortadan ikiye ayırmış ve biraz kabarık durmalarını sağlamıştı benim gözlerimde de mavi lensler vardı. Burada çalışmaya başladığımdan beri hiçbir şeyi sorgulamıyordum ve bir çok şeye alışmıştım. Sadece bir şey hariç,ona.
Ona alışamamıştım ve alışacakmışım gibi de gelmiyordu. Siyah saçlarına, teninin beyazlığına ya da hafifçe olan gülümsemesinin içimi titretişine alışamayacaktım sanırım.
Üzerimde siyah,fularım olmadığı için boynuma kadar gelen gri işlemeli bir ceket ve içinde siyah gömleğim vardı. Altımda siyah pantolonum,kulağımda küpe ve tamamen hizmetinize amadeyim gülüşümle Sauvage'ın bu esrarengiz ve seksi havasına uyum sağlıyordum.
Normaldekinden daha az insan vardı ama bu seferkiler,normalde olan insanlardan bin kat daha yakışıklı ve zengin olan insanlardı. Benim aksime elbette.
Tüm barmenler siyah giyinmişti. Eskortlar kırmızıydı ve müşteriler de olabildiğince seksi ve siyahtılar. Bambam'in kırmızı transparan gömleğinin içinde oldukça şık olduğunu görüyordum. dudaklarındaki kırmızı ruhu ve saçlarının arasındaki kırmızı balyajları ile muhteşem görünüyordu.Bizim aksimize onun lensleri turuncuydu gözlerinde ihtişamla parlıyorlardı. Dikkat ediyordum da eskortların gözleri turuncu,benim lenslerim mavi geri kalan tüm herkesin gözleri kırmızıydı. Peki benim gözlerim neden maviydi?
"Bu gece diğer gecelerden daha özel." dedi Taehyung, uzun ince parmaklarında bir sürü yüzük vardı.
"Bu gece bir ritüel gerçekleştirilecek. Ben sana saklanmanı söylediğimde saklanacaksın ve ben gelip seni çıkarana kadar da çıkmayacaksın anladın mı?" Biraz aceleci bir havası vardı ve ben ne döndüğünü anlamıyordum.
"Neden peki?" dedim sakince.
"Çünkü senin gibiler ortalıkta görünmemeli."
"Benim gibiler mi?" dedim gözlerine bakarken.
Onun lensleri kırmızıydı.
"Evet lensleri mavi olanlar ortalıkta olamazlar."
"Hey, bebek surat."
Bu ses şu Jungkook denilen çocuğun sesiydi, geçenlerde Taehyung'un bir anda alıp dışarı çıkardığı ve uzun zaman geri gelmediği çocuktu. Geldiğinde de boynunda bir morluk vardı ki sormayın gitsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
R Å E H | m y g × p j m
FanfictionYüzyıllardır doğan ve yeniden ölen Ruh Konağı, her doğuşunda bedenini Mühürlerle süsleyen eş, Lort Rhua Yoon Gi'nin en değerlisi; Raeh yeniden doğdu. Funsåesser ve Ruensåesser'in hikayesi. min yoon gi × park ji min.